Poster: Tekhead
Om in d? scene te komen ben je nog te jong, maar je kan alvast proberen jezelf wat te promoten in je school/sport/sociale vriendenkring en omgeving,door te laten weten dat je bent aan't jingen, of geef zelf een klein feestje waar je zelf de muziek brengt, geef hier en daar een cd-tje met enkele mixen aan de juiste personen, klein beginnen, en veel, heel veel, zelfs ontzettend veel geduld, doorzettingsvermogen en ook nog geluk hebben om gekend te worden en het te maken. Alvast suc6.
Poster: main
ik had het niet beter kunnen verwoorden! dankje tek
Poster: specialmIk heb al enige mixen gemaakt, zal er nu direkt een paar opsturen! Bedankt voor de tip! Verder, zal ik aankomende week eens bij de poort (ons jongerencentrum) binnenstappen, en daar ook eens informeren Tek, ik zal me zeker doorzetten, ik krijg misschien ook een eigen show, dit moet ik nog nader met hem bespreken, maar dit gaan we ook zeker doen! Mvg, Danny
Maak eens een mix en stuur het op naar Internet Radio Station's
Of naar De locale omroep. Probeer bij de locale Jeugcentra's Te vragen of ze nog iemand nodig hebben om te draaien.
via msn zou het ook goed kunnen of verschillende Profiel Pagina's Zoals : Hyves/twitter/facebook
zoals hierboven Staat Gewoon iedereen moet het weten dat je draai.
Poster: D-Danny
Oke, ik kan jullie al wel een linkje geven Is een mix die ik een tijdje geleden heb gemaakt, duurt 1 uur.
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Poster: BootstrapIk zal meteen vandaag weer eens aan de mix gaan, erg bedankt voor je compliment
Ik heb nu 25 minuten geluisterd en ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben! Wel een aantal schoonheidsfoutjes, maar het valt heel erg mee. Hardstyle is niet mijn genre, dus misschien ben ik niet de beste persoon voor deze beoordeling. Ik zou graag ook een house mixje van je willen horen
Poster: D-Dannyzo dus, als je de link typt, effe met rechter muisknop copy over de link, dan krijg je die schakel te zien naast het icoontje en smiley, daarop klikken, krijg je een klein venstertje te zien, daarin plakje die link, op insert klikken en hij wordt blauw, en klikbaar.
Ik zal meteen vandaag weer eens aan de mix gaan, erg bedankt voor je compliment! Edit: op verzoek van Bootstrap een house mix,????? ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Poster: TekheadVinyl, valt voor mij al af. Maar voor CD's heb ik het probleem dat ik dan eerst even zal moeten sparen voor een goede set. Heeft er iemand wat aanbevelingen voor setjes van Cd spelers & en mixer? (Los mag ook!) Budget rond de ?400
Met vinyl nog beter !