User edit by no-rush on 17-10-2010 @ 13:46:18 (2%)
What do you think about beamer als light effect help? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zit nu te klooien met beamer as light en even een vraagje naar de mensen die dr wat meer verstand van hebben; Alles lukt wel aardig zegmaar, hij denkt alleen steeds dat mn muziek 244 bpm is, hoe krijg ik dit rustiger? Laatmaar heb t al Enneh, bijmij werkt hij gewoon zonder enkel probleem op windows 7, ook nog geen 1 foutmelding gehad ofzo.
Wij hadden laatst een schoolfeest, hadden we een laptop gepakt toen een liedje in de playlist gestopt, herhalen, leuk beeldje zoeken, volledig scherm, beamer aangesloten en op een witte muur geschenen. Hoe simpel is het ? :P
het werkt niet super maar is wel leuk om mee te kloten, mischien wel een potentieel als een of ander bedrijf zich er mee wilt bemoeien een speciale beamers gaat maaken.
Dure disco lampen heb je dan, als je zo een statief vol gaat hangen met die dingen...
But, ik de vakantie ga ik er denk ik ook eens mee spelen
This is an old Topic
No new postings for 5.254 days. Post CommentThat would be 175.1 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.