DJ Xtremer 2010
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xtremer    posted on 14-10-2010 21:18
Ik ben bijna klaar met mijn nieuwe website die zal draaien op het open source Wordpress systeem. Dit is geheel nieuw voor mij aangezien ik voorheen alles met de hand deed (HTML en CSS schrijven). Op het plaatsen van content en het CMS na heb ik alles zelf gemaakt. Begonnen met het standaard Twenty-Ten thema en vervolgens uitgewerkt naar mijn zelf gemaakte design. Al met al een heel leerzaam proces als je nog niet veel van PHP af weetSmile. Belangrijkste punten op de website: overzicht en gebruiksgemak.

Het is ook mogelijk mijn mixes op je iPhone of iPad te beluisten. Dit komt doordat ik gebruik maak van HTML5 players met Flash fall-back systeem voor als je browser dit nog niet ondersteund.

Punten die nog niet werken of niet goed zijn:
- Downloaden vanaf de Media / Music pagina (kleine aanpassing aan het script denk ik).
- Wellicht wat taalfouten, laat ik nakijken door een Engelse vriendin van me (jaja ik ben niet zo held hierinCool).
- Traagheid, heeft waarschijnlijk met de cache te maken. Zal ik vanavond oplossen.

Mocht je nu zelf nog op of aanmerkingen hebben dan hoor ik dit graag!

Site link: http://www.djxtremer.nl/
Voor de mensen die het leuk vinden: http://www.patrickheiloo.nl (portfolio site)
P.S. ik studeer Interactief Vormgeven, dus ben geen programmeur. Alles wat ik maak/leer qua code en PHP is gewoon extra.

EDIT: de website staat inmiddels online, te bekijken op http://www.djxtremer.nl
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 15-10-2010 @ 22:11:37 (28%)

What do you think about DJ Xtremer 2010 ??

Vote :   

venzi    posted on 14-10-2010 22:21
mijn complimenten heb je! ziet er echt strak uit, allebei trouwens:D zet hem op!
TH3llC    posted on 14-10-2010 22:24
website ziet er goed uit!
ik vraag me af hoe je je website promoot zodat veel mensen er opkomen kijken?
Xtremer    posted on 14-10-2010 22:38
Gevonden worden doe je door middel van Meta tags. Dit zijn een aantal woorden die door zoekmachine robots worden verspreid. Zo heb ik de woorden Hardstyle DJ er tussen staan. Als je zoekt naar Hardstyle DJ op Google zul je mij tegenkomen. Als je DJ Xtremer zoekt staat mijn site op de 1e plaats. Verder plaats ik mijn site link op forums in mijn description, plaats ik hem op diverse profielpagina's, op youtube en meer. Daarnaast spelen contacten ook een rol.
Roov    posted on 14-10-2010 22:50
Ik vind je website's er beide heel goed uitzien. Alleen loopt bij je portfolio bij mij je tekst door elkaar heen. Zoals je copyright, die loopt door je Ga Naar kolom heen. Ook al je linkjes in de content gaan bij mij over de rest van de tekst heen.

Overal zit 't er echt super uit!
EleMentcp    posted on 14-10-2010 22:58
op welke school volg je eigenlijk interactief vormgeven? ziet er nice uit man, alleen even heel eerlijk zijn de website voor je dj trekt mij niet helemaal weet niet waarom:P maar niet helemaal mijn smaak.

edit:

zie het al op media college, welk jaar zit je nu? 3de denk als ik het zo zie aan je portfolio
User edit by EleMentcp on 14-10-2010 @ 23:00:36 (50%)
Xtremer    posted on 15-10-2010 08:53
Op het MA inderdaad, jaar 3.

@Roov: ik ken het probleem, is met 1 regel CSS verholpen, zal ik zo even doenSmile. Probleem opgelost.

Nog iets (DJ Xtremer 2010): ik maak gebruik van CSS3 afgeronde hoeken (border radius). Niet alle browsers ondersteunen dit, dus alle kolommen binnen de content zijn of afgerond, of vierkant (Internet Explorer). Dit ga ik ook niet aanpassen aangezien IE9 voor de deur staat over een tijd (beta is meukCool).
User edit by Xtremer on 15-10-2010 @ 08:58:15 (5%)
Vassilli    posted on 15-10-2010 09:34
IE is sowieso crap!
EleMentcp    posted on 15-10-2010 14:06
Poster: Xtremer
Op het MA inderdaad, jaar 3.

loop je nu stage?
Xtremer    posted on 15-10-2010 15:01
Poster: EleMentcp
loop je nu stage?

Jup, bij Qball Internet in Alkmaar. Leuk werk hierSmile.
Websites maken voor Marco Borsato, Wendy van Dijk, Jeroen van der Boom en meer.
T-to-the-J    posted on 15-10-2010 15:02
Dat marco borstato dat nog kan betalen :P
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
EleMentcp    posted on 15-10-2010 15:16
Poster: Xtremer

Jup, bij Qball Internet in Alkmaar. Leuk werk hierSmile.
Websites maken voor Marco Borsato, Wendy van Dijk, Jeroen van der Boom en meer.

owh dat is een zeer mooie stageplek man, ik zit nu in de 2de van mediacollege Interactief vormgeven dus mag volgend jaar opzoek naar stage
Xtremer    posted on 15-10-2010 15:17
Poster: T-to-the-J
Dat marco borstato dat nog kan betalen :P

Ach zelf is hij er geen reet op achter uit gegaanCool. Hij heeft weer een nieuwe single dus geld is zo weer binnen.

EDIT: de website staat inmiddels online, te bekijken op http://www.djxtremer.nl
User edit by Xtremer on 15-10-2010 @ 22:11:19 (41%)

This is an old Topic

No new postings for 5.322 days.
 Post CommentThat would be 177.4 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

165 Users online: 19 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 60.336
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.668.087