Ik ben nog beginnend DJ en draai af en toe op een CDJ-800 Nou kan ik van een maatje 2 CDJ's 900 goedkoop van hem overkopen. Omdat ik nu echt elke dag wil gaan oefenen.
Bij deze mijn vraag. Stel ik zou deze kopen zou ik dan problemen krijgen met draaien om CDJ's 1000 en 800?? Omdat de 900 serie waarschijnlijk nieuwer is en meer opties heeft en misshien nauwkeuriger is . Of is dit helemaal niet zo?
Bedankt voor het antwoorden !
Gr Arjan
What do you think about CDJ-900 kopen als beginnende DJ ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zelf heb ik 2 stuks cdj900 gekocht. de 2000 vond ik toch financieel iets te gek worden. Maar de cdj900 is een heerlijke speler.
De reden van mijn aanschaf is dat ik toch langzaam over wil stappen naar rekordbox. Als je een dj bent die nog met alleen cd's draaid raad ik je sterk de cdj1000mk3, cdj850?of de cdj2000 aan. de reden is dat de cdj900 met gewone cd's iets trager is met laden. maar met de usb stick is hij daarentegen weer bloedsnel!!!
even over de cdj850; als je een degelijke speler wilt hebben die aanvoelt als een cdj1000 maar waar je ook je usb stikkie in kunt steken moet je echt gaan voor de 850. LET OP: de 850 speler hebben geen link zoals de 900 en 2000. De 850 kun je zien als een 800mk2 maar dan met een usb slot er op.
voor welke prijs als ik vragen mag. Want ik weet niet wat ongeveer een prijs is van set cdjs 900 2e hands
This is an old Topic
No new postings for 5.270 days. Post CommentThat would be 175.7 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.