Poster: Tekhead
Ik was ook een Skin, maar nooit punk, dat was water en vuur hoor bij ons, wel elke week rellen tussen punks en skins in de Cinderella in Antwerpen, twas idd de beste tijd van de afgelopen eeuw.
maar idd best terug on topic. ghrrrg
Poster: Bloedworst
Ja klopt hier in amsterdam same story altijd problemen, maar de muzik maakte in mij de swits, SKA ik was er gek op later veranderde ik van mening toen het de kant opging van skrewdriver en het allemaal en ultra rechtse bedoeling werd haakte ik af,?dus ik?trok en spijkerbroek met hoogwater aan en me adidas, disco was geboren in mij, en weer ging ik rellen met punkers hahaha wat en tijd als je jong bent doe je gekke dingen, en ja je zoekt je identiteid.
leuk om zo gepraat te hebben maar nu moeten we weer on topic want anders denken ze nog die ouwe l*llen gaan maar door.
groet Tekhead
PaulBrugel je hebt gelijk en ego dj is het ergste wat er is, en a good one is hard to find tenzij je en dikke beurs heb.
Poster: WalterRavensberg
Zeeer verkeerde redenatie om te zeggen dat het dj-en zal stoppen.
2 van mijn klanten (danscafe's) zijn inmiddels gestopt met de goedkope beginnende dj's en overgestapt naar dj's met minimaal 10jaar draaiervaring. dit kost ze wel minimaal 200 per avond ipv 5 tientjes voor het zoontje van 16 die met met z'n ipod komt. maar het is met ervaren dj's bewezen dat het aantal bezoekers van deze 2 zaken weer flink gestegen is tov een jaar geleden.
mijn conclusie is dat als je echt hart voor muziek hebt en goed je publiek kan aanvoelen je altijd werk zal hebben.
Poster: Dolivieira
Daar heb je wel een punt. Ik draai en produceer. En heb lange adem. Ik ben blij dat ik bijna elke week wel ergens draai. Maar om dat ik ga door breken zal ik niet van uit gaan. Ik draai ook omdat ik het leuk vind om mensen te vermaken. Je moet zeker niet gaan denken dat je top DJ gaat worden. Daar speelt geluk ook in mee en dat is maar voor een paar duizend DJ wereldwijd weg gelegd. Als het daar voor doet dan kan je beter een andere hobby zoeken.
Poster: ArCee
Live draaien, voor publiek is natuurlijk niet alleen stimulerend, het is tevens een goede graadmeter of je goed bezig bent door de reactie van de mensen.
Dat is ook het grote verschil met draaien op radio. Daar heb je geen direct 1 op 1 contact met je luisteraars. Daarentegen, als het een redelijk station is, dan bereik je wel meer mensen in 1 keer. tevens kun je sets corrigeren voor hij word uitgezonden. Met live draaien val je meteen door de mand?
Alles heeft dus een voor en een tegen.
Alleen.......door de grote aanloop en stroom deejays op dit moment, worden beide dingen steeds lastiger om te realiseren. Er is gewoon TEVEEL aanbod.
Poster: Beatunite
Helemaal mee eens ArCee,
En ik denk dat jou vorige post ook nog wel eens uit zou kunnen gaan komen.
Zo gaat het immers al een hele tijd. Na verloop van tijd stopt het vaak vanzelf.