Poster: Tekhead
ik kan me deels vinden in je verhaal, al vind ik dat je de huidige Tiesto tunes helemaal niet onder de noemer house of electro kan posten, mijlenver niet, want bij house denk ik aan bvb Felix da housecat, veel werk van david guetta enz... en bij electro, heb je Dr. Lektroluv', Tiefschwarz e.d. en dit ligt helemaal niet in de muzieklijn van Tiesto. Als je absoluut toch wil gaan naar clubs met hun eigen stijl zullen jullie Nederlanders wss dan toch moeten uitwijken naar de buurlanden waar deze clubs nog wel aanwezig zijn en geen concurrentie ondervinden van zogenaamde allround music clubs die?net zoals de stijl clubs hun specifiek publiek hebben en daar ben ik zeer blij om, omdat je op voorhand weet waar je je aan verwachten mag, dit is het voordeel van individualistische?trekjes eigen aan de Belgen.
Poster: RiX
Dat er een overkill aan dj's is merk ik niet zo 1,2,3... Als iemand hoort dat je dj bent vinden ze het al gauw interessant je te boeken.
Waar ik moe van word is het super-verwende publiek in NL. En waardoor is men zo verwend geraakt?
- Spotify (gratis bijna alle muziek)
- downloaden / torrents / nieuwsgroepen. (Iedereen kan alles downen)
- internet is sneller geworden. (je trekt zo een TB binnen).
- portable mp3-spelers en gsm's met muziekfunctie
Kortom: Iedereen heeft altijd de muziek paraat die hij leuk vind. En dan moet en zou dat ene nummer ook gedraaid worden op een feest anders is het feest niks aan... En tot overmaat van ramp hoor je dan vaak: 'Heb je hier ook internet? Dan kan je hem van Youtube draaien!!!' AAAAHHHHOf nog erger: 'Ik heb 'm op m'n Iphone staan hoor...'
Ik draai nu dik 8 jaar (vinyl en cd's en nu ook digitaal) en wat een verschuiving qua publiek zeg... Bijna niemand die je komt vragen wat voor track je draaide en slechts een enkeling die los gaat op een onbekend, maar lekker nummer.
De TS heeft gewoon gelijk. Ook ik zit op de wipstoel of ik nog wel dj wil blijven. Er is zo geen lol meer aan... triest!
Poster: Stefjuuh
Draai ns body language, komt bij mij altijd wel iemand vragen hoe hij heet..
van The Motors? hahaha...
Maar wat ik net poste? Wat vinden jullie daarvan? Herkennen jullie dat, het ontzettend verwende nesten publiek van NL?
van The Motors? hahaha...
Maar wat ik net poste? Wat vinden jullie daarvan? Herkennen jullie dat, het ontzettend verwende nesten publiek van NL?
Dat er een overkill aan dj's is merk ik niet zo 1,2,3... Als iemand hoort dat je dj bent vinden ze het al gauw interessant je te boeken.
Waar ik moe van word is het super-verwende publiek in NL. En waardoor is men zo verwend geraakt?
- Spotify (gratis bijna alle muziek)
- downloaden / torrents / nieuwsgroepen. (Iedereen kan alles downen)
- internet is sneller geworden. (je trekt zo een TB binnen).
- portable mp3-spelers en gsm's met muziekfunctie
Kortom: Iedereen heeft altijd de muziek paraat die hij leuk vind. En dan moet en zou dat ene nummer ook gedraaid worden op een feest anders is het feest niks aan... En tot overmaat van ramp hoor je dan vaak: 'Heb je hier ook internet? Dan kan je hem van Youtube draaien!!!' AAAAHHHHOf nog erger: 'Ik heb 'm op m'n Iphone staan hoor...'
Ik draai nu dik 8 jaar (vinyl en cd's en nu ook digitaal) en wat een verschuiving qua publiek zeg... Bijna niemand die je komt vragen wat voor track je draaide en slechts een enkeling die los gaat op een onbekend, maar lekker nummer.
De TS heeft gewoon gelijk. Ook ik zit op de wipstoel of ik nog wel dj wil blijven. Er is zo geen lol meer aan... triest!
ik heb net gisteren een mega boeking binnen, namelijl op 10/11 gaan draaien op een afterparty van een grote Sinnersday optreden in Lokeren (New wave groepen uit de jaren 80, zoals Siouxie & the Banshees, echo & the bunnyman, B-52's, Anne Clark etc... ) de ouderen onder ons kennen deze zeker. Met als extra nog een leuke hoge vergoeding. I'm proud of myself jiha
ik heb net gisteren een mega boeking binnen, namelijl op 10/11 gaan draaien op een afterparty van een grote Sinnersday optreden in Lokeren (New wave groepen uit de jaren 80, zoals Siouxie & the Banshees, echo & the bunnyman, B-52's, Anne Clark etc... ) de ouderen onder ons kennen deze zeker. Met als extra nog een leuke hoge vergoeding. I'm proud of myself jiha
Punk is dat niet hoor, dat is er wat soft voor. Op sinnersday party's zijn geen punk groepen. Sex Pistoles, Dead Kennedy's, (early) The Clash, The Jam, The Ramones, dat is Punk.
Thx Bloedworst, ben al al men klassiekers aan't bijeen zoeken, ik ga daar de gig van m'n leven geven.
Punk is dat niet hoor, dat is er wat soft voor. Op sinnersday party's zijn geen punk groepen. Sex Pistoles, Dead Kennedy's, (early) The Clash, The Jam, The Ramones, dat is Punk.
Thx Bloedworst, ben al al men klassiekers aan't bijeen zoeken, ik ga daar de gig van m'n leven geven.
Dat was niet zozeer mijn punt, al ben ik het wel met je eens. Het gaat mij meer om het feit dat het publiek geen 'nee' meer accepteert en je het liefst op de brandstapel gooit als je een nummer/hitje niet hebt of niet wilt draaien...
Kijk, ik kan ook uit de voeten met allerhande apparatuur en vaak bouw ik leuk sfeertje op met goede muziek, maar het gros van het publiek (all-round publiek) wil liever zijn eigen mp3-speler aansluiten dan dat ze genieten van wat de dj ze voorschotelt.
Poster: Bloedworst
Ja lol ikzelf was en punker eind 70 en skinhead begin 80 top tijd, top muziek.
i.d.d back on topic