Poster: Dolivieira+1
Ik heb er verder ook geen problemen mee met concurrentie. Ik onderscheid me toch wel van andere. ?
Poster: Dolivieira
Ik heb er verder ook geen problemen mee met concurrentie. Ik onderscheid me toch wel van andere. ?
Poster: LucaliciousEn dat vind ik dus ook! Ik zoek ook constant naar house edit's en house remixes van datsoort nummers, zodat je toch een beetje draait wat je zelf leuk vind, en toch het publiek blij maakt.
nou moet ik zeggen dat ik aanvraagjes als bumpy ride bijv. niet echt leuk vind, heb echt een schijthekel aan dat nummer, maar ik draai het wel, gewoon om die twee meisjes die het dan komen vragen ff blij te maken, anders gaan die zo zeuren, en je wil toch dat iedereen een leuke avond heeft.
Poster: Lucalicious
ik hoop dat je dat niet op mij richt?
Poster: TheMole
Ik heb eigenlijk nooit overwogen om met cd's te draaien, maar sinds de soundstation ermee gestopt heb ik er toch maar eentje gekocht. Maar verder hou ik me buiten de discussie omdat ik helemaal niet veel ga draaien. Ik denk dat dit vooral komt door het geen waar dj mamo het al over had, de mensen reageren alleen nog maar op Top 40 iets wat ik gewoon nooit zal draaien omdat de plezier er voor mij dan al rap af is en omdat ik geen geld aan een vinyl wil uitgeven waar dit soort muziek op staat.(Als ik top 40 moet draaien om een beetje naam te maken mogen ze allemaal men kloten kussen).
Poster: TheMole
Ik heb eigenlijk nooit overwogen om met cd's te draaien, maar sinds de soundstation ermee gestopt heb ik er toch maar eentje gekocht. Maar verder hou ik me buiten de discussie omdat ik helemaal niet veel ga draaien. Ik denk dat dit vooral komt door het geen waar dj mamo het al over had, de mensen reageren alleen nog maar op Top 40 iets wat ik gewoon nooit zal draaien omdat de plezier er voor mij dan al rap af is en omdat ik geen geld aan een vinyl wil uitgeven waar dit soort muziek op staat.(Als ik top 40 moet draaien om een beetje naam te maken mogen ze allemaal men kloten kussen).
Poster: main
moet ook wel, anders ben je een dj van: 1 in a million. kun je beter gelijk stoppen
Poster: djmamo
ik denk dat je het niet helemaal snapt.
er staan hier geen jongens van 12 in de discotheken, daarom staat er ook drive-in show.
En het zijn gefrustreerde waarheden en anders vraag ik wat 'jullie mening' is.
Ook zeg ik niet dat hier geen style gebonde clubs zijn. maar dat de vraag naar top 40 in deze clubs wel stijgt.
wat mij betreft vind ik dat?je met?je reactie even een plank mis slaat.
Poster: cross-overik ben helemaal met eens dat als je voor allround publiek staat dat je dan allround draait. Het gaat er toch om het publiek te vermaken.
Blijft een boeiende discussie...
Naar mijn mening zul je als 'gewone' DJ je moeten aanpassen aan het publiek wat voor je staat.
Jij staat daar namelijk?om het publiek te amuseren en niet andersom.
Je kunt stug door blijven gaan maar als er eenmaal onvrede in het publiek is dat niet goed voor je naam.
Je zult zelf moeten beslissen wat wel en niet kan......,
Heb je een all-round publiek dan zul je dat ook moeten draaien andersom is het ook zo, draai je in een club die alleen een bepaalde stijl muziek wil hebben dan heb je als DJ je ook te houden aan dat concept.
Het is nu eenmaal zo dat er steeds meer gelegenheden verdwijnen waar een specifieke muziekstijl gedraaid wordt, dus deze mensen komen ook in de andere clubs en willen hun muziek daar ook horen.
Poster: Awave
Of niet en je werkt verder en je jezelf vanzelf gaat onderscheiden. beetje loze comment, want uiteindelijk
gaat iedereen zich wel ontwikkelen. Iedereen heeft toch een eigen smaak etc. Geef het tijd..
In reactie op anderen: Als je underground goed kan brengen en misschien zelfs combineert (wie doet het niet) zal het publiek vanzelf aanslaan en meedoen. Althans dat is mijn mening.