Al jaren ben ik een grote
trance fan zoals de meeste van jullie wel weten. De reden is simpel, trance heeft als 1 van de weinige dance stijlen alle facetten van dance in zich en daarbij zijn er tegenwoordig zoveel substijlen binnen de trance, dat ik denk dat er voor iedereen wel iets bij zit waar hij/zij zich in kan vinden.
Dat is dan mijn bescheiden mening, daar hoeft uiteraard niet iedereen het mee eens te zijn.
Welnu, ik merk al jaren dat voor vele trance in Nederland over zijn hoogtepunt heen is, in de vorm dat het niet meer mainstream is.
Helaas, wat er voor terug gekomen is vind ik persoonlijk grote stappen achteruit want de hedendaagse house en club wat ik in bijna alle clubs hoor is iets wat (en dat is dan meteen mijn nadeel omdat ik misschien wel te lang in deze muziek aktief ben) ik vele jaren geleden al hoorde zonder dat het echt progressie heeft gemaakt. Bijna?bij alles wat ik in de clubs hoor (en helaas is dat tot vervelens aan toe bijna over hetzelfde, alleen de volgorde is anders en het poppetje die het staat te draaien is een andere) denk ik dus, dit is niets nieuws. Met andere woorden, mijn (persoonlijke) nadeel is dat voor mij persoonlijk?niets echt vernieuwend klinkt in house.
Electro en minimal is iets wat ik veel te doods en vervelend vind, daar verspil ik verder geen woorden aan.
Nu hoopte ik dat er misschien een moment zou gaan komen dat Trance en House zich met elkaar zouden verbinden, in elkaar zouden voegen.
Persoonlijk zie ik al mogelijkheden in het tech gebeuren, ik denk dat Techno, TechTrance en TechHouse prima op 1 feest zouden kunnen, maar de echte verbindende stijl is/was er nog niet.
Tot ik dit zag: een
TROUSE remix.?http://www.youtube.com/watch?v=9QdC__FOXbU&feature=relatedIk dacht, zal dit hem dan misschien worden?

?TROUSE, het samengaan van Trance & House?
Na beluisteren hoop ik toch van ganser harte van niet,?want zowel voor house, alsmede voor trance vind ik aan beide kanten de plank volledig misslaan.
Het is het beide niet, vind ik?Ik ben blij dat iemand een poging doet, helaas komt het voor mijn gevoel niet uit de verf.
Als dit de toekomst is/gaat worden, dan blijf ik lekker ouderwets een fanatiek (Tech)?Trance Fan, en als het Nederland niet kan bekoren, dan ben ik blij dat ik via het media Internet radio de rest van de wereld kan voorzien van mijn eigen favoriete No1 muziek.
Wat vind jij ervan? Geslaagde cross-over

?of niet??