What do you think about [TK] DJ Set 2x CDJ1000mk3 en DJM800 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
misschien handig dat je eerst een serieus bod deponeert inplaats van meteen het koopje binnen proberen te halen... edit: ik heb even gekeken een vraagprijs van 1500 is helemaal niet gek.
hoor graag een bod
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 24-11-2010 @ 16:15:33 (53%)
Ik wil me er niet mee bemoeien maar 1500 euro voor 2 CDJ1000MK3 is echt wel een mooie prijs. Als ik de mijne ga verkopen wil ik erook minstens 1400 voor hebben. Er gaan CDJ1000mk2 voor 1200 per 2 weg. En een CDJ1000MK1 leverd ook nopg steeds 500 op.
Ik zou zeker niet onder de 1500 verkopen! Dan maar iets langer wachten of los ipv een set. Heb mijn toen twee jaar oude mk3's voor 1700 verkocht! Je kan niet 1e rij zitten voor niks...
Poster: BnA ze worden niet meer gemaakt nu, dus waarschijnlijk zal de prijs nu wel gaan dalen
Echt grappig (en een beetje sneu) hoe je hier de prijs naar beneden probeert te lullen. Omdat ze niet meer gemaakt worden betekend het niet dat niemand ze meer wil. Sterker nog, Ik zou liever een cdj-1000mk3 hebben dan een cdj-900. Hotcues zijn heilig, en die zitten alleen op de cdj-1000 en de cdj-2000. Voor mij is de cdj-1000mk3 het enige echte goedkope alternatief voor de cdj-2000.
BnA... Niks mis met een koopjesjacht, maar weet wel waar je over praat... Als mijn SL1200's zou verkopen, zou ik hetlzelfde kunnen vragen als wat ik ervoor heb neergelegd, als het niet meer is. Het was in mijn geval een koopje
Some loop je tegen een koopje aan. Super!! Maar je kan niet een verkoper omlullen met die crap. Got it?!
Poster: djmamo ja klopt, deze is verkocht afgelopen zondag
Let the BASS be louder
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.