[M] Stone Island Free.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-FLoriZ-    posted on 08-10-2010 15:51
Ik had een tijdje terug iemand beloofd van een ander forum dat ik nog een mix voor hem zou maken. En het kwam er maar niet van, te weinig tijd, te druk met school, andere shit aan m'n hoofd etc. In de tussentijd wel zoveel Hardstyle mixes geluisterd en tracks gezocht dat het wel mogelijk moest zijn om er even een half uurtje aan muziek uit te slepen. Lekker even raggen, tracklist weet ik niet helemaal precies meer uit m'n hoofd maar als je 'm graag wil kan je er altijd voor pm'en en wil ik 'm best voor je neerzetten. Link staat in hm, als je reageert dmv check, geef dan ook gelijk even je mening. Heb ik veel aan, aangezien ik normaal niet echt een Hardstyle dj ben, dus al het commentaar is welkom! Edit; Heuj, waar is m'n Wysiwyg editor gebleven in HM.

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about [M] Stone Island Free. ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 08-10-2010 16:51
Stone Island vriend!

Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
-FLoriZ-    posted on 08-10-2010 16:57
Ghehe. Maar als ik 'm stone Island Vriend had genoemd was 't waarschijnlijk niet echt goedgekomen als ik 'm in meerdere stukken hak in youtube. M'n reputatie bedoel ik dan voornamelijk.
LouisCasper    posted on 08-10-2010 19:37
check
http://www.louiscasper.com
-FLoriZ-    posted on 10-10-2010 00:45
Poster: Look
check

Heb je ook nog commentaar? Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.462 days.
 Post CommentThat would be 182.1 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

259 Users online: 57 Guests (202 Unknown)
Pages generated today : 475
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.407.109