He luitjes .. ik dacht, het is tijd voor chit chat ..
Aanstaande zaterdag ga ik met een maatje van me hier op zolder lekker een beetje plaajes draaien tot diep in de nacht !!! (I like my neighbours) Ik heb er echt onwijs veel zin in .. We gaan een mooie booth maken en al die shit die we doen opnemen .. beeld en geluid !! Nog even een mooie versterker huren en speakers (250wt ) en een mooie cd speler .. als alles goed gaat word het een ¨Pioneer CDJ 100¨ nice experiment
Me like .. mensen met ervaring ?? Please let me know how it plays ??
See ya ¨eAs¨
What do you think about Let's talk then, shall we ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
@ M-Plex : Bedankt voor het delen en de succes wensing, gaat goed komen denk ik !!
@ DJ-BasRose : Tuurlijk gaan we het posten (als de Admin het toe laat), ik ben ook erg benieuwd met het resultaat, word de eerste keer niet met platen draaien .. spookey ..
@ Lead : Bedankt voor de info ga ik zeker proberen .. ook dat biertje erbij ..
Tot nader orde ¨eAs¨
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.