Beste forumleden, Ik heb een cdj400 vervoerd in een tas. Na het aansluiten geeft hij steeds een error. Deze error zou moeten betekenen dat de cd vies is. Na het opschroeven van de speler, blijkt dat de motor niet meer draait. Heeft iemand ervaring met dit probleem, en weet iemand hoe je dit kan oplossen?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Loopwerk laten vervangen kost wel wat, maar dan heb je ook 3 maanden garantie... Een dealer in de buurt die dit voor je doet zit in Den Haag, lijkt me dus in de buurt Deze repareren zelf en toestel word dan niet verzonden.
3 manden garantie, is heel schamel voor hoge kosten.
Alert : Bullshit posting dit, je weet niet wat het daar kost en 3 maanden garantie ongeacht de leeftijd van het toestel lijkt mij redelijk. Andere merken hebben amper garnatie op reparatie...
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
No new postings for 5.364 days. Post CommentThat would be 178.8 months or a whopping 14.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.