Volgens mij kunnen we spreken van frisse competitie! als ik het zo lees is dit een mixer in de categorie urei/rane met firewire optie en contactloze cross mackie kenende kan dit alleen maar een topproduct zijn iemand reeds ervaringen. Mensen die aan de vooravond staan van de aanschaf van een mixer uit het topsegment(battle)moeten hier zeker naar kijken denk ik !
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
2 illusion;zekers,....en als het net zo goed is als hun studiomixers is het bij voorbaat de rolls onder de mixers
over die live en studiomixers van mackie kan je zo ongeveer een fust bier laten vallen en dan doen ze het nog . Je wil niet weten in wat voor een toestand je die VLZ-jes van mackie vaak tegenkomt, maar ze blijven gaan en blijven klinken ! in het filmpje claimt de mackieman dat na 10 jaar je crossfader nog net zo goed is als dat hij in nieuwstaat is . Mackie is gewoon zeer pro, en ze designen ongeveer alles tankproof!
Rhino:zou me niet verwonderen , ik denk dat ze eerst even kijken hoe een en ander gaat lopen. Ik weet wel dat al ik een nieuwe mixer nodig heb dat ik m blind zou kopen . Met mackie zit t gewoon goed, het apparaat zal ook wel een achterlijk grote headroom hebben. Aangezien alle mackie mixers een forse headroom hebben. ik denk dat de techniek van de vlz is teruggebracht naar een dj mix.................................tsja dan kan je dus weinig gebeuren,........en waarschijnlijk gaan uiteindelijk je kinderen er mee draaien over een jaar of 20 hahahahah LOL !
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community