Liefst ophalen natuurlijk, verzendkosten voor de koper
Beschrijving
Hierbij bied ik mijn 24 kanaals licht controller aan. Precies hetzelfde als de showtec controller...24 kanalen, alles te programmeren ! Ik heb m aangeschaft, maar na een paar weken kreeg ik software om mijn licht te besturen, dus nu is 'ie aan het verstoffen...doe een mooi bod en hij is van jou
What do you think about [TK] 24 Kanals licht controller ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dit topic is me nog niet opgevallen! Heb zelf lichten met DMX en was ook aan het kijken voor een controller, maar op dit moment ben ik ook aan het sparen voor speakers... Ik denk nog even na..
Wat is trouwens het typenummer?
Gewoon.
User edit by niiicola on 13-10-2010 @ 18:43:51 (17%)
Moet ik even nakijken Nicola, weet ik niet precies haha !
hQ Power VDPC146 DMX Controller als ik 't goed heb...je kan m googlen, als het goed is is de nieuwprijs 140 euri !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 15-10-2010 @ 09:18:14 (100%)
Je wil hem wss inbouwen in een of ander 19' rack zeker ? Kheb geen idee hoe groet hij is, maar je kan zoiets als een 19' adapter maken waardoor hij in zo een rack past.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.147 days. Post CommentThat would be 171.6 months or a whopping 14.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...