Waarom ben je een DJ? (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Waarom ben je een DJ?

-Voor de fun
-De Kick
-De muziek
-Voor het volk zien te dansen op uw muziek
-Andere (zet het hier dan neer)

Voting is only possible for our Members
EclipX    posted on 12-12-2005 13:22
Nou, ik vraag het me toch af, waarom draai je? Voor de kick? De fun? Muziek? Het plezier het volk voor uw zien te dansen op uw muziek?

Ik doe het namelijk voor de fun & voor de partypeople voor mij zien te dansen Happy, laughing

Meestal draai ik Schranz, hard techno en/of jump, en heel soms commercieel of ambiance

edit: ik zie dat er juist een enorme foutcode hierboven hangt, dus beste admin, kan je dit eventjes fixen?

edit: alles werkt weer Happy, laughing
User edit by EclipX on 12-12-2005 @ 13:35:16 (42%)

What do you think about Waarom ben je een DJ? ??

Vote :   
DanielD    posted on 13-03-2009 10:55
om mijn vrije uren te besteden.Coolmaar nee serieus. inderdaad de kick om goed en creatief te mixen.
DjVictorF    posted on 13-03-2009 15:23
Alle 4 van de bovengenoemde onderwerpen!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
ArCee    posted on 14-03-2009 14:25
Tsjah, waarom. Aangezien ik al deejay vanaf mijn 14e en nu zowat 45 ben kan ik mij niet echt meer herinneren waarom ik er toen mee begon? Ja, altijd al bezig met muziek in die tijd, opnemen, bandjes maken etc. Het was toen wel andere muziek, funk, soul, disco maar wel altijd dansbare muziek waar ik mee bezig was. Natuurlijk, toen in 1988 house op de proppen kwam zetten meteen er vol voor gegaan en het virus is siends die tijd nooit meer weg geweest. Acid, hiphouse, techno, mellow en nu trance. Maar waarom ben ik nu deejay? Het zal wel in mijn gene zitten vrees ik? Ondanks dat ik niets met deejayen gedaan heb voor meer als 10 jaar, toch weer opgepakt, het laat me gewoon niet los. Met muziek bezig zijn, er een heerlijk gevoel door krijgen en proberen dat gevoel met mensen te delen of om dat gevoel over te brengen op anderen door muziek. Muziek is iets universeels, muziek verbroederd. Muziek is emotie en ik ben een emotioneel mens. Vandaar mijn programmanaam denk ik, Global Emotions. Er is voor mij niets mooiers als muziekale hoogtepunten met elkaar te delen, op radio of in een zaal. Dat zal mijn hoofdreden ongeveer wel zijn denk ik?
Nood    posted on 17-03-2009 18:02
Ik voel me precies in hogere sferen als ik achter mn cdj's sta en ik kan niet stoppen met bewegen.
Het is een kick als je een publiek ziet meegaan met de beats die jij mixt en ik denk dat ik eraan verslaafd ben :p
ArCee    posted on 18-03-2009 10:47
.......en met zo'n masker op kun jij 8 cdj's tegelijk bedienen, wow Cool
WalterRavensberg    posted on 18-03-2009 14:20
de liefde voor muziek blijft 't overwinnen... het mooiste is altijd nog dat machtsgevoel wat je krijgt als en weer een zaal vol mensen uit hun dak gaat op hetgeen ik neerzet...
DJHilde    posted on 19-03-2009 09:50
Tsja, ten eerste houd ik gewoon heel erg van muziek, ten tweede vind ik 't gewoon een vet idee, dat je de muziek zo kunt draaien en kiezen, dat jij 't zelf mooi vind. Dat je zeg maar gewoon controle hebt over wat je hoort, en het ook kunt 'manipuleren'.
defam    posted on 19-03-2009 23:52
De kick en de funen vooral de muziek! Vooral een kick als je een goede skill neerzet...echter heb ik nog nooit voor echt publiek gedraaid, maar dat lijkt me echter heel erg super!!Cool
voltcontrol    posted on 20-03-2009 13:19
Om chickies te scoren Cool

Maargoed, ik ben al vanaf mijn 12e helemaal lijp van platen kopen, van daar is het alleen maar erger geworden. Winking my eye
Adrien1989    posted on 20-03-2009 14:23
Ik heb eigenlijk al zolang ik kan herrineren interesse in de gear en muziek. Muziek mixen is voor mij een manier om te ontspannen. Heb geen ambities ofzo, gewoon veel plezier hebben!
REVERO    posted on 20-03-2009 15:03
Alle 4 de opties spreken mij erg aan.. Om de kick te krijgen van de springende party people die los gaan op mijn muziek!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

247 Users online: 66 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 20.539
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.494.312