[TK] Electrix Warp Factory
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 02-10-2010 14:48
Titel
Electrix Warp Factory : vocal vocoder
Staat
Lichtelijk gebruikt, heeft wat krasjes van het rondzwerven in de kast
Prijs
Bieden vanaf 100 euro, de aanschafprijs was in de tijd 1200 gulden.
Transport
Komen we wel uit
Beschrijving
De Electrix Warp Factory is een vocoder. Je stopt er een geluid (toon) in en in de andere input gaat een microfoon. De Warp Factory moduleert de stem met de grondtoon, dit is het basispprincipe van een vocoder.

Met de knoppen kun je instellingen maken om de stem zo te laten klinken als je wil of zoals je nodig hebt. De MIDI op deze vocoder maakt dat je hem grotendeels kunt aansturen vanuit je muziekmaak programma.

Ik ben een tijd naar allerlei van dit soort dingen op zoek geweest en heb er een aantal aangeschaft om uit te proberen. De Warp Factory staat al een tijd stil in de kast en dan kan ik hem beter opruimen, ik doe niet zoveel meer met stemmen tegenwoordig.

Gearbase item
Niet opgenomen in Gearbase

Foto's
Electrix Warp Factory

Let the BASS be louder

What do you think about [TK] Electrix Warp Factory ??

Vote :   

Lead    posted on 09-10-2010 15:26
Ik had gedacht dat iemand hier wel interrese in zou hebben. Is de prijs te hoog ? Doe dan toch een bod met wat hij je waard is, wie weet is het genoeg Winking my eye
Let the BASS be louder
main    posted on 09-10-2010 18:15
ik zou t wel een bruut apparaat vinden voor thuis, past ook perfect als rack in mn meubel. reden dat ik geen bod heb gedaan is omdat ik eerst een ndx 800 wil, wie weet over een maandje of 2-3, als ik weer geld heb.

sowieso, als ie in januari nog te koop staat is ie van mij! (krijg dan 500,- van mn ouders als ik 18 word, via een afspraak over bepaalde dingen)
michiel505    posted on 10-10-2010 13:08
Het is zeker wel een fijn apparaat. Maar net zoals main ben ik een beetje laag in cash-flow voor het moment. Anders had ik ook wel een bod gedaan.
worstebrood    posted on 06-06-2011 16:35
PM...Cool
Live Long and Prosper
feestbeest    posted on 06-06-2011 20:58
Ik zou hem graag van je overkopen alleen zit nu krap. Mischien over een maandje als hij er dan nog is?Happy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

272 Users online: 61 Guests (211 Unknown)
Pages generated today : 35.749
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.371.280