Zo, vandaag twee tentamens er doorheen geknald, wat een dag.. Ik had mijn wekker voor vanmorgen per ongeluk een uur te laat gezet, dus ik werd om kwart voor 9 wakker terwijl mijn tentamen om 9 uur begon. Dikke stress, zonder te douchen of eten op de fiets. Kom ik om 5 over 9 helemaal bezweet en hijgend in de zaal aan, schade viel nog mee dus. Eerste tentamen was wel erg lastig. Het was de bedoeling dat je letterlijke rijtjes ging opnoemen uit ongeveer 30 verschillende wetenschappelijke artikelen

Maar is wel een zesje geworden denk ik.
Daarna van half 2 tot half 5 het volgende tentamen, die ging wel ok. Is wel een zeventje denk ik.
Toen vond ik het wel tijd om mezelf een cadeautje te geven

Ik was gisteren jarig en toen heb ik de hele dag zitten studeren, dus dat had ik wel verdiend vond ik. Dus ik heb een Shure SM 58 gekocht voor onze DeepFM opnames, 'MCen' tijdens onze feesten en studiowerk. Kom ik thuis, blijkt dat ik per ongeluk degene heb gekocht zonder on/off switch.. Morgen nog maar ff langs de Feedback. Ik moet blijkbaar de SM 58SE hebben, weet ik dat ook weer

Ik heb hem al wel even geprobeerd, klinkt wel ff wat beter dan de ingebouwde mic in mijn macbook haha! (shame on me dat ik die heb gebruikt voor de radio).
Nu even een avondje alleen maar chillen, filmpje kijken ofzo. Straks misschien de nieuwe DeepFM mix in elkaar knallen, anders morgen. Eerst maar weer een wat nieuwe muziek scoren

Ook alvast even photosoepen voor de volgende editie van ons feest 'Moeilijk!'. Morgen gaan we flyeren en posters ophangen voor de eerste editie. Gaat wel ff duren voordat we de 5000 flyers en 250 posters kwijtzijn haha

Zo, dat was mijn verhaal weer.