De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! (40/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 01-10-2010 18:34

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 08-11-2010 19:48
Poster: Xurion
3 laptops Cool Gast, geef ff de spects door. Ik draai 4 decks traktor en Ableton op een Windows 7 laptop met 1.6 Ghrtz Intel Duo processor en 3gig werkgeheugen. En dan ook nog blogtv aan en dat trekt ie makkelijk :o Owja en dual screen niet vergeten.

Helaas heeft deze laptop nu wel hardware problemen omdat ik hem 3 jaar intesief heb gebruikt. Ik gebruik hem dan nu ook echt alleen voor draaien. Paar blauweschermen verder maar dit licht niet aan de RAM of processorgebruik. Is bouwfout van HP (ja het is een HP laptop), oververhittings problemen bij deze laptop zijn ook al bekend dus daar kan het ook aan liggen. Heb hem al op een coolingpad staan met 3 fans.

Maar gast jij hebt toch een macbook pro? Die zou het makkelijk kunnen trekken.

Ik heb zelf twee macbooks. Een oude witte die niet zo snel is, 2 gig intern en 2,16 ghz. Die gebruik ik om de audio mee te streamen. De andere is een alu macbook (geen pro, heet tegenwoordig wel pro) van februari dit jaar met 2,4 ghz en 2 gig intern. Misschien zet ik wel een keer de cam aan, maar morgen sowieso niet. BlogTV wil nog wel eens bitchen bij mij, niet echt relaxt als de audiostream daardoor gaat haperen ofzo.. Maar we zullen het wel een keer testen, wie weet werkt het wel goed.

@ Esmee: Aha, op die fiets Happy, laughing Dan is het inderdaad handiger ja. En geloof mij, na een tijdje studeren wil je wel op kamers hoor Cool Daarnaast leer je er ook heel veel van.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
-FLoriZ-    posted on 08-11-2010 20:09
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Xurion    posted on 08-11-2010 20:21
Poster: Bootstrap

Ik heb zelf twee macbooks. Een oude witte die niet zo snel is, 2 gig intern en 2,16 ghz. Die gebruik ik om de audio mee te streamen. De andere is een alu macbook (geen pro, heet tegenwoordig wel pro) van februari dit jaar met 2,4 ghz en 2 gig intern. Misschien zet ik wel een keer de cam aan, maar morgen sowieso niet. BlogTV wil nog wel eens bitchen bij mij, niet echt relaxt als de audiostream daardoor gaat haperen ofzo.. Maar we zullen het wel een keer testen, wie weet werkt het wel goed.

@ Esmee: Aha, op die fiets Happy, laughing Dan is het inderdaad handiger ja. En geloof mij, na een tijdje studeren wil je wel op kamers hoor Cool Daarnaast leer je er ook heel veel van.

Test maar eens met co-host show. Kunnen nu testen als je wil?
Bootstrap    posted on 08-11-2010 20:23
Is goed, we gaan wel ff blogtv'en Happy, laughing Ik heb echt geen zin meer in mijn paper, ga morgen wel verder. Ik ben over een kwartiertje online!
Xurion    posted on 08-11-2010 20:24
oke zie je daar, zet me dan maar als co-host
Bootstrap    posted on 08-11-2010 20:26
Prima! Happy, laughing
Outsider    posted on 08-11-2010 20:46
lol.. kom net een oude bekende tegen op een website van een bekende online shop:
?
door?Ilja
Zie veel liever interview met Tiesto dan met deze omhoog gevallen rechten student die nooit zeurt over copyrights, terwijl hij zelf nooit een noot heeft geproduceerd maar producties voor een schijntje overkocht en zijn eigen naam op plakte. EN hoe hij weer op Nr. 1 eindigde bij DJmag snap ik al helemaal niet, zijn podcast is wekelijk om te huilen, hij heeft 10x minder iets uitgevoerd dan Tiesto.

Sommigen veranderen nooit :P

User edit by Outsider on 08-11-2010 @ 20:47:06 (4%)
Vassilli    posted on 08-11-2010 20:49
Oh ja die Tiesto fan boy. Geweldig!
-FLoriZ-    posted on 08-11-2010 20:50
Poster: Outsider
lol.. kom net een oude bekende tegen op een website van een bekende online shop:

door Ilja
Zie veel liever interview met Tiesto dan met deze omhoog gevallen rechten student die nooit zeurt over copyrights, terwijl hij zelf nooit een noot heeft geproduceerd maar producties voor een schijntje overkocht en zijn eigen naam op plakte. EN hoe hij weer op Nr. 1 eindigde bij DJmag snap ik al helemaal niet, zijn podcast is wekelijk om te huilen, hij heeft 10x minder iets uitgevoerd dan Tiesto.

Ilja CoolCoolCoolCoolCoolCool

Zijn ?berTiesto'sbestmix staat nog steeds op nr. 1 in mijn iTunes top25. Smile
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Dolivieira    posted on 09-11-2010 10:46
Hij vergeet dat tiesto ook niet alles zelf doet. maar laat hem maar lekker dromen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Snoey    posted on 09-11-2010 12:12
Zijn Nederlands is er wel op vooruit op gegaan, big ups!!
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 09-11-2010 12:25
Poster: Outsider
?
door?Ilja

bij b*x ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Yorick    posted on 09-11-2010 12:28
Bij bax shop ja:p
Tekhead    posted on 09-11-2010 12:30
btw: wie gaat LL 45 openen ?
BennoRevelli    posted on 09-11-2010 12:31
Poster: Snoey

Zijn Nederlands is er wel op vooruit op gegaan, big ups!!

True!

Helaas kunnen we dat niet over alles zeggen.. Winking my eye

zijn oude gewoontes zijn gebleven..

Ik citeer vanaf een ander forum..

door xxxxxxxx ? 03 n0v 2010

'dus jij hebt in die halve dag tussen je 2 berichten 'je robuuste top kwaliteit mixer' verkocht?'

door !lja ? 03 n0v 2010

Was eigenlijk helemaal niet de bedoeling om hem te verkopen, ging zo:
*verhaal waarom hij de mixer Moest verkopen*

En neej, ik heb totaal geen hekel aan hem.
Ik moest alleen even lachen toen ik het las Winking my eye
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
User edit by BennoRevelli on 09-11-2010 @ 12:40:10 (100%)
Tekhead    posted on 09-11-2010 12:33
nou jongens is niet mooi om achter mensen rug om te praten. Cool
Snoey    posted on 09-11-2010 12:47
Het is toch een openbaar forum? Dus hij kan gewoon meelezen, stel hem anders even op de hoogte Happy, laughing
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 09-11-2010 12:56
Poster: Snoey
Het is toch een openbaar forum? Dus hij kan gewoon meelezen, stel hem anders even op de hoogte Happy, laughing

ja mss wel op de hoogte brengen
Ywe    posted on 09-11-2010 13:27
Ik heb in momentje van verveling even mn booth geschiedenis geupdate... is al tijdje zo maar dit is de nieuwe situatie!

KLIK

Laat maar even weten wat jullie vinden Happy, laughing
Bootstrap    posted on 09-11-2010 19:16
Luister zometeen van 20u-22u weer naar een nieuwe SinuZ Sounds op DeepFM Happy, laughing We hebben voor het eerste uur lekkere luistermuziek in de vorm van minimal en wat techno klaarliggen. Het tweede uur gaat knallen met house en electro.

Laat ook vooral weten wat je ervan vindt!

chat: msn@deep.fm
mail: sinuz@deep.fm
sms: RADIO [spatie] jouw bericht naar 5252
Xurion    posted on 09-11-2010 19:53
Poster: -FLoriZ-
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=22913

=D

Dat is echt zo cool met je koptelefoon op :P
Mixt-Ape    posted on 09-11-2010 19:56
Lijkt fucking echt!!!
Xurion    posted on 09-11-2010 20:07
Idd, mijn moeder moest er zo enorm hard om lachen :P
Estacy    posted on 09-11-2010 20:10
Poster: Bootstrap
Luister zometeen van 20u-22u weer naar een nieuwe SinuZ Sounds op DeepFM Happy, laughing We hebben voor het eerste uur lekkere luistermuziek in de vorm van minimal en wat techno klaarliggen. Het tweede uur gaat knallen met house en electro.

Laat ook vooral weten wat je ervan vindt!

chat: msn@deep.fm
mail: sinuz@deep.fm
sms: RADIO [spatie] jouw bericht naar 5252

listening!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Xurion    posted on 09-11-2010 20:13
En nu maak ik de 1000ste post

142 Users online: Lead & 14 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 86.789
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.475.163