De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 01-10-2010 18:34

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 07-11-2010 14:56
Dan heb ik zoiets van: Gast doe dan gewoon geen set op de radio maar dit klinkt ruk. Ik vroeg ook aan hem wat voor set hij heeft, antwoord hij zo: helemaal niks.
Ik: Waarom noem je je dan dj?
Hij: Ik hoef niks uit te leggen aan kleuter
Ik: Hou oud ben je dan
Hij: Ouder dan jou dus noem me maar u
Ik: Hoe oud bent u dan?

Windows live messenger bericht: Deepfm is offline

*zucht*

Thijs, weet jij hoe oud hij is?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Esmee    posted on 07-11-2010 15:02
Ik kan me zo voorstellen... dat dat niet helemaal goed bij hem gevallen is... Ik zou dat ook niet echt kunnen waarderen als ik hard aan het werk ben en een kleine snot neus komt irritant doen... (Ja oke ik ben ook weer niet zo oud maargoed...)
T-to-the-J    posted on 07-11-2010 15:04
Nee dat snap ik ook, maar dat kon ik toch ook niet ruiken? Als hij het had uitgelegd had ik het gesnapt, nu respecteer ik die gast ook, dat is namelijk echt een pokke werk.. Maar ik snap nogsteeds niet dat je je dan een dj noemt maar dat terzijde..
Bootstrap    posted on 07-11-2010 15:06
Nouja hij draait plaatjes dus in die zin is hij toch DJ Happy, laughing En ik kan me voorstellen dat jouw reactie een beetje verkeerd viel Cool Hij is ergens in de 30 geloof ik, aardige gast.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
T-to-the-J    posted on 07-11-2010 15:22
30 WTF, hij kwam eerder over als 15..
feestbeest    posted on 07-11-2010 20:24
Zo lekker tracks zoeken op het internet!
Ik ga volgend jaar nog een stukje meer het goede pad op. Ik heb een klein UDG mapje waar ik alle 538 dacnsmash/hitzone's in kwijt doe(Elk jaar een ander mapje zodat je mapjes per jaar krijgt) Ik heb deze albums altijd gedownload maar vanaf volgend jaar ga ik ze kopen!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Esmee    posted on 07-11-2010 20:30
Hitzones waren tot 2006 leuk, verder zijn ze naar mijn idee steeds slechter geworden... Ik zeg; neem Slam FM Grandslam cd's voor de top40!
Maar verder leuk idee.
Xurion    posted on 07-11-2010 20:34
Poster: T-to-the-J
30 WTF, hij kwam eerder over als 15..

indeed
timmy90    posted on 07-11-2010 22:57
ik ben ff de titel van een liedje kwijt, tis een afrojack-achtig nummer, met de nederlandse tekst;

in het begin was er jack, en dan begint er een vette beat...
-FLoriZ-    posted on 07-11-2010 23:08
Poster: timmy90
ik ben ff de titel van een liedje kwijt, tis een afrojack-achtig nummer, met de nederlandse tekst;

in het begin was er jack, en dan begint er een vette beat...

Afrojack - Bangduck. (=
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
timmy90    posted on 07-11-2010 23:10
Poster: -FLoriZ-

Afrojack - Bangduck. (=

yapla, dat is hem!

waarom dat rode vlagje?
TH3llC    posted on 07-11-2010 23:16

yapla, dat is hem!

waarom dat rode vlagje?

ik denk een waarschuwing omdat hij nogal.. onvriendelijk is geweest
maar ik moei me er niet mee
Bootstrap    posted on 08-11-2010 00:05
Jeej! Eindelijk mijn paper (werkstuk) af over het uitgevoerde beleid bij het verbreden van de A2 tussen Utrecht en Amsterdam Cool Net even een lekker biertje gedronken om het te vieren, nu lekker nieuwe muziek zoeken voor onze DeepFM show van dinsdag. Echt mijn manier van ontspannen Happy, laughing
Crazy    posted on 08-11-2010 00:18
Proost!Cool
Bootstrap    posted on 08-11-2010 00:38
Bedankt Cool
TH3llC    posted on 08-11-2010 01:03
Poster: Bootstrap
Jeej! Eindelijk mijn paper (werkstuk) af over het uitgevoerde beleid bij het verbreden van de A2 tussen Utrecht en Amsterdam Cool Net even een lekker biertje gedronken om het te vieren, nu lekker nieuwe muziek zoeken voor onze DeepFM show van dinsdag. Echt mijn manier van ontspannen Happy, laughing

ken niet veel van zo'n dingen maar lijkt me niet echt simpel zo'n dingen.
wat voor studies/werk doe je dan als ik dit mag vragen?
Esmee    posted on 08-11-2010 08:22
Thijs zit er nog een groot verschil tussen jouw studie en SBI op de vu? Anders ga ik ook nog even kijken in Utrecht denk ik... Amsterdam is wel een stuk praktischer :P
Bootstrap    posted on 08-11-2010 08:45
Poster: TH3llC

ken niet veel van zo'n dingen maar lijkt me niet echt simpel zo'n dingen.
wat voor studies/werk doe je dan als ik dit mag vragen?

Ik studeer Natuurwetenschap en Innovatiemanagement aan de universiteit van Utrecht Happy, laughing Als je het interessant vindt kan ik je mijn paper wel sturen Smile

@ Esmee: Ik heb me er niet heel erg in verdiept, maar van wat ik hoor verschillen SBI en NW&I niet zo veel. Ook qua grootte niet (aantal studenten). Waarom is Amsterdam een stuk praktischer? In Utrecht kun je iets makkelijker een kamer vinden Cool Als je het leuk vindt kun je altijd een dagje met me meelopen op de uni in Utrecht. Ik ben al 4e jaars bachelor student, dus ik weet onderhand wel hoe het allemaal werkt. Mijn studie heeft trouwens echt een hele leuke studievereniging (ik doe zelf nu 3 commissies Cool), kan ik je ook van alles over vertellen.
-FLoriZ-    posted on 08-11-2010 09:07

yapla, dat is hem!

waarom dat rode vlagje?

Omdat ik wat minder goed met een bepaald persoon hier op kan schieten, laten we 't daarop houden. =)
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Bootstrap    posted on 08-11-2010 14:50
Zo, ff 49 nieuwe tracks gescoord CoolPompen maar! Zijn lekker veel spacy tracks voor de DeepFM mix van morgen Happy, laughing
T-to-the-J    posted on 08-11-2010 15:29
Kan je dan ook live op blogtv gaan terwijl je ook broadcast op deepfm? Zou vet zijn Thumbs Up
Bootstrap    posted on 08-11-2010 16:31
Hmm zou wel tof zijn, maar ik doe liever niet teveel tegelijk met de computer die aan het streamen is.. Ben bang dat hij misschien vastloopt of hapert ofzo. Misschien een keer met een derde computer erbij Happy, laughing
T-to-the-J    posted on 08-11-2010 17:32
Wat voor specs heeft je stream laptop?
Xurion    posted on 08-11-2010 18:04
3 laptops Cool Gast, geef ff de spects door. Ik draai 4 decks traktor en Ableton op een Windows 7 laptop met 1.6 Ghrtz Intel Duo processor en 3gig werkgeheugen. En dan ook nog blogtv aan en dat trekt ie makkelijk :o Owja en dual screen niet vergeten.

Helaas heeft deze laptop nu wel hardware problemen omdat ik hem 3 jaar intesief heb gebruikt. Ik gebruik hem dan nu ook echt alleen voor draaien. Paar blauweschermen verder maar dit licht niet aan de RAM of processorgebruik. Is bouwfout van HP (ja het is een HP laptop), oververhittings problemen bij deze laptop zijn ook al bekend dus daar kan het ook aan liggen. Heb hem al op een coolingpad staan met 3 fans.

Maar gast jij hebt toch een macbook pro? Die zou het makkelijk kunnen trekken.
User edit by Xurion on 08-11-2010 @ 18:08:12 (100%)
Esmee    posted on 08-11-2010 19:19
Poster: Bootstrap

Ik studeer Natuurwetenschap en Innovatiemanagement aan de universiteit van Utrecht Happy, laughing Als je het interessant vindt kan ik je mijn paper wel sturen Smile

@ Esmee: Ik heb me er niet heel erg in verdiept, maar van wat ik hoor verschillen SBI en NW&I niet zo veel. Ook qua grootte niet (aantal studenten). Waarom is Amsterdam een stuk praktischer? In Utrecht kun je iets makkelijker een kamer vinden Cool Als je het leuk vindt kun je altijd een dagje met me meelopen op de uni in Utrecht. Ik ben al 4e jaars bachelor student, dus ik weet onderhand wel hoe het allemaal werkt. Mijn studie heeft trouwens echt een hele leuke studievereniging (ik doe zelf nu 3 commissies Cool), kan ik je ook van alles over vertellen.

De VU/Amsterdam is voor mij praktischer omdat ik in max 3 kwartier reistijd ben. Als ik eerst met de bus naar Schiphol moet en dan nog weer met de trein naar Uterecht... dan ben ik een stuk langer onderweg. Ik sta niet direct te springen om uit huis te gaan, ik woon wel prima thuis.
Dus voormij biedt dat niet ontzettend veel voordelen... Zeker niet als de studie vrijwel identiek is. Maargoed ik ga nog gewoon even rondkijken overal, ik heb nog even.

248 Users online: 17 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 51.677
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.529.678