De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! (38/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 01-10-2010 18:34

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 06-11-2010 12:12
@ Roov: Gezellig Happy, laughing Wat voor feest is het?
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 06-11-2010 @ 12:12:26 (24%)
TH3llC    posted on 06-11-2010 12:40
Poster: Tekhead
Dit is op uitnodiging ?

neenee, gewoon voor alle gegevens enzo, kan makkelijk zijn he
T-to-the-J    posted on 06-11-2010 13:34
Weet iemand hoe je als je een cd brand, de tracks uit burning rom(NERO) Naar cover designer krijgt(NERO)? Ik heb versie 10..
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
-FLoriZ-    posted on 06-11-2010 14:18
Even vraagje aan de mods; Waarom heb ik wel zo'n hip rood vlaggetje verdient en mijn grote vriend Epocs niet? Gewoon een neutrale vraag, verwijder dit maar als je het hebt gelezen. Antwoord zou ik er wel graag op hebben, en dan een antwoord met een goede argumentatie gaarne.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Jorrit    posted on 06-11-2010 14:20
Doe maar via PM, ik wil je graag aangeven waar je de mist in ging, maar zet dit soort dingen liever niet op een openbaar forum. Je kan dus al aanvoelen dat het iets te maken zal hebben met je verwensingen, denk ik?
Snoey    posted on 06-11-2010 14:23
Hoe krijg je in gods naam die kabel van een HDJ2000 in je koptelefoon? Hij is uit me koptelefoon gegaan, maar hij gaat niet zo makkelijk terug erin.

Laat maar, heb de pinnetjes in de headphone maar ff verbogen om het te fixen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 06-11-2010 @ 14:25:55 (55%)
Esmee    posted on 06-11-2010 16:01
@T-To-The-J

In het grijze gedeeltje heb jij als het goed is allemaal tracks staan. En dan klik je op het cover disign logo zegmaar.

Ik heb dan wel versie 7 ofzo, maar het idee moet toch hetzelfde zijn.
User edit by Esmee on 06-11-2010 @ 16:02:39 (64%)
T-to-the-J    posted on 06-11-2010 16:06
Owh zo, heel erg bedankt!!
Esmee    posted on 06-11-2010 16:13
Graag gedaan Happy, laughing
Vandaag naar de Vu geweest, nu weet ik al helemaal niet meer wat ik wil studeren... ik vind echt alles leuk :P
Sjoewe    posted on 06-11-2010 16:24
Draai het om. Ga bedenken wat je _niet_ wilt in een studie en streep op basis daarvan af Happy, laughing
Bootstrap    posted on 06-11-2010 16:24
Nou gelukkig vind je niet alles stom, dan zou het veel moeilijker zijn Cool Ik zou als ik jou was een hele lijst maken met alle studies die je leuk lijken. Dan kun je kijken, aan de hand van wat je kunt en echt leuk vindt, studies gaan wegstrepen. Uiteindelijk hou je er een paar over. Wat je dan kunt doen is bijvoorbeeld een dagje meelopen bij die studies en in de steden gaan kijken waar de universiteit zit.

Een studie kiezen is echt heel erg lastig, maar als je het goed doet heb je hier heel veel plezier van Happy, laughing
Esmee    posted on 06-11-2010 16:48
Nouja de keuze gaat/ging uit;

Bouwkunde,
Werktuigbouwkunde
Technische Natuurkunde
Natuurkunde
Science business & Inovation
Bedrijfskunde
Bedrijfswiskunde&Informatica

Dus oke, zo heel veel studies ook weer niet... maar toch wel genoeg om nog even een jaartje overna te denken :P Thank god dat ik pas in 5 vwo zit!
Bootstrap    posted on 06-11-2010 16:57
Poster: Esmee
...
Science business & Inovation
...

Wat leuk, dit is de Amsterdamse versie van mijn studie Natuurwetenschap en Innovatiemanagement in Utrecht Happy, laughing Ik zat toen ik voor een studie moest kiezen heel erg te twijfelen tussen Werktuigbouwkunde en NW&I. Ik ben wel blij dat ik dit heb gekozen, want je krijgt zo veel meer dan alleen Betavakken. Maarja, als je Beta dus heel erg leuk vindt, moet je het eigenlijk niet kiezen. Je krijgt (bij mijn studie althans) alleen wat Beta als basis om innovaties beter mee te kunnen begrijpen. Dus wat natuur-, wis- en scheikunde. Relatief gaat de studie nog best diep op de stof in, maar Innovatie is toch wel het hoofdthema. Als je een keer wat meer info over mijn studie wil kun je me altijd PMen.
Gerdo    posted on 06-11-2010 16:57
Moeilijke keuze maar goed dat je nog even hebt. Wat bootstrap al schrijft goed nadenken. Want het is zonde dat je aan een opleiding begint en em dan saai vind. Ik heb het bij mijn opleiding gezien hoeveel mensen het eerste jaar of nog later nog weggaan van de opleiding en zeggen ik vind het niks aan.

succes met kiezen!!!
Esmee    posted on 06-11-2010 17:11
Poster: Bootstrap

Wat leuk, dit is de Amsterdamse versie van mijn studie Natuurwetenschap en Innovatiemanagement in Utrecht Happy, laughing Ik zat toen ik voor een studie moest kiezen heel erg te twijfelen tussen Werktuigbouwkunde en NW&I. Ik ben wel blij dat ik dit heb gekozen, want je krijgt zo veel meer dan alleen Betavakken. Maarja, als je Beta dus heel erg leuk vindt, moet je het eigenlijk niet kiezen. Je krijgt (bij mijn studie althans) alleen wat Beta als basis om innovaties beter mee te kunnen begrijpen. Dus wat natuur-, wis- en scheikunde. Relatief gaat de studie nog best diep op de stof in, maar Innovatie is toch wel het hoofdthema. Als je een keer wat meer info over mijn studie wil kun je me altijd PMen.

Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor SBI gaan!
Puur omdat ik zegmaar het hele beta gebeure leuk vind, maar ook de bedrijfstak leuk vind, en inderdaad het innovatie gedoe spreekt me erg aan. Maarja ik vind het lastig, het is toch iets anders. Bedrijfswiskunde richt zich nog minder/niet op het beta deel, op de wiskunde na dan, en dat vind ik ook leuk!
Bootstrap    posted on 06-11-2010 17:54
Ik vind het zelf erg leuk dat je niet alleen droge Beta krijgt voorgeschoteld, maar echt de connectie tussen Beta en Gamma maakt. Hierdoor kun je later ook overal werk vinden, zeker omdat innovatie overal plaatsvindt. Ik merk trouwens ook dat ik met veel mensen kan meepraten als ze een andere studie doen. Dat geeft dus wel aan dat de studie heel breed is.
Tekhead    posted on 06-11-2010 18:02
Poster: -FLoriZ-
Even vraagje aan de mods; Waarom heb ik wel zo'n hip rood vlaggetje verdient en mijn grote vriend Epocs niet? Gewoon een neutrale vraag, verwijder dit maar als je het hebt gelezen. Antwoord zou ik er wel graag op hebben, en dan een antwoord met een goede argumentatie gaarne.

Stuur een pm naar een Jorrit of een van de Admins, en je vraag zal beantwoord worden, maar niet als reply in de LL.?
Ik denk dat Epocs net op de lijn is gestopt en jij bent er toch wat over gegaan, zeker met al je verwensingen van ziektes etc, alsook je woordenschat die je dan gebruikt. Ik kan mss wel als een ouwe lul klinken, maar je taalgebruik bij momenten gaat toch echt niet op voor een veertienjarige. En begin niet naar mij te vloeken of zo, geef alleen maar mijn vermoeden waarom je een wimpel hebt. Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 06-11-2010 @ 18:04:12 (4%)
TH3llC    posted on 06-11-2010 19:12
zojuist m'n american audio radius 3000 gaan afhalen, nu nog even wachten tot m'n hdj-1000-k binnenkomt
Esmee    posted on 06-11-2010 19:16
Poster: Bootstrap
Ik vind het zelf erg leuk dat je niet alleen droge Beta krijgt voorgeschoteld, maar echt de connectie tussen Beta en Gamma maakt. Hierdoor kun je later ook overal werk vinden, zeker omdat innovatie overal plaatsvindt. Ik merk trouwens ook dat ik met veel mensen kan meepraten als ze een andere studie doen. Dat geeft dus wel aan dat de studie heel breed is.

Okee bedankt! Ik heb nog even met kiezen... maar als ik nog vragen heb zal ik je zeker even PM'en Winking my eye
T-to-the-J    posted on 06-11-2010 21:19
Ik moet ook nog 1 jaartje maar ik heb ?berhaupt geen idee welke studies er bestaan.. Goede school(not)

Misschien komt het doordat ik van de havo afkom en nu op de mavo zit.. Ga me dr morgen is in verdiepen.
Esmee    posted on 06-11-2010 21:24
Ik krijg op t vwo geen informatie boekjes over mbo.... maar inprencipe zou je iets als LOB moeten krijgen op school toch? Of wordt het niet behandeld binnen mentorles? en zo niet.... vraag het aan je mentor! Of decaan!
-FLoriZ-    posted on 07-11-2010 00:10
Poster: Tekhead

Stuur een pm naar een Jorrit of een van de Admins, en je vraag zal beantwoord worden, maar niet als reply in de LL.?
Ik denk dat Epocs net op de lijn is gestopt en jij bent er toch wat over gegaan, zeker met al je verwensingen van ziektes etc, alsook je woordenschat die je dan gebruikt. Ik kan mss wel als een ouwe lul klinken, maar je taalgebruik bij momenten gaat toch echt niet op voor een veertienjarige. En begin niet naar mij te vloeken of zo, geef alleen maar mijn vermoeden waarom je een wimpel hebt. Cool

Ben de discussie nu al begonnen. Kijken wie 'm wint. Ik gok Jorrit, omdat als hij het ergens niet mee eens is hij altijd nog kan roepen dat hij mod is, dat is vrij simpel. Enn ik begin zelden snel te vloeken, dus al helemaal niet op jou. Ik kan me lang inhouden, maar als mensen te ver gaan gaan ze te ver, daar ben ik heel duidelijk in.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 07-11-2010 01:52
Poster: -FLoriZ-

Ben de discussie nu al begonnen. Kijken wie 'm wint. Ik gok Jorrit, omdat als hij het ergens niet mee eens is hij altijd nog kan roepen dat hij mod is, dat is vrij simpel. Enn ik begin zelden snel te vloeken, dus al helemaal niet op jou. Ik kan me lang inhouden, maar als mensen te ver gaan gaan ze te ver, daar ben ik heel duidelijk in.

Floriz my friend, ik heb toch nergens beweerd dat jij tegen mij loopt te vloeken, is idd nog nooit gebeurd t.o. mij. Je stelde een vraag over rood vlaggetje, en ik heb je alleen maar de weg getoond, hoe en bij wie je daarvoor moe(s)t zijn, en ook mijn persoonlijk vermoeden op welke basis die beslissing genomen is. Ik was alleen maar HelpDesk en improvisator Cool.

Over Jorrit:

Zowat elk DJR member weet dat ik al meermaals hevige en lange discussies heb gehad met Jorrit over de meest uiteenlopende zaken. Maar nog nooit is er een geeindigd met een gelijkgestemd eindconclussie, elk blijft overtuigd van z'n gelijk en daar moeten we uiteindelijk beide maar mee leven, maar eerlijk is eerlijk en heeft Jorrit t.o. mij nooit zijn gelijk proberen te halen en te verzekeren door uitspraken van ...ik ben mod dus ik heb altijd gelijk... daar moet je dus geen rekening mee houden. Trouwens kan je het via pm doen, want het is een zaakje tussen jullie beide. Moest je er uiteindelijk nog niet uitkomen kan je je nog altijd wenden tot een van de Admins, die uiteindelijk het laatste woord hebben. Suc6 Floriz.

Tekhead
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
T-to-the-J    posted on 07-11-2010 12:55
Haha, thijs ken jij een Dj stefano van deep.fm? Hij heeft zo'n afspeel lijst aan, vraag ik waarom die dat doet gaat hij offline en zegt dat kleine kleutertjes buiten moeten spelen:P
Bootstrap    posted on 07-11-2010 13:03
Je bedoelt dat hij die nu aan heeft staan? Klopt inderdaad Happy, laughing Stefano maakt in zijn eentje (echt fucking veel werk!) bijna alle playlists voor als er geen liveshows op DeepFM zijn. Hij stelt zelfs handmatig bij elke track in wanneer hij uitfade en overgaat in de volgende, ziek toch? Die man verdient echt respect, want hij doet alles vrijwillig en wordt dus niet betaald. Het is wel logisch dat hij niet alles live aan elkaar staat te mixen toch? Happy, laughing De sunday chill show duurt bijvoorbeeld al 11 uur bij elkaar.

111 Users online: 15 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 56.171
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.444.545