Poster: -FLoriZ-
Ben de discussie nu al begonnen. Kijken wie 'm wint. Ik gok Jorrit, omdat als hij het ergens niet mee eens is hij altijd nog kan roepen dat hij mod is, dat is vrij simpel. Enn ik begin zelden snel te vloeken, dus al helemaal niet op jou. Ik kan me lang inhouden, maar als mensen te ver gaan gaan ze te ver, daar ben ik heel duidelijk in.
Floriz my friend, ik heb toch nergens beweerd dat jij tegen mij loopt te vloeken, is idd nog nooit gebeurd t.o. mij. Je stelde een vraag over rood vlaggetje, en ik heb je alleen maar de weg getoond, hoe en bij wie je daarvoor moe(s)t zijn, en ook mijn
persoonlijk vermoeden op welke basis die beslissing genomen is. Ik was alleen maar HelpDesk en improvisator

.
Over Jorrit: Zowat elk DJR member weet dat ik al meermaals hevige en lange discussies heb gehad met Jorrit over de meest uiteenlopende zaken. Maar nog nooit is er een geeindigd met een gelijkgestemd eindconclussie, elk blijft overtuigd van z'n gelijk en daar moeten we uiteindelijk beide maar mee leven, maar eerlijk is eerlijk en heeft Jorrit t.o. mij nooit zijn gelijk proberen te halen en te verzekeren door uitspraken van ...
ik ben mod dus ik heb altijd gelijk... daar moet je dus geen rekening mee houden. Trouwens kan je het via pm doen, want het is een zaakje tussen jullie beide. Moest je er uiteindelijk nog niet uitkomen kan je je nog altijd wenden tot een van de Admins, die uiteindelijk het laatste woord hebben. Suc6 Floriz.
Tekhead