Poster: timmy90
ik heb al 3 maand technics tt's?staan die nog niet uigepakt zijn :d
Poster: Estacy
?
Poster: -FLoriZ-
Welke uni?
Poster: Bootstrap
Van Utrecht. Was wel een leuk feestje, ben net thuisUiteindelijk nog een uur snoeiharde electro staan knallen. Toch leuk als er dan een paar liefhebbers zijn
Wel bizar trouwens, dit was het eerste feestje ooit waarbij ik mijn drank zelf moest betalen
Maargoed, het zal wel.
Poster: Tekhead
Wat een kut unief is dat zeg, je zorgt mee voor inkomsten en dan moet je ook nog extra betalen, van commercieele feeling gesproken amai.
Poster: Tekhead
@Esm?e: Vind de intro iets te lang, de pitch tikkeltje te langzaam, en ietsje te monotoon, maar voor de rest weer puik werk.
Poster: Joep
@Esmee
Inderdaad een vrij lange intro. Voor de rest klinkt het al goed
Poster: feestbeest
Volgens mij heb ik net een hardstyle ~klassieker gevonden: tatarola - who is calling. Lekker HARD!
Ziet er nice uit zeg!
Welke draaitafels zal ik nemen?
- Reloop RP 6000 MK5 met Ortofon Concorde
- Synq xtrm met Tonar Banana
Poster: EstacyPoster: Joep
Ziet er nice uit zeg!
Welke draaitafels zal ik nemen?
- Reloop RP 6000 MK5 met Ortofon Concorde
- Synq xtrm met Tonar Banana
die zijn dus technics hetzelfde. zowel naald als draaitafel (tenminste, ligt eraan wat voor Concorde)
dus kiezen op uiterlijk mag voor deze keer!
Ok, thanks! Volgens mij is het enige verschil dat de Synq ook een line out heeft.
@Mixt-Ape
Dat gaat mijn budget helaas niet toelaten...
Poster: djmathijs
Lang leven apple! Imac is net iets ouder als een jaar en is gecrasht. Bij het opstarten hoor ik hem 3x piepen en blijft hij hangen. Waarschijnlijk iets met het geheugen..
Poster: djmathijs
Lang leven apple! Imac is net iets ouder als een jaar en is gecrasht. Bij het opstarten hoor ik hem 3x piepen en blijft hij hangen. Waarschijnlijk iets met het geheugen..
Poster: TH3llC
als je pc had gezegt hoorde je alle mac freaks mac nog eens verdedigen en nu hoor je ze niet^^
Idd, ik hoor tegenwoordig namelijk vaker van gecrashte macs dan van gecrashte pc's