Poster: timmy90
ok, ik vind ze dus niet in de winkel...kan je me mss pm sturen met de link, of gwn productcode ofzo..
heb er niet veel nodig hoor...
ik zoek ook iemand die xlr kabels van maken van 5CM lang, m-v...
heb dat nog nooit zelf gedaan... weet iemand welke pluggen goed zijn en welke kabel ik nodig heb? tis voor dmx doeleinde...
en zon chassis delen solderen, is daar mss een topic over fzo?
ok, ik vind ze dus niet in de winkel...kan je me mss pm sturen met de link, of gwn productcode ofzo..
heb dat nog nooit zelf gedaan... weet iemand welke pluggen goed zijn en welke kabel ik nodig heb? tis voor dmx doeleinde...
Poster: Bootstrap
Thanks voor het plaatsen van de link
Poster: Ywe
Hey even een electro vraagje.... Ik heb hier een electrische haard staan, met zo'n nepvlam effect, maar dat ziet er niet uit. Als de motor van dat effect langzamer zou draaien dan zal dat denk ik al schelen. De motor is te vergelijken met een spiegelbol motor. Is er een manier om dat te vertragen?
Poster: TH3llC
normaal gezien zou je die kunnen vertragen, ik weet niet zeker hoe maar ik zal het straks even aan m'n schoonvader vragen die weet zeker hoe dat moet
edit: ben je zeker dat je dit niet kan instellen? lijkt me nogal raar
Poster: LLCoolP
Heb mijn yahama hs80's monitors al enkele dagen binnen, wil ze?'eigenlijk' pas uit de doos halen als de beugelt hangt.
net even gewogen en kom op z'n 12kg uit, nu nog een stevig beugel bedenken/zoeken
ik heb al 3 maand technics tt's?staan die nog niet uigepakt zijn :d
Poster: Bootstrap
Hoe hou je dat vol?! Als ik iets nieuws heb zal ik het koste wat kost gelijk gebruiken
Straks draaien op een feestje voor zo'n 100-200 eerstejaars geneeskunde studentjes. Lekker zo op een woensdagavond hahaZal wel weer een uurtje of 5 worden voordat ik in bed lig.