Poster: Tekhead
dit overkomt iedereen wel eens, hoe erg en pijnlijk dat ook is, sluit je niet op, contacteer haar niet, ook geen sms, dat is voor de meeste zeer moeilijk, voor sommige zelfs onmogelijk, maar het is de beste manier en vooral snelste manier om je erover te zetten. Wat ik van haar kant positief vind is dat ze het eerst uitmaakt, ze had je ook kunnen bedriegen en beliegen, maar afgunst is er als ze je nu ineens behandeld als stront....of ze heeft er redenen voor.
Een gouden raad van een oude aap: verstop je niet, maak geen teneergeslagen indruk naar de buitenwereld, en vermijd elk contact, als ze fout zit, zal ze er zo snel op uitkomen.
Sterkte.?
Eerste wat ik gedaan heb is t telefoonnummer verwijderd uit me telefoon en vrienden gebeld om dit weekend te gaan stappen?

. Ze woont bij me in de straat en werkt in?het caf? waar ik stamgast ben en ook draai/werk?dus ik zal dr af en toe wel (moeten) zien. Verder idd zo min mogelijk contact.. alleen nog via msn, en dan alleen als?t nodig is.. ze kwam net haar spullen halen bijvoorbeeld en dat hebbe we dan via msn afgesproken..
Owja, toen ze haar spullen kwam halen net begon ze ineens te janken

.. vrouwen, ik leer ze nooit begrijpen