De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! (25/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 01-10-2010 18:34

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! ??

Vote :   

timmy90    posted on 26-10-2010 21:53
Poster: donkey

Ik kan em niet zien..

dit krijg ik : This video contains content from WMG, Sony Music Entertainment and Spinnin' Records, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds.

idem hier
main    posted on 26-10-2010 22:04
Poster: main
nieuw mixje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=p4xv8hzqVEc bekijk m lekker op je gemak.
moest perse eventjes spelen met mn cdj 200 en het filmpen haha

auteursrecht claim door: wmg, spinnin' records en believe...

Je video is daarom op de volgende locaties geblokkeerd:

Argentina, Austria, Belgium, Chile, Colombia, Denmark, Finland, Germany, Greece, Hungary, Malaysia, Norway, Peru, Philippines, Poland, Portugal, Romania, Russia, Saudi Arabia, Singapore, Sweden, Switzerland, Thailand, Venezuela

helaas belgi? dus ook.. wel te bekijken via proxy. zal even kijken of ik m nog ergens anders kan uploaden waar veel mensen m checken..
timmy90    posted on 26-10-2010 22:05
hallo allemaal,

weet iemand hier een goede dmx controller, niet al te duur als reserve om on te bouwen in mijn rack?
moet niet te groot zijn of veel tralala aanhangen, tis enkel voor led pars aan te sturen...

of bestaat er een manier om een led con 2 in een 19inck rack te bouwen?

thanx
Tekhead    posted on 26-10-2010 22:07
Poster: Seca

In Sint-Niklaas, dichtbij het station ( enkele 100m ervandaan )

Als je me nodig hebt voor te rijden, dan maak ik graag wat tijd voor je. Zeg dan maar mogelijke data en dan vind ik er wel eentje om je te helpen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Winston    posted on 26-10-2010 22:09
Poster: Esmee
Live op blogtv
http://www.blogtv.com/people/missetack

Hey, ik heb je weer's een keer gezien. Alleen stond er boven het filmpje not live o.i.d. ......
Tic Toc
Tekhead    posted on 26-10-2010 22:13
leuk bezig he winston, ons Esm?e, heeft zij al enorm veel vooruitgang geboekt, niet normaal, doe ik m'n petje voor af.

@ Timmy, hoe ziet dat eruit die LED con2
User edit by Tekhead on 26-10-2010 @ 22:15:03 (36%)
timmy90    posted on 26-10-2010 22:22
ja das een controller van jb...

kan nog altijd hier geen fotos poste, lukt mij bijna nooit..; tik maar een in in google...
Winston    posted on 26-10-2010 22:31
@Tekhead: absoluut ....., ik ben stiekempjes echt trots op 'r. Al zou het ook leuk zijn als ze meer tek-ier zou draaien.
Tic Toc
DJADMIN    posted on 26-10-2010 22:39
Poster: timmy90
ja das een controller van jb...

kan nog altijd hier geen fotos poste, lukt mij bijna nooit..; tik maar een in in google...

Ik heb nog een 24 kanaals lichttafel staan...HQ power...prima ding ! Kan alles wat bijvoorbeeld de showtec lightmaster ook kan...mag voor een eurotje of 70 weg....daar kan je alles mee ! Check even mijn verkooptopic !! Is nog geen 5x gebruikt...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Winston    posted on 26-10-2010 22:41
Als je met 3 decks draait, doe je liever de 2 links of 2 van ze rechts of een andere opstelling?

Tic Toc
main    posted on 26-10-2010 22:44
2 linkse, daar heb ik mn nieuwe cdj 200 en numark staan.

zie filmpje http://www.youtube.com/watch?v=p4xv8hzqVEc
DJADMIN    posted on 26-10-2010 22:48
Poster: Winston
Als je met 3 decks draait, doe je liever de 2 links of 2 van ze rechts of een andere opstelling?

Een echte dj draait toch zonder mixer ?

EPIC !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Tekhead    posted on 26-10-2010 22:56
@Tekhead: absoluut ....., ik ben stiekempjes echt trots op 'r. Al zou het ook leuk zijn als ze meer tek-ier zou draaien.

Stiekem, ik niet hoor, ze mogen het hier allemaal weten, maar ja een beetje meer Tekkie zou echt cool zijn.? Ja, er zijn weinig female techno dj's die? wow zijn.

En wat betreft de opstelling van de 3 decks, hangt m.i. af van, of je links of rechtshandig bent, en mss ook de vorm van de booth die dat beinvloed.
User edit by Tekhead on 26-10-2010 @ 22:58:50 (46%)
Winston    posted on 26-10-2010 23:00
Nou stiekempjes mag. Als ze het weet zou het best kunnen dat ze ster allures krijgt.Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 26-10-2010 @ 23:01:22 (1%)
main    posted on 26-10-2010 23:05
ondertussen zijn wij allen trots op esmee, vooral leuk dat bouncy d'r ook wat meer in de scene werkt met hun site!
Tekhead    posted on 26-10-2010 23:09
Nou stiekempjes mag. Als ze het weet zou het best kunnen dat ze ster allures krijgt.Cool

Wij mogen alles he Winston ? Cool?Ons Esm?e gaat nooit sterallures krijgen, daar is ze veel te wijs en sympathiek voor Cool
Winston    posted on 26-10-2010 23:12
Denk ik ook ja, maar je weet het nooit met die mooie meisjes he??Cool En bouncy is inderdaad een motortje. Cool
Tic Toc
ArTy    posted on 26-10-2010 23:19
Jeej, vandaag het heugdelijke nieuws van mijn vriendin gehad dat ze na 2 jaar en 3 maanden met onze relatie wou stoppen.. Nou ja, kut maar dat kan he..

Nu is heeft ze doodleuk 3 uur later afgesproken met een andere jongen..

Ik al aardig pissed maar goed, toch nog eventjes een uur later mijn spullen ophalen wordt ik ineens door haar behandeld of ik een stuk stront was..

Hier kan ik zo slecht tegen h?..
main    posted on 26-10-2010 23:22
ai... pijnlijke situatie. sterkte arty! mag ik zo brutaal zijn en vragen hoe oud je bent?
Winston    posted on 26-10-2010 23:23
Vindt ik ook erg, sterkte ArTy ...
Tic Toc
ArTy    posted on 26-10-2010 23:25
Ben pas 19 jaar maar dan is 2 jaar en 3 maanden erg lang vind ik..
Maar goed, op je 19e heb je nog kansen zat om iemand leuks tegen te komen.. Het ?chte leven begint pas net rond deze leeftijd..

Maar voor nu, t blijft wel zuur..
Tekhead    posted on 26-10-2010 23:36
dit overkomt iedereen wel eens, hoe erg en pijnlijk dat ook is, sluit je niet op, contacteer haar niet, ook geen sms, dat is voor de meeste zeer moeilijk, voor sommige zelfs onmogelijk, maar het is de beste manier en vooral snelste manier om je erover te zetten. Wat ik van haar kant positief vind is dat ze het eerst uitmaakt, ze had je ook kunnen bedriegen en beliegen, maar afgunst is er als ze je nu ineens behandeld als stront....of ze heeft er redenen voor.

Een gouden raad van een oude aap: verstop je niet, maak geen teneergeslagen indruk naar de buitenwereld, en vermijd elk contact, als ze fout zit, zal ze er zo snel op uitkomen.

Sterkte.?
main    posted on 26-10-2010 23:36
ai... dan kan ik t me inbeelden, aangezien ik in januari 18 wordt..

2 jaar en 3 maanden is langer dan ik nu zou volhouden denk ik.. ik geniet nog lekker van mn jeugd om t zo te zeggen.

maar je hebt nog een hele studenten periode voor je, zo zou ik het bekijken!
Tekhead    posted on 26-10-2010 23:51
Poster: main
ai... dan kan ik t me inbeelden, aangezien ik in januari 18 wordt..

2 jaar en 3 maanden is langer dan ik nu zou volhouden denk ik.. ik geniet nog lekker van mn jeugd om t zo te zeggen.

maar je hebt nog een hele studenten periode voor je, zo zou ik het bekijken!

Als ik 18 was, toen had ik al vele korte en wat langere relaties achter de rug, soms gaf ik, soms kreeg ik de bons, so it happens, maar ik zei altijd tegen mezelf: Party time en op naar de volgende, klinkt cru,... maar 't helpt.
TH3llC    posted on 26-10-2010 23:57
juist een soort verassingfeesje gehad^^
was maar klein maar gezellig!
m'n schoonvader had me mee meegevraagt om onderdelen van een maserati te gaan halen in hasselt heel dicht bij de karting.
we komen in hasselt aan opeens zegt hij we gaan nog snel iets drinken, en ik natuurlijk direct op de karting kunne we iets gaan drinken(dan kon ik nog snel wat gaan rijden natuurlijk)
dus we drinken iets, dan zegt hij we gaan snel die onderdelen halen en dan kome nog snel rijde.
dus ik naar buiten staat daar een heel hoop vrienden en familie op me te wachten, was wel even verschietenCool
met een groot deel wat gekart daarna nog even naar mijn thuis wat gedronken
was echt geslaagt! nu int het weekend nog uitgebreid feesten natuurlijk!

152 Users online: 20 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 67.370
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.885