De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! (22/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 01-10-2010 18:34

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! ??

Vote :   

Esmee    posted on 23-10-2010 22:06
net werkte hij nog Unhappy
ThijsG    posted on 23-10-2010 22:08
Poster: Bootstrap
Zo! Net terug van de eerste editie van Moeilijk! die we in cafe Lust hebben georganiseerd. Het ging echt perfect! Het is de hele avond echt stampvol geweest, op een gegeven moment kon je niet eens meer normaal door de zaal lopen Cool Ik denk dat we toen wel aan de maximale capaciteit van 200 man zaten. Echt top! De DJs draaiden ook heel lekker en we hebben het zelf goed af kunnen sluiten met wat lekkere zagende electro. Bij de volgende editie verwacht ik toch wel wat DJR leden hoor Cool Ik zal zsm wat foto's posten van vanavond.

Klinkt mooi!Happy, laughing
djmathijs    posted on 23-10-2010 22:19
Zo! Net terug van de eerste editie van Moeilijk! die we in cafe Lust hebben georganiseerd. Het ging echt perfect! Het is de hele avond echt stampvol geweest, op een gegeven moment kon je niet eens meer normaal door de zaal lopen Cool Ik denk dat we toen wel aan de maximale capaciteit van 200 man zaten. Echt top! De DJs draaiden ook heel lekker en we hebben het zelf goed af kunnen sluiten met wat lekkere zagende electro. Bij de volgende editie verwacht ik toch wel wat DJR leden hoor Cool Ik zal zsm wat foto's posten van vanavond.

Klinkt als een geslaagde avond:P
Tekhead    posted on 23-10-2010 22:22
heel leuk, en proficiat met het resultaat.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bouncy    posted on 23-10-2010 22:34
Poster: MaximDJ
Kan iemand uitleggen waarom Dance-Tunes eruit ligt?

Geen idee, ik weet wel dat ik gister heb moeten breken van een besloten meeting in het ID&T gebouw wat over Dance-Tunes ging... dusseuhhh....
MaximDJ    posted on 23-10-2010 22:42
Hmm...misschien is het bedrijf in moeilijkheden....De website zegt dat er helemaal geen data is op www.dance-tunes.com....Geen inhoud op de website...het is helemaal weg
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Bouncy    posted on 23-10-2010 23:10
Poster: MaximDJ
Hmm...misschien is het bedrijf in moeilijkheden....De website zegt dat er helemaal geen data is op www.dance-tunes.com....Geen inhoud op de website...het is helemaal weg

Nee, dat denk ik niet, als je zag wat voor feestje dat ze hadden gebouwd....
specialm    posted on 24-10-2010 00:00
wie zit hier allemaal op netlog?? Als je zin heb voeg me dan toe : www.netlog.com/djmaikimo
DJADMIN    posted on 24-10-2010 03:38
Ik draaide op een apres ski feest

Komt er op t einde een man naar me toe

''Kan je niet eens wat Michael Jackson draaien, ik heb de hele avond nog geen duits nummer gehoord''.

Vergeef het me dat ik m uitgelachen heb
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bootstrap    posted on 24-10-2010 04:15
Hier kunnen jullie de foto's van het feest van gisteren (inmiddels alweer eergisteren) zien Happy, laughing Kun je met eigen ogen zien hoe druk het was en dat ik veel te vaak op de foto sta met mijn 'for daily use' shirt haha CoolNet terug van een feest voor 30 plussers in de buurt van Rotterdam. Kwam erg moeilijk op gang, maar we eindigden met happy hardcore en hardstyle Cool Toch heel wat mensen aan het stampen gekregen. Nu toch maar eens lekker gaan slapen.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tekhead    posted on 24-10-2010 10:35
en dan maar denken dat dertigers niet van, stevige muziek houden he jongens ? Cool
Seca    posted on 24-10-2010 13:00
Poster: DJADMIN
Ik draaide op een apres ski feest

Komt er op t einde een man naar me toe

''Kan je niet eens wat Michael Jackson draaien, ik heb de hele avond nog geen duits nummer gehoord''.

Vergeef het me dat ik m uitgelachen heb

Die moet wel heel zat geweest zijn :p
Bootstrap    posted on 24-10-2010 14:05
Poster: Tekhead
en dan maar denken dat dertigers niet van, stevige muziek houden he jongens ? Cool

Dat denk ik al een tijdje niet meer, maar toch is het elke keer een soort verrassing Cool
djmathijs    posted on 24-10-2010 17:14
Even een vraag over Logic Pro:
Ik heb een sample van een percussion, kun je deze op een of andere manier ook inladen in je piano roll, zodat je kunt spelen met toonhoogte?
Prozei    posted on 24-10-2010 19:24
die kan je in de exs24 sampler laden.
of in ultrabeat maar dan kan je niet met de toonhoogte spelen.
moet je ff op youtube kijken staan wel wat tutorials op denk ik
djmathijs    posted on 24-10-2010 19:32
Ik heb niet een sample met meerdere geluiden erin maar net zoals de kick gewoon 1 geluidje. Ik was gister bij een vriend en die kon dit in FL gewoon ergens inladen en kon ie met zn piano roll verschillende toonhoogten krijgen.
specialm    posted on 24-10-2010 20:29
weet iemand hoe deze muziek stijl heet :: http://www.youtube.com/watch?v=KF1158NT6r8&feature=channel?
Bootstrap    posted on 24-10-2010 20:36
Poster: djmathijs
Ik heb niet een sample met meerdere geluiden erin maar net zoals de kick gewoon 1 geluidje. Ik was gister bij een vriend en die kon dit in FL gewoon ergens inladen en kon ie met zn piano roll verschillende toonhoogten krijgen.

Ik weet dat het kan in Logic, maar eerlijk gezegd niet meer hoe. Het was best ingewikkeld. Maar je moet het wel ergens kunnen vinden.
Mixt-Ape    posted on 24-10-2010 20:37
ESX24!
jannickv    posted on 24-10-2010 20:50
Poster: specialm
weet iemand hoe deze muziek stijl heet :: http://www.youtube.com/watch?v=KF1158NT6r8&feature=channel

wat dacht je van NRG?
djmathijs    posted on 24-10-2010 20:51
Wanneer ik hem daar inlaad zijn er maar 2 toetsen toegewezen ik wou graag dat het alle toetsen van piano roll zijn toegewezen. Of doe ik dan iets verkeerd?
danielvds    posted on 24-10-2010 21:23
Het gaat vrij simpel! Je kunt hem inladen via de EXS24..

Open de EXS24, klik dan op edit. Dan kom je in de Instrument Editor(Een venster met onderaan een groot keyboard).

Klik dan op Zone>Load Multiple Samples.

Kies dan de sample die je wilt inladen.

Vervolgens kun je kiezen uit 3 opties. Kies dan voor Contigious Zone. Dan kun je het aantal noten invullen dat je wilt gaan gebruiken en vanaf welke noot je wilt beginnen.

Als het goed is moet het zo lukken!Cool
Visionair Records | Daniel Danté
specialm    posted on 24-10-2010 21:57
Poster: jannickv

wat dacht je van NRG?

Thanks man

Goeie muziek hoor
Bootstrap    posted on 24-10-2010 22:40
Poster: danielvds
Het gaat vrij simpel! Je kunt hem inladen via de EXS24..

Open de EXS24, klik dan op edit. Dan kom je in de Instrument Editor(Een venster met onderaan een groot keyboard).

Klik dan op Zone>Load Multiple Samples.

Kies dan de sample die je wilt inladen.

Vervolgens kun je kiezen uit 3 opties. Kies dan voor Contigious Zone. Dan kun je het aantal noten invullen dat je wilt gaan gebruiken en vanaf welke noot je wilt beginnen.

Als het goed is moet het zo lukken!Cool

Relaxt, weet ik dat ook weer Happy, laughing Bedankt!
Tekhead    posted on 24-10-2010 23:05

Dat denk ik al een tijdje niet meer, maar toch is het elke keer een soort verrassing Cool
 .

Ook de vrolijke veertigers vinden het gebonkt heel vet ! ( allez, ikke toch haha)

208 Users online: 15 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 33.542
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.842.001