Poster: Bootstrap
Zo! Net terug van de eerste editie van Moeilijk! die we in cafe Lust hebben georganiseerd. Het ging echt perfect! Het is de hele avond echt stampvol geweest, op een gegeven moment kon je niet eens meer normaal door de zaal lopenIk denk dat we toen wel aan de maximale capaciteit van 200 man zaten. Echt top! De DJs draaiden ook heel lekker en we hebben het zelf goed af kunnen sluiten met wat lekkere zagende electro. Bij de volgende editie verwacht ik toch wel wat DJR leden hoor
Ik zal zsm wat foto's posten van vanavond.
Poster: Bootstrap
Zo! Net terug van de eerste editie van Moeilijk! die we in cafe Lust hebben georganiseerd. Het ging echt perfect! Het is de hele avond echt stampvol geweest, op een gegeven moment kon je niet eens meer normaal door de zaal lopenIk denk dat we toen wel aan de maximale capaciteit van 200 man zaten. Echt top! De DJs draaiden ook heel lekker en we hebben het zelf goed af kunnen sluiten met wat lekkere zagende electro. Bij de volgende editie verwacht ik toch wel wat DJR leden hoor
Ik zal zsm wat foto's posten van vanavond.
Poster: MaximDJ
Kan iemand uitleggen waarom Dance-Tunes eruit ligt?
Poster: MaximDJ
Hmm...misschien is het bedrijf in moeilijkheden....De website zegt dat er helemaal geen data is op www.dance-tunes.com....Geen inhoud op de website...het is helemaal weg
Poster: DJADMIN
Ik draaide op een apres ski feest
Komt er op t einde een man naar me toe
''Kan je niet eens wat Michael Jackson draaien, ik heb de hele avond nog geen duits nummer gehoord''.
Vergeef het me dat ik m uitgelachen heb
Poster: Tekhead
en dan maar denken dat dertigers niet van, stevige muziek houden he jongens ?
Poster: djmathijs
Ik heb niet een sample met meerdere geluiden erin maar net zoals de kick gewoon 1 geluidje. Ik was gister bij een vriend en die kon dit in FL gewoon ergens inladen en kon ie met zn piano roll verschillende toonhoogten krijgen.
Poster: specialm
weet iemand hoe deze muziek stijl heet :: http://www.youtube.com/watch?v=KF1158NT6r8&feature=channel
Poster: danielvds
Het gaat vrij simpel! Je kunt hem inladen via de EXS24..
Open de EXS24, klik dan op edit. Dan kom je in de Instrument Editor(Een venster met onderaan een groot keyboard).
Klik dan op Zone>Load Multiple Samples.
Kies dan de sample die je wilt inladen.
Vervolgens kun je kiezen uit 3 opties. Kies dan voor Contigious Zone. Dan kun je het aantal noten invullen dat je wilt gaan gebruiken en vanaf welke noot je wilt beginnen.
Als het goed is moet het zo lukken!
Poster: Bootstrap.
Dat denk ik al een tijdje niet meer, maar toch is het elke keer een soort verrassing