De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 01-10-2010 18:34

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! ??

Vote :   

ThijsG    posted on 22-10-2010 22:01
netjes!

had mn nog niet geluisterd dus dat ben ik nu aant doen(A):p
Klinkt leuk! Toch wel echt een lekkerdere beat dan de originele en ook leuk geremixed.
Alleen lijktie net een beetje raar bij dat begin van: NEIN, nein nein...(3:00)
User edit by ThijsG on 22-10-2010 @ 22:07:19 (100%)
feestbeest    posted on 22-10-2010 23:30
NEEEEIN:'(
Ik moet dit weekend met Dataq XTC weer afstaan aan de eigenaarUnhappy! Ik vond eerst die 60mm faders van me RMX40 kut want ik vond ze net iets te lang, nu heb ik een paardagen gemixt met die XTC(De 1e versie) en nu vind ik die kleine faders opeens kut, #Loveforthe10mmfaders.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
T-to-the-J    posted on 22-10-2010 23:52
Dat is kut, ik zou zeggen: ga sparen Winking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
feestbeest    posted on 23-10-2010 00:12
Ja en nee, kwaliteit is buitengewoon geweldig. Alleen ik mis mijn 4e kanaal en ook mijn intotaal 8 line in kanalen. Ik mix namelijk 4decks traktor met 1 duo cd speler en een ipod voor verzoekjes.(Die ipod werkt goed hoor!)
Maar ik ben totaal verliefd op die 10mm faders, wishlist--> Xone 42/92 of Dataq vibe(Filthers...)
Zou nog even een fototje maken, ziet er werkelijk niet uit een Xone 1D met een dataq XTC.Tongue
T-to-the-J    posted on 23-10-2010 00:14
Haha, misschien een XTC II wat voor je? Das een 4 ch mixer (weet alleen niet hoelang die faders zijn) En die past misschien beter bij je 1D Winking my eye
feestbeest    posted on 23-10-2010 00:17
Nou ik heb nu 2 dingen waar echt op geil bij een mixer. 1 is een manual filther en eigenlijk vind ik die lange faders ook echt te geniaal. Maar geld is het probleem hea, anders hadt ik al direct een Xone4D hier staanWinking my eye Maar ik doe het voorlopig nog met mijn reloop RMX40. Wil eerst decks, dan mac en dan nieuwe mixer? Te ver in de toekomst dus.
T-to-the-J    posted on 23-10-2010 00:19
Een xone 92, en de filters en redelijk lange filters. Alleen hangt daar een prijsje aan Winking my eye :P
Gerhard    posted on 23-10-2010 00:34
Vandaag eindelijk weer eens een beetje lekker gedraaid, wel thuis maar dat maakt niet uit. Wil nu eigenlijk nog even alleen kan ik dat niet maken tegenover mijn huisgenoten en de buren Happy, laughing
T-to-the-J    posted on 23-10-2010 00:39
Tip voor morgen: Ga langs de bouwmarkt en koop isolerend materiaal en maak daar een draai hok van(geluidsdicht) :P:P
feestbeest    posted on 23-10-2010 00:43
`Zo lekker mixje opgenomen, 20 minuten. Moeder ook gelijk weer vrolijkHappy, laughing(Kwart voor 1)
Een big fout, dacht dat ik deck A moest uitfaden dus ik aan het eq-en denkik huh, KUT verkeerde deck! Een foutje dus, timing ook goed een beatmatchen doet de pc voor me bij 3 of meer decks.
Nu ga ik slapen! Truste iedereen!
specialm    posted on 23-10-2010 00:45
TH3llC    posted on 23-10-2010 01:46
Poster: specialm
Dit is Gewoon Fucking Geweldig

http://www.youtube.com/watch?v=cttQpM5puho&feature=mfu_in_order&playnext=1&videos=l75HLKIF4-Y

doet me denken aan de benidorm bastardsCool
dj-zero    posted on 23-10-2010 02:08
Net terug van club ADK (opgezet door DJ Admin, hier ook bekend bij jullie:P)
'T was m'n eerste gig voor ECHT publiek, en damn wat heb ik genoten!!!!!
Het was gewoon geweldig, ja mijn gigs zullen vast nog geen hoge eisen hebben, maarja ik ben 16 en voor mij gaf dit gewoon een norme Kick:D:D:D:D
Mixt-Ape    posted on 23-10-2010 02:23
Nice 1!
Bootstrap    posted on 23-10-2010 05:13
Zo! Net terug van de eerste editie van Moeilijk! die we in cafe Lust hebben georganiseerd. Het ging echt perfect! Het is de hele avond echt stampvol geweest, op een gegeven moment kon je niet eens meer normaal door de zaal lopen Cool Ik denk dat we toen wel aan de maximale capaciteit van 200 man zaten. Echt top! De DJs draaiden ook heel lekker en we hebben het zelf goed af kunnen sluiten met wat lekkere zagende electro. Bij de volgende editie verwacht ik toch wel wat DJR leden hoor Cool Ik zal zsm wat foto's posten van vanavond.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
T-to-the-J    posted on 23-10-2010 09:33
Ja als je nou is een editie organiseerd voor onder de 18 dan kan ik ook nog eens komen #idee Winking my eye
Gerdo    posted on 23-10-2010 15:52
Poster: Bootstrap
Zo! Net terug van de eerste editie van Moeilijk! die we in cafe Lust hebben georganiseerd. Het ging echt perfect! Het is de hele avond echt stampvol geweest, op een gegeven moment kon je niet eens meer normaal door de zaal lopen Cool Ik denk dat we toen wel aan de maximale capaciteit van 200 man zaten. Echt top! De DJs draaiden ook heel lekker en we hebben het zelf goed af kunnen sluiten met wat lekkere zagende electro. Bij de volgende editie verwacht ik toch wel wat DJR leden hoor Cool Ik zal zsm wat foto's posten van vanavond.

Mooi dat het lekker vol was. Ik hoop er de volgende keer bij te kunnen zijn.
Yorick    posted on 23-10-2010 16:29
Poster: Dolivieira
Zo draaien in Gouda. Nieuwe tent van een maat van mij. Cafe Flinq op de markt. Nieuwe Recidentie er bij.

Timmy90 @ Je moet wel ff goed lezen. Als het goed is en je hebt alles ingevuld wat ze vragen krijg je de licentie nr toegestuurd naar je email adress.

En hoe was het? Ben soms in tof te vinden om wat te drinken,, zit er bijna naastWinking my eye
Hoop dat het beter gaat lopen dan de vorige eigenaarWinking my eye!

Ik sta vanavond in Spetters Zoetermeer en morgen De Waterskihut Hoek van Holland,, wie komt er gezellig langsHappy, laughing:D
DaCompra    posted on 23-10-2010 16:51
alweeer een soort van'' loesje achtig''nummer?

http://www.youtube.com/watch?v=LRHrwRXG8l8&feature=player_embedded#!
Dolivieira    posted on 23-10-2010 16:56
Poster: Yorick

En hoe was het? Ben soms in tof te vinden om wat te drinken,, zit er bijna naastWinking my eye
Hoop dat het beter gaat lopen dan de vorige eigenaarWinking my eye!

Ik sta vanavond in Spetters Zoetermeer en morgen De Waterskihut Hoek van Holland,, wie komt er gezellig langsHappy, laughing:D

Was wel tof. Inhet begin rustig maar daarna drukker en drukker. Leuke meiden in de house. Restaurant gedeelte loopt ook goed hoor ik van de eigenaar. Vanavond draait een maatje van me.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
LLCoolP    posted on 23-10-2010 19:57
Poster: dj-zero
Net terug van club ADK (opgezet door DJ Admin, hier ook bekend bij jullie:P)
'T was m'n eerste gig voor ECHT publiek, en damn wat heb ik genoten!!!!!
Het was gewoon geweldig, ja mijn gigs zullen vast nog geen hoge eisen hebben, maarja ik ben 16 en voor mij gaf dit gewoon een norme Kick:D:D:D:D

sjiek man!

Ik had in mijn radio programma ook nog even jullie evenement aangehaald
Join the party and become famous!
specialm    posted on 23-10-2010 20:14
Poster: TH3llC

doet me denken aan de benidorm bastardsCool

ja echt he.. Maar die vrouw is gewoon Fucking beroemt :D
-FLoriZ-    posted on 23-10-2010 20:18
Poster: DaCompra
alweeer een soort van'' loesje achtig''nummer?

http://www.youtube.com/watch?v=LRHrwRXG8l8&feature=player_embedded#!

Ik ben dat Loesje shit allemaal alweer goed zat hoor.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Seca    posted on 23-10-2010 21:07
Ziezo, net een kamer volledig vrijgemaakt, opnieuw geschilderd en mijn muziek daar gezet Happy, laughing
Ik zal binnenkort mss eens een foto'tje posten Happy, laughing
MaximDJ    posted on 23-10-2010 21:58
Kan iemand uitleggen waarom Dance-Tunes eruit ligt?
Party Sensations. Excellence in entertainment.

108 Users online: 15 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 21.965
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.830.424