Poster: Xurion
VRAAGJE DRINGENT! Kan die cdj-2000 ook exFAT bestandssysteem aan?
En nog een vraagje, hoe zet ik me externe hdd in de device list van recordbox? THANKS ALVAST!
Poster: W.i.M
Er is een klein dom voutje gemaakt waardoor de site offline was.
Dit zou eigenlijk niet mogen gebeuren maar we zijn ook maar mensen
Poster: -FLoriZ-
En nu mag Lead even uitleggen waarom djr down was. :')
Een kopie voor strikt eigen gebruik (een 'thuiskopie') mag altijd worden gemaakt, ook als het werk van een illegale bron afkomstig is.
Door ICT-jurist Arnoud Engelfriet (blog, contact).
Op grond van artikel 16b en 16c Auteurswet 1912 mag men enkele exemplaren van een werk maken voor eigen oefening, studie of gebruik. Dit heet een thuiskopie. Een dergelijke kopie mag niet aan derden ter beschikking worden gesteld. Het is niet vereist dat je het origineel zelf gekocht hebt om een thuiskopie van een werk te mogen maken.
Voor een thuiskopie op een drager, zoals een beschrijfbare CD of DVD, van een muziekwerk is een vergoeding verschuldigd. Deze moet de fabrikant van de (lege) drager
Poster: Bootstrap
Nog maar een paar uur en dan begint de eerste editie van Moeilijk!Ik heb er zin in!! Volgens mij komt er niemand van DJR, volgende keer beter.
Poster: Vassilli
Bootstrap ff een vraagje: jij had toch een soort 'hoes' om je Macbook? Zoja waar kan je die krijgen?
Poster: Dolivieira
Zo draaien in Gouda. Nieuwe tent van een maat van mij. Cafe Flinq op de markt. Nieuwe Recidentie er bij.
Timmy90 @ Je moet wel ff goed lezen. Als het goed is en je hebt alles ingevuld wat ze vragen krijg je de licentie nr toegestuurd naar je email adress.
Poster: Bootstrap
Ja radio presentatie is nog best lastig heWel handig als je wat steekwoorden op papier hebt. Maar als je alles al perfect kon was er niet zo veel aan geweest.