De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! (14/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 01-10-2010 18:34

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! ??

Vote :   

TimmyV    posted on 15-10-2010 21:39
Poster: Tekhead
gaat wel lukken timmy. Btw, je mag niet zo op Nederlandse zooi neerkijken want in de jaren 70/80 waren er Nederlandse en Vlaamse zangers die Werelds waren en alles met muziek konden doen maar jammer voor hen niet in de bvb de States of Groot Britannie waren geboren. Deze artiesten zijn?in niets te vergelijken met?de hedendaagse hoempapa's en tararaboemtaje?'s, want de meeste huidige zijn clown's en zullen in hun wildste dromen nog niet aan de toppen komen van hun voorgangers.
  Met zooi bedoel ik eigenlijk van alles wat Winking my eye Luister zelf ook veel nederlandstalige muziek. Bestel mar van Rowwen Heze gaat zeker voorbij komen :P. Andr? Hazes. De standaard aanvraag nummertjes eigenlijk. Acda en de Munnik, de dijk, Blof.
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 15-10-2010 22:00
Poster: TH3llC

in de race wereld algemeen is 1sec. heel veelCool
zeker bij karten, doe dit ook regelmatig in hasselt en genk,
mol ben ik nog niet geweest, maar als de goei (die het elke week doen) 39.4 rijden en jij 40.4 is toch een teken dat je wel kan rijden!

Volkomen mee eens.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Xtremer    posted on 15-10-2010 22:12
Nieuwe website eindelijk klaar en onlineCool :? http://www.djxtremer.nl
Laat even wat leuks achter als je er toch bent.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 15-10-2010 @ 22:12:52 (2%)
TimmyV    posted on 15-10-2010 22:46
Poster: Xtremer
  Nette website Happy, laughing. Ben jij trouwens nog van plan om naar Penoze te gaan in Kdanz? Is op 4 december. Accelerators, Alpha?, GEMS, Psyko Punkz, Ran-D, The Emperador, The Vinyl Pimp, The Viper, Tommy Pulse,
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 15-10-2010 @ 22:47:19 (13%)
Ziax    posted on 15-10-2010 23:18
Poster: Tekhead

Volkomen mee eens.

Wel mee opletten: de circuits worden soms aangepast. Zo reed ik over laatst 1,5sec trager op het circuit in kortrijk. Bleek het parcour in 4 bochten aangepast te zijn. Dus je moet de tijden van dezelfde circuits natuurlijk vergelijken Happy, laughing
TH3llC    posted on 15-10-2010 23:31
Poster: Ziax

Wel mee opletten: de circuits worden soms aangepast. Zo reed ik over laatst 1,5sec trager op het circuit in kortrijk. Bleek het parcour in 4 bochten aangepast te zijn. Dus je moet de tijden van dezelfde circuits natuurlijk vergelijken Happy, laughing

tuurlijk, elke dag is anders op een banden circuit, scheelt meestal niet veel maar als er de eerste ronde ergens iemand in de banden gaat kan het zijn dat je een hele andere 'ideale' lijn hebt in die bocht of de bocht die er langs de buitenkant gaat
Ziax    posted on 15-10-2010 23:47
Jaja maar sommige circuits passen echt een hele hoek van het circuit aan. (dus niet 1 bocht, maar een hele lus van bochten) dus kan je tijden niet meer vergelijken, maar ik snap wat je bedoelt.
TH3llC    posted on 15-10-2010 23:53
Poster: Ziax
Jaja maar sommige circuits passen echt een hele hoek van het circuit aan. (dus niet 1 bocht, maar een hele lus van bochten) dus kan je tijden niet meer vergelijken, maar ik snap wat je bedoelt.

ah je bedoelt echt dat het circuit bewust aangepast wordt?
in hasselt gebeurt dit meestal alleen de eerste 2 weken omdat niet alles van de eerste keer perfect kan zijn^^
daarna om de zoveel tijd wordt er een volledig nieuw ciruit gemaakt
feestbeest    posted on 16-10-2010 00:28
Poster: Xtremer
  Volgens mij mag mijn mac jou website wel! Hij schiet er doorheen, velemalen sneller dan een normalen flash pagina:-| Veder, weinig over te zeggen: TOP!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Ziax    posted on 16-10-2010 00:46
Poster: TH3llC

ah je bedoelt echt dat het circuit bewust aangepast wordt?
in hasselt gebeurt dit meestal alleen de eerste 2 weken omdat niet alles van de eerste keer perfect kan zijn^^
daarna om de zoveel tijd wordt er een volledig nieuw ciruit gemaakt

niet volledig, maar wel delen van het circuit Happy, laughing. Hasselt zal ik volgende keer eens proberen Winking my eye
Dj_Fantasy    posted on 16-10-2010 01:24
Ik werk zelf ook op de karting in Mol Happy, laughing..
Vandaag nieuwe persoonlijk snelste tijd gereden.. 39.8 dus ben wel redelijk fier.
Was voorlaatste van de race wat ik ook al een behoorlijke prestatie vond!!

Sinds vorige week is het ook aangepast bij ons, we hebben de karts rijrichting opgewisselt.
Hierdoor is plots het parcour iets technischer geworden en zwaarder op te racen.

Inderdaad worden parcours vaak omgewisseld, vooral parcours waar de Belkart wordt gereden!
Collega van mij is van de week ook in Kortrijk gaan rijden, maar zij rijdt wel op topniveau.
Andere collega is zelf naar de USA enal geweest en rijdt ook op hoog topniveau.

Ben aan het overwegen om lessen bij ons op de karting te nemen..
dj2dj.nl
Xtremer    posted on 16-10-2010 09:46
Poster: feestbeest
Volgens mij mag mijn mac jou website wel! Hij schiet er doorheen, velemalen sneller dan een normalen flash pagina:-| Veder, weinig over te zeggen: TOP!

Appletjes mogen mijn website zeker, dan hebben we het wel over Safari. Internet Explorer is wat minder aangezien deze CSS3 en HTML5 niet ondersteund (de afgeronde hoeken binnen de content). Uiteraard speelt HTML5 een belangrijke rol bij Safari gebruikers op de music pagina. Als het goed is moet dit vlekkeloos werken.

iPhone gebruikers (Blackberry en andere smartphones ook) kunnen de website ook lezen door de mobiele versieSmile.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
LLCoolP    posted on 16-10-2010 13:00
zow, gisteren 1e radio uitzending gehad van mijn porgamma PoelsParty op de lokale radio.

2weken bezig geweest met Jingles maken, playlist samenstellen en alles dubbel uitgevoerd kom ik in de studio, kon ik geen USB inprikken op PC. .? Gelukkig hadt ik alles ook op CD van Jingles en de feest platen op CD dus kon wel 'iets moeizamer' de show beginnen.
Helaas pakte de cd spelers geen WAV oej , helft van de jingles werkte niet.

maar ondanks dat alles een geslaagde uitzending, geen klachten en lekker de richting uit kunnen gaan die ik had gedacht.

?T is heel wat anders als voor een publiek draaien
maar volgende week weer radio maken dus!

Join the party and become famous!
Bootstrap    posted on 16-10-2010 13:10
Zo dat was dus wel flink improviseren geblazen! Geeft dan wel een lekker gevoel als het toch goed afloopt. Radio maken is inderdaad heel anders dan draaien voor publiek, maar wel een uitdaging.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Roov    posted on 16-10-2010 14:06
Gister ook weer een heerlijke avond gehad in mijn residentie, heb nog steeds pijn in mijn buik van het lachen Winking my eye
Gerdo    posted on 16-10-2010 14:25
wat is er gebeurd dan?
Esmee    posted on 16-10-2010 16:15
Stef is nu live aan het draaien op blogtv!
niiicola    posted on 16-10-2010 16:45
Waarom laten alle homo's hun username en password voor djresource op de computer staan. :')
Gewoon.
Bootstrap    posted on 16-10-2010 16:52
Poster: niiicola
Waarom laten alle homo's hun username en password voor djresource op de computer staan. :')

?
niiicola    posted on 16-10-2010 16:55
Godverdomme kutfloris!!! Ik ben ooit op mijn account op zijn pc ingelogd, blijkbaar heeft z'n pc het onthouden! Gaat hij een beetje op mijn acc zitten!
Gewoon.
User edit by niiicola on 16-10-2010 @ 16:55:54 (37%)
T-to-the-J    posted on 16-10-2010 17:00
Haha lol, je moet oook altijd uitloggen h? Winking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
niiicola    posted on 16-10-2010 17:02
Had ik gedaan maar hij heeft ingesteld dat die pc automatisch wachtwoorden opslaat:P
Gewoon.
T-to-the-J    posted on 16-10-2010 17:09
Krijg je dan niet zo'n melding?

Anders zou ik nooit meer inloggen bij hem:P
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Bootstrap    posted on 16-10-2010 17:18
Nu live @ BlogTV Happy, laughing
niiicola    posted on 16-10-2010 17:26
Poster: T-to-the-J
Krijg je dan niet zo'n melding?

Anders zou ik nooit meer inloggen bij hem:P
  Ga ik ook nooit meer doen Tongue
Gewoon.

127 Users online: 28 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 7.965
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.744.480