Poster: TekheadMet zooi bedoel ik eigenlijk van alles wat
gaat wel lukken timmy. Btw, je mag niet zo op Nederlandse zooi neerkijken want in de jaren 70/80 waren er Nederlandse en Vlaamse zangers die Werelds waren en alles met muziek konden doen maar jammer voor hen niet in de bvb de States of Groot Britannie waren geboren. Deze artiesten zijn?in niets te vergelijken met?de hedendaagse hoempapa's en tararaboemtaje?'s, want de meeste huidige zijn clown's en zullen in hun wildste dromen nog niet aan de toppen komen van hun voorgangers.
Poster: TH3llC
in de race wereld algemeen is 1sec. heel veel
zeker bij karten, doe dit ook regelmatig in hasselt en genk,
mol ben ik nog niet geweest, maar als de goei (die het elke week doen) 39.4 rijden en jij 40.4 is toch een teken dat je wel kan rijden!
Poster: XtremerNette website
Nieuwe website eindelijk klaar en online:? http://www.djxtremer.nl
Laat even wat leuks achter als je er toch bent.
Poster: Tekhead
Volkomen mee eens.
Poster: Ziax
Wel mee opletten: de circuits worden soms aangepast. Zo reed ik over laatst 1,5sec trager op het circuit in kortrijk. Bleek het parcour in 4 bochten aangepast te zijn. Dus je moet de tijden van dezelfde circuits natuurlijk vergelijken
Poster: Ziax
Jaja maar sommige circuits passen echt een hele hoek van het circuit aan. (dus niet 1 bocht, maar een hele lus van bochten) dus kan je tijden niet meer vergelijken, maar ik snap wat je bedoelt.
Poster: XtremerVolgens mij mag mijn mac jou website wel! Hij schiet er doorheen, velemalen sneller dan een normalen flash pagina:-| Veder, weinig over te zeggen: TOP!
Nieuwe website eindelijk klaar en online:? http://www.djxtremer.nl
Laat even wat leuks achter als je er toch bent.
Poster: TH3llC
ah je bedoelt echt dat het circuit bewust aangepast wordt?
in hasselt gebeurt dit meestal alleen de eerste 2 weken omdat niet alles van de eerste keer perfect kan zijn^^
daarna om de zoveel tijd wordt er een volledig nieuw ciruit gemaakt
Poster: feestbeest
Volgens mij mag mijn mac jou website wel! Hij schiet er doorheen, velemalen sneller dan een normalen flash pagina:-| Veder, weinig over te zeggen: TOP!
Poster: niiicola
Waarom laten alle homo's hun username en password voor djresource op de computer staan. :')
Poster: T-to-the-JGa ik ook nooit meer doen
Krijg je dan niet zo'n melding?
Anders zou ik nooit meer inloggen bij hem:P