Poster: LLCoolPHaha ik ga luisteren !! Mag je meteen even promoten voor CLUB ADK 2!!
Zoals sommige misschien al hadden opgemerkt aan mijn topic,
ben ik bezig met een eigen radioshow op te starten.
NU VRIJDAG is het dan bijna zover!
Zuid-Midden Limburgs (Zowel Belgische als Nederlands langs de maas) begint zijn weekend met de Poels Party!
De springplank van je weekend!
Daarnaast iedere week aandacht voor party's die in de regio te doen zijn.
Is de bedoeling om niet alle plaatjes te draaien die in de Top20 staan , waar wat van die inkakkers tussen zitten. nee gewoon lekker tempotjes en niet TE hard gewoon lekker voor aan de eettafel of voor de kledingkast mee te bleare
Wat kan je verwachten>?
Wil de mensen lekker warm maken voor het weekend en rusitg de showe beginnen met top40 en dance.
Maar ook zker Duits en Limburgs/Belgische feesthits!
ga snel were verder met Jingles maken en plaatsje uitzoeken
wish me Luc!
DJ LL Cool P's POELS PARTY
Vanaf Vrijdag 105.1FM Van 18:00-20:00U
LRM Maaseik (107.6 FM)
Maaseik, Dilsen-Stokkem. As, Maasmechelen, Roosteren, Geleen, Echt, Susteren, Sittard, Maasbracht, Erkelenz Heinsberg, S?sterseel Gangelt, Oberbruch, Dremmen, Wassenberg
LRM Kinrooi (105.1 FM)
Kinrooi, Bree, Bocholt,Meeuwen- Gruitrode ,Stramproy, Weert, Roermond, Thorn,? Neeritter, Ittervoort, Wessem, Stevensweert
en wat ernaast ligdt. . .Laat even weten hoe je de show vondt , tips altijd welkoM!
Poster: Laidbackdat wordt tellen laidback
sjonge jonge, Deeltje 44.
Waar ben ik ooit mee begonnen..
het langst lopende topic op Djresource.
de meeste Posts komen hier vandaan (zich schuldig doet?voelen voor al die?Nutteloze onzin)
Sinds ik degene ben die de late leeuw bedacht heeft, Heb ik?even een korte Quiz vraag bedacht!
Nu net even voor het 45ste deel. (vind 50 zo'n uitgebuit nummer)
Ik vlieg zelf het afgelopen jaar af en aan naar Engeland, dus Ik heb voor de Winnaar een leuk Prijzen pakketje?uit Engeland samengesteld. (zitten echt zeer leuke dingen tussen!)
De quiz:
Er zijn op moment 44 'Late Leeuw' delen, dit zijn een geruim aantal posts.
dat brengt me tot de vraag,.
Als ik voor elke reply in de 'late leeuw' 1 Engelse?Pence zou krijgen, hoeveel Euro's zou ik dan hebben?
(het gaat hier om de alle reply's?voor de late leeuw, alle delen. dus niet alleen mijn posts)
Stuur je Inzending v??r 31?Okt?naar '?lateleeuw@gmail.com?' en maak kans op een hele leuke prijs!
Vermeld in die Email niet alleen je Antwoord, maar ook je USERNAME op djresource!
degene die er het dichts bij zit wint en zal zo spoedig mogelijk zijn of haar prijs in ontvangst nemen.
.
Ps; Quote deze post even als er een nieuwe pagina is, het gaat hier allemaal zo snel!
Suc6!
May the best win.
Disclaimer
Deze quiz is uit EIGEN initatief!
vind het zo nu en dan leuk om wat weg te geven!
met de uitslag kan tevens ook NIET gecorrospondeerd worden.
Djresource en haar beheerders zijn niet aansprakelijk voor deze quiz.
Poster: niiicola
Ff een vraagje: Wat is nou een goeie mp3 speler met meer dan 100 gig? (Behalve de iPod Classic) Thx!
Poster: Estacy
hier schrok ik van http://www.newkidsturbo.nl/
Poster: Estacy
hier schrok ik van http://www.newkidsturbo.nl/
Poster: LLCoolP
geeft ons een geld voor een film, nu ben ik benieuwd !http://www.newkidsturbo.nl/
haha ze hebben?alles opgezopen voor de film, live serie van gemaakt zo te zien:P