Poster: Bootstrap
Ik heb ook wel eens gehad dat er per ongeluk een filter aanstond in Traktor. Ik was echt een uur aan het zoeken voordat ik het probleem had gevonden
Poster: Dolivieira
Idd heb ik ook een keer gehad. Ik dacht waarom klinkt die zo ver en zonder laag.
Poster: DJ_OBDat zijn fouten waar je snel van leert..
Heb ik live wel is gehad met sound color op de djm 800. Hij stond net niet helemaal op 0 en ik zag dat dus niet en ik maar denken waar is die bas heen :p
Poster: MaximDJdaarom zet ik de crossfade ook maar gewoon uit. Gebruik hem toch niet dus dan kan er ook niets mee fout gaan
Ik heb altijd dat o zo bekende probleem dat de crossfader de andere kant opstaat bij het aansluiten van speakers e.d. Alles nagelopen, je zoekt je helemaal rot, alle kabels vervangen...is het die domme crossfader de verkeerde kant op
Poster: Bootstrap
Dankje!
Poster: T-to-the-J
Draai jij liedjes dan, XMatix? Ik draai altijd tracks
Poster: timmy90 tuurlijk, een liedje, een song, een track, das hier allemaal hetzelfde! liedje wordt hier heeel veel gebruikt hoor..T was ook maar een grapje hoor.. EDIT: Waarom werkt die fucking quote niet meer?
Haha, succes met optijd komenPoster: timmy90 tuurlijk, een liedje, een song, een track, das hier allemaal hetzelfde! liedje wordt hier heeel veel gebruikt hoor.. T was ook maar een grapje hoor.. EDIT: Waarom werkt die fucking quote niet meer?
Ja schoolfeest en schoolkamp enzo, ook een lokale disco voor groep 7&8 xD