Is Sonic Academy je geld waard?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 30-09-2010 22:05
Sonic Academy is een Engelse site waar tutorials worden aangeboden voor programma's als Cubase, Ableton Live & meer. Er zijn een aantal tutorials beschikbaar voor iedereen, zonder een abonnement te hoeven aanschaffen, maar wil je de hele 'cursus' aan tutorials bekijken, heb je abonnement nodig.

De training video's die ik tot nu toe heb gezien voor Cubase bevielen mij goed, dus ik ben benieuwd naar de rest van de video's die alleen beschikbaar zijn voor mensen met een abonnement. De url naar de site is:?http://sonicacademy.com
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ook ervaringen hebben met deze site en of is het weggegooid geld?
Where the music meets the deejay!

What do you think about Is Sonic Academy je geld waard? ??

Vote :   

Prozei    posted on 30-09-2010 22:18
ik heb een paar hele tutorials gevonden en deze bevielen mij goed.
ze geven iets diepere stof dan de standaard youtube tutorials.
de stof om een goede eindmix vond ik erg intressant

de filmpjes van future music zijn trouwens ook goed te doen.
waar bekende producers tips en tricks geven over het produceren.

http://www.youtube.com/watch?v=rgUdbEmX7X
Mod edit by Prozei on 30-09-2010 22:24 (100%)
Dolivieira    posted on 30-09-2010 22:30
Hun gaan wel heel diep in de materie. Wat veel youtube tutorials niet gaan. Ik zit ook te overwege een abbonemet te nemen. Ik denk dat je er wel wat aan heb. Ook krijg je bij de lessen samples.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
BennoRevelli    posted on 01-10-2010 12:18
Ik vond het persoonlijk altijd onzin om geld uit te geven aan online tutorials of dj lessen,etc.
Maar er zijn natuurlijk altijd bepaalde dingen die je nog niet weet.

Het lijkt mij ook wel wat, ik heb al die gratis introducties al bekeken en sommige zijn zeker zinvol.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Limb-Girdle    posted on 01-10-2010 18:14
Poster: Prozei
ik heb een paar hele tutorials gevonden en deze bevielen mij goed.
ze geven iets diepere stof dan de standaard youtube tutorials.
de stof om een goede eindmix vond ik erg intressant

de filmpjes van future music zijn trouwens ook goed te doen.
waar bekende producers tips en tricks geven over het produceren.

http://www.youtube.com/watch?v=rgUdbEmX7X

Ja precies, de stof is inderdaad dieper en wordt goed uitgelegd. Je link naar Youtube doet het niet... je had waarschijnlijk gelinkt naar het kanaal van Future Music? Ik ga eens kijken, bedankt! Cool

Poster:?Dolivieira
Hun gaan wel heel diep in de materie. Wat veel youtube tutorials niet gaan. Ik zit ook te overwege een abbonemet te nemen. Ik denk dat je er wel wat aan heb. Ook krijg je bij de lessen samples
 ?

Het fijne eraan vind ik ook dat er samples worden meegeleverd, zodat je er goed mee kunt oefenen. Met youtube kom je inderdaad een heel end, maar de diepgang mis je inderdaad. Nog een andere tip voor Cubase (en andere software) gebruikers: ASK VIDEO. Met deze tutorials leer je het programma binnenste buiten kennen.?Cool

Poster:?Beatunite
Ik vond het persoonlijk altijd onzin om geld uit te geven aan online tutorials of dj lessen,etc.
Maar er zijn natuurlijk altijd bepaalde dingen die je nog niet weet.

Het lijkt mij ook wel wat, ik heb al die gratis introducties al bekeken en sommige zijn zeker zinvol.

?

Inderdaad. Ik ga van het weekend waarschijnlijk een abonnement nemen, heb al veel positieve reacties gelezen op het internet - naast DJResource.
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 01-10-2010 @ 18:21:05 (100%)
Jizzy    posted on 27-12-2010 16:23
@LimLimb-Girdle Heb je nog een abonnement genomen? Graag een update.
anciano    posted on 06-01-2011 01:00
SonicAcademy is volgens mij 1 van de beste sites die ik ken.
Jizzy    posted on 08-01-2011 21:06
Poster: anciano

Bedankt voor je reactie Smile
Bjorn1419    posted on 04-02-2011 23:16
Ik heb sinds vandaag een abbonement. Ik vond de gratis tutorials veel belovend en ik was vooral benieuwd naar hun workflow en dingen als arrangement. Ik ben super tevreden met wat ik tot nu toe heb gezien. Alles wordt helder uitgelegd en het is niet normaal hoe veel ik vandaag al opgestoken heb (ik heb ook al 3 uur gekeken ofsoCool) De tracks die ze maken klinken verder fantastisch en ze hebben echt verschrikkelijk veel verstand van alles, een aanrader dus! Ik heb een abbo van 3 maanden genomen voor rond de 40 euro volgens mij, maar dit vind ik het meer dan waard!
Mforge    posted on 04-02-2011 23:21
let wel op dat het kwartaal abonnement bij niet opzeggen automatisch verlengd wordt! (kan het fout hebben maar dacht dit gelezen te hebben op de site)
maar ik ga het ook doen........
de korte youtube filmpjes waren al leerzaam, dus ik benieuwd naar de volledige versies..
Tekhead    posted on 04-02-2011 23:41
idd, maar dat heb je altijd met abonnementen. Kga maandag ook eens wat demo's van die tutorials bestuderen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 05-02-2011 17:21
Poster: anciano

In zijn soort zonder meer. Compleet mee eens.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
bambamstudio    posted on 06-02-2011 09:32
Deze site is het geld waard. Ik ben er ook lid van, en leer af en toe zelfs nog van de tutorials, ondanks mijn 20 jaar ervaring in de studio wereld.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Mforge    posted on 06-02-2011 22:04
ben dus ook maar lid geworden (zaterdagochtend)..en ik heb zowaar nu gewoon een ruwe versie van een track af met alles wat ik opgestoken heb..weer eens wat anders dan eindeloos blijven hangen in loops en telkens opnieuw beginnen omdat het toch niet 'zo lekker' klinkt Thumbs Up

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

339 Users online: 161 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 90.695
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.887.732