Vanwege goede reacties in de late leeuw open ik toch maar even een topic, dan kan iedereen hem eventueel luisteren?
Link is in de HM.? 320Kbs file stuur ik via PM als je interesse hebt.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
User edit by DaCompra on 30-09-2010 @ 21:21:28 (2%)
What do you think about [P] Laserkraft 3D-Nein Mann (Da Compra remix) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
EDIT: ?Leuke mix, de mbeste die ik tot nu toe heb gehoord:D T enige minpunt-je vind ik dat je alleen 'couplet'1 hebt gebruikt, maar dit is persoonlijk Zou je mij de 320 Kbs versie misschien willen toesturen?
User edit by dj-zero on 01-10-2010 @ 07:49:55 (100%)
edit: best lekker man! alleen de vocal loopt in de break eventjes best wel off beat? en mogen wel iets meer sweeps in want anders lijkt het ineens zo afgekapt? (bij 01:00 bijv)
User edit by Sebasz on 02-10-2010 @ 17:12:31 (99%)
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo. Je samples klinken imho heel standaard, net zoals je synth. Ik mis ook wat meer layers in de track. Misschien kun je wat meer percussie toevoegen?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.