Geluidsoverlast !! (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

SnAcKBaRrY    posted on 12-12-2005 10:09
Laat ik maar weer eens een leuk topic over geluids overlast beginnen....
laat maar weten hoe vaak jullie de buren aan de deur hebben staan of dj's die nog thuis wonen, je ma helemaal gek naar boven komt...

vroeger trok mijn ma de stoppen uit de stoppenkast zodat ik boven geen stroom meer had hahaha
hoe zit dat bij jullie? hebben jullie nog leuke verhalen over buren die je voor de zoveelste keer weer aan geven bij de politie?
barst maar los.....

What do you think about Geluidsoverlast !! ??

Vote :   

jannickv    posted on 29-07-2007 16:54
ik woon in en koppelwoning maar mijn buren zijn slechthorend
OneSixty    posted on 29-07-2007 17:20
Poster: jannickv
ik woon in en koppelwoning maar mijn buren zijn slechthorend

was dat al voordat je daar ging wonen? :P
Yorick    posted on 29-07-2007 17:27
denk het niet haha
Roos    posted on 29-07-2007 19:13
Nou ik woon in een boerderij, dus een alleenstaande woning, en willen de buren het horen moet het echt LOMPhard gaan (binnenkort een feestje in de schuur, miss dan??  !)
Mijn yamaha msp5 kunnen max. 110 db, maar volgens mij heb ik dat nog nooit gehaald!
Verder vinden mijn paps en mams de muziek wel owkee, de hardtrance (met melodie) valt nog goed in de smaak ook! De schranz vinden ze verschrikkelijk!! Ook de andere technostijlen vinden ze minder (vinden ze eentonig). Maar ze klagen nooit, dus....

Verder wel een keer in een winkel gedraaid, de boekenzaak tegenover stond klaar met de db-meter en jammer maar helaas ik moest stoppen , tja ga ik ergens draaien moet je mij niet beperken, want ik ga altijd over mijn grens (de grens was echt heeeeeelllll dun ong. 65 db, dus gedoemd om te mislukken).
Bastian    posted on 29-07-2007 19:15
Haha bij mij hetzelfde verhaal, opgeknapte boerderij, buren een paar honderd meter verderop dus knallen met die handel. Mijn ouders hebben nog extra geïnvesteerd in geluid isolatie in het huis maar als ik een lekker setje draai merken ze helaas niet zoveel van die investering:P
User edit by Bastian on 29-07-2007 @ 19:17:00 (6%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

121 Users online: 19 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 66.026
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.541