Poster: EclipX
Ik woon in een rijhuis, dus links & rechts buren, achter ons huis hebben we een garage, die heb ik omgetoverd naar mijn "dj-kot". Maar bijna elke dag, komt mijn linkerbuur zagen voor de muziek stiller te zetten, 't is niet zozeer het vomlume, maar de bass, die onze buur zijn vensters doet trillen. Dit heb ik dus dag/nacht he, 't kan mij ondertussen al niet meer veel schelen, 's nachts doe ik 't ietsiepietsiestiller, en dan komt onze lieve buur weer bellen, voor de muziek stiller te zetten, ander ging hij de politie bellen. Ondertussen zijn ik & mijn buur ware aardsvijanden geworden, als we elkaar zien op straat, negeren we elkaar zo erg he
. Maar als ik nu in (Belgie) tijdens de dag de muziek luid zet, kan mijn buur toch niks maken toch?
Poster: LauWPoster: EclipX
Ik woon in een rijhuis, dus links & rechts buren, achter ons huis hebben we een garage, die heb ik omgetoverd naar mijn "dj-kot". Maar bijna elke dag, komt mijn linkerbuur zagen voor de muziek stiller te zetten, 't is niet zozeer het vomlume, maar de bass, die onze buur zijn vensters doet trillen. Dit heb ik dus dag/nacht he, 't kan mij ondertussen al niet meer veel schelen, 's nachts doe ik 't ietsiepietsiestiller, en dan komt onze lieve buur weer bellen, voor de muziek stiller te zetten, ander ging hij de politie bellen. Ondertussen zijn ik & mijn buur ware aardsvijanden geworden, als we elkaar zien op straat, negeren we elkaar zo erg he
. Maar als ik nu in (Belgie) tijdens de dag de muziek luid zet, kan mijn buur toch niks maken toch?
Sorry hoor maar dan vind ik je gewoon een eikel, je houd dus gewoon geen rekening met andere mensen?! Zeker s'nachts.. het is maar goed dat ik je buurman niet ben
Poster: LauWPoster: EclipX
Sorry hoor maar dan vind ik je gewoon een eikel, je houd dus gewoon geen rekening met andere mensen?! Zeker s'nachts.. het is maar goed dat ik je buurman niet ben
Poster: Rhino
hebben jullie je speakers wel op een schuimlaag staan ?
dat helpt zo gigantisch veel in het tegengaan van trilling.
Het beste spul is dat witte verpakingsmateriaal(zacht , opgebouwd uit laagjes, dus geen tempex)
Ik heb dat zelf opok gedaan en merkte gewoon dat hjet hele meubel waarop de speakers staan(2 x 100 watt) geheel trillingsvrij was sinds het plaatsen van de schuimen onderzetters.
trillingen zijn de grootste verstoring van rust voro je buren, alleen geluid is minder erg !
succes
Poster: PatrickBeuken
In me buurt had ik overal een blaadje in de brievenbus gestopt
Beste buur,
Deze zaterdag zal ik een feestje houden, en zal de muziek luid staan, met veel bass, gelieve ons met rust te laten als je enige hinder hebt, want ik heb jullie gewaarschuwd!
Mvg,
Patrick
Poster: EclipXPoster: PatrickBeuken
In me buurt had ik overal een blaadje in de brievenbus gestopt
Lol doe je het dan zo:
Beste buur,
Deze zaterdag zal ik een feestje houden, en zal de muziek luid staan, met veel bass, gelieve ons met rust te laten als je enige hinder hebt, want ik heb jullie gewaarschuwd!
Mvg,
Patrick
Zo dan? :p
Aan de bewoners van dit huis,
A.s. zaterdag zal ik mijn verjaardag vieren. Het feest duurt van 20:00 uur tot 02:00 uur. Ik hoop dat u begrip hebt voor enige geluidsoverlast. Ik ben tenslotte maar één keer per jaar jarig.
Kom gerust even langs om mee te feesten!
Met vriendelijke groet,
Patrick Beuken
Poster: PatrickBeuken
In de zomer heb ik eens een flink tuinfeest gehad en toen kwamen mensen die de hond uit lieten klagen over het volume van de muziek. We zouden asociaal zijn en we belemmerden de andere buurtbewoners te slapen. Terwijl die man die kwam klagen helemaal niet bij me in de buurt woonde...
Poster: EclipX
Maar als ik nu in (Belgie) tijdens de dag de muziek luid zet, kan mijn buur toch niks maken toch?
Poster: mavegheb ook die matten ik heb die van mijn pa zijn werk piessens nv(http://www.piessenselectro.com/) die doen een geluidsafname van 60db worden vooral gebruikt in fabrieken mijn pa kocht ze voor mij aan 240 euro voor heel mijn kamer kamer is 6meter lang en 5meter breed.
Hey Jonas Verdickt wat zijn dat precies voor matten?? En waar kun je die allemaal kopen? Muziekspeciaal zaak?
Ben er ook naar opzoek namelijk.
Tnx