Poster: Convert
Moet dan namelijk in Klup, ook in Groningen, draaien! :D
Poster: Roalin
Dan ben ik er denk ik niet, ben niet zo'n Hardstyle-liefhebber..![]()
(en met 't deurbeleid/leeftijd ben ik niet zo?blij...![]()
)
En tot morgen!
@ Convert
Ik dacht dat jij alleen hardstyle deed, op de Klub partyflock staat morgen geen hardstyle op het programma..
Poster: tairip
Nee hij moet morgen werken... Hij heeft zijn werk geruild omdat hij anders vrijdag moet werken!
Poster: wejay
welke bus kan je nemen vanaf het centraal station en waar kan je uitstappen?
Je kan heel veel verschillende lijnen pakken: 3, 6, 65 en?140 (en misschien nog wel meer: 9292ov.nl) en uitstappen bij O H Baan/Beneluxweg. Dan is het ongeveer?acht minuutjes lopen vanaf deze bushalte over industrieterein?Ulgersmaborg, dan kun je wel zien waar je langs moet lopen.
Poster: Torqueje bedoeld aboutrjshop.nl zeker
Hee mag dat wel, reclame plaatsen hier? Je bent van een webshop zeker. haha! Neehoor grapje, het is hier aboutdj niet :P
Poster: Torque
Hee mag dat wel, reclame plaatsen hier? Je bent van een webshop zeker. haha! Neehoor grapje, het is hier aboutdj niet :P
Poster: Lead
En dan woon je zo dichtbij, jammer hoor
Die zit toch boven de Shadrak? Moet je zaterdag ook nog, dan kom ik even langs!
Dan ben ik er denk ik niet, ben niet zo'n Hardstyle-liefhebber..![]()
(en met 't deurbeleid/leeftijd ben ik niet zo?blij...![]()
)
En tot morgen!
@ Convert
Ik dacht dat jij alleen hardstyle deed, op de Klub partyflock staat morgen geen hardstyle op het programma..
wij hadden de regel om geen links naar webshops te posten voordat hun ermee kwamen en reclame is hier zonder voorafgaand overleg met de Admins dan ook niet toegestaan.
Maar aangezien een van de admins (ikkuh) hier de demo geeft is reclame natuurlijk vooraf overlegd en wel toegestaan.
Nieuwtje wat BSE nog niet weet : ik heb nog een enkel T-shirtje liggen hier met een Pioneer logo erop, die neem ik mee en verloten we onder de mensen die er zijn. Ik heb van 2 modellen nog eentje liggen dus wie er vanavond langs komt maakt kans op zo'n exclusief T-shirt.
Tevens is er een USB stick waar mensen naar op zoek zijn (zie een ander topic op het forum), ook daar zal ik er 1 van in de verloting gooien.
Tot vanavond, ik moet nu de deur uit om op tijd in Groningen te zijn....
Nieuwtje wat BSE nog niet weet : ik heb nog een enkel T-shirtje liggen hier met een Pioneer logo erop, die neem ik mee en verloten we onder de mensen die er zijn. Ik heb van 2 modellen nog eentje liggen dus wie er vanavond langs komt maakt kans op zo'n exclusief T-shirt.
Tevens is er een USB stick waar mensen naar op zoek zijn (zie een ander topic op het forum), ook daar zal ik er 1 van in de verloting gooien.
Poster: tairipMooie avond gehad dus?
Iedereen bedankt voor de gezellige maar vooral ook informatieve avond!