hallo, ik ben van west vlaanderen,kortrijk en zou eens willen weten wie van dit forum ook van ergens rond west vlaanderen komt. als ik bvb twijfel aan gear en er is iemand die die gear heeft in m'n buurt, om m'n twijfels wg te nemen.
What do you think about west vlaanderen (belgie) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hello, ik woon in Torhout niet zo ver he, en ik ga op school naar 't Syntra in Kortrijk niet zo ver van Bellegem, ik doe leercontract, 1 dagske op school beetje niks doen, morgen wel examens, maarja, 't is OPEN BOEK
Hehe, ik doe leercontract, dat is dus 1 dagje school en 5 dagen werken voor geld, als computer-technieker, heb gezien dat er hier ook een soft & hardware forum is, dus kan ik jullie best wel helpen
m'n famillie aan mn pa zn kant zijn allemaal westvlaams (knokke-heist), maar ben in nederland geboren en altijd gewoond... deze zomer verhuis ik dan ook naar de Brussel (VUB gaan studeren)...
ik woon in Damme, tussen Brugge en Nederlandse grens (Sluis). Maar dat is ook al een heel eindje van Kortrijk .
@ M-Plex; hoe het hier nu is? verschrikkelijk saai, zit midden in examens en ze lukken niet erg goed ... tja, muziek is nu eenmaal echt wel verslavend ...
Poster: M-Plex Tof om jullie erbij te hebben!! Allemaal Belgen in gesprek zie je hier niet zo vaak!
Hoe is daar, zo'n 6 uur rijden bij mij vandaan??
6 uur Rijden ? Ik dacht dat je Hagenees bent, en Den Haag is maar een dik uurtje van Antwerpen, of je moest ommetje maken via Duitsland of zo
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.092 days. Post CommentThat would be 236.4 months or a whopping 19.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...