waar gratis produce software?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

wannabeDJ    posted on 26-09-2010 21:52
Hallo,

Waar kan ik een gratis full version van een goed progamma downloaden om te producen?

Groetjes van Pim.

What do you think about waar gratis produce software? ??

Vote :   

DaCompra    posted on 26-09-2010 21:54
Je kan ook gewoon in je oude topic verder gaan, en bovendien is hier al een topic voor. Gebruik de search button!
Mixt-Ape    posted on 26-09-2010 21:59
Weet er iemand waar ik gratis een nieuwe E-klasse cabrio kan gaan halen?

Thanks!
-Richard-    posted on 26-09-2010 22:01
Wat DaCompra zegt, beter niet voor alles na ??n reactie een nieuw topic openen denk ikCool.
Maar anyway...Als je echt serieus een begin wil gaan maken kun je er bijvoorbeeld voor kiezen
van wat programma's de Demo's te proberen om te kijken wat jij fijn vind en geschikt voor je is.
Goede producing sofware kost nu eenmaal geld...en beter eerst proberen alvorens een (duur) pakket te kopen wat achteraf niet blijkt te werken voor je, toch!

En, niet te vergeten, koop je bepaalde hardware (Midi keyboardje, ext. Geluidskaart voor producing) zit daar vrij regelmatig een Light, of LE versie van bijvoorbeeld Cubase of Ableton (twee bekende sequencers) bij, zodat je al een leuk begin kunt maken, want het houd best wat in, ik bedoel, je leert goed produceren niet binnen drie dagenCool.
Zo'n LE versie is dan (mijn persoonlijke mening) al best een uitgebreid programma met een hoop functies en mogelijkheden.
AdenFarleigh    posted on 26-09-2010 22:06
LOL mixt-ape
Topicstarter moet misschien even z'n naam veranderen naar wannabeproducer
*EN GOOGLE GEBRUIKEN*
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
jannickv    posted on 26-09-2010 22:08
Poster: AdenFarleigh
LOL mixt-ape
Topicstarter moet misschien even z'n naam veranderen naar wannabeproducer
*EN GOOGLE GEBRUIKEN*

Niet nog een nickname change Cool

edit: ik ben 99% zeker dat deze jongen vraagt naar illigale versies van betalende software. Cool
User edit by jannickv on 26-09-2010 @ 22:11:54 (51%)
-Richard-    posted on 26-09-2010 22:14
Die gedachte had ik ook maar denk ik hou 't nog even voor meCool.
Maar Cool @ WannabeDJ mocht dat zo zijn; Da's niet gewenst op DJR...
tek-zotic    posted on 26-09-2010 22:15
Poster: jannickv

Niet nog een nickname change Cool

edit: ik ben 99% zeker dat deze jongen vraagt naar illigale versies van betalende software. Cool

100% anders zet je er niet bij full version Happy, laughing
User edit by tek-zotic on 26-09-2010 @ 22:15:34 (27%)
Limb-Girdle    posted on 26-09-2010 22:22
En in strijd met de regels?Cool
Where the music meets the deejay!
ElVrieso    posted on 26-09-2010 22:28
Produce software is niet gratis.
Bruno de Vries - @djelvrieso
Xurion    posted on 26-09-2010 22:32
Poster: DJELVRIESO

Hellaas waar
Mixt-Ape    posted on 26-09-2010 22:34
Helaas*
ElVrieso    posted on 26-09-2010 22:36
Poster: Xurion

Hellaas waar

Tja, maar het is niet heel gek.. Er gaat heel wat geld in en ik gun het de makers ook van harte. Happy, laughing
Bruno de Vries - @djelvrieso
AdenFarleigh    posted on 26-09-2010 23:34
Poster: Xurion

Hellaas waar

Gelukkig w?l waar. Scheelt de markt ook een hoop aan rommel wat mensen dan muziek noemen. Zelfde als met DJ's, het is steeds toegankelijker dus iedereen is opeens DJ. Straks is dan ook opeens iedereen Producer. Zitten we niet op te wachten, nietwaar Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
XMatiC    posted on 26-09-2010 23:39

www.youtube.com/LennertDJ
TH3llC    posted on 27-09-2010 00:36
Poster: AdenFarleigh

Gelukkig w?l waar. Scheelt de markt ook een hoop aan rommel wat mensen dan muziek noemen. Zelfde als met DJ's, het is steeds toegankelijker dus iedereen is opeens DJ. Straks is dan ook opeens iedereen Producer. Zitten we niet op te wachten, nietwaar Happy, laughing

daar heb je een goed punt, maar ook een nadel voor muziekliefhebbers die er echt serieus iets mee willen doen maar geen budget hebben..

maar toch blijft het goed dat ze niet gratis zijn
Tekhead    posted on 27-09-2010 01:04
Poster: Mixt-Ape
Weet er iemand waar ik gratis een nieuwe E-klasse cabrio kan gaan halen?

Thanks!

In Borgerhout bij Abdel Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 27-09-2010 07:25

Ik ga gewoon het tegendeel bewijzen:
LMMS

Nee, geen illegale download, maar een project van de Linux community, ook geschikt voor windows. een beetje FL studio gebruiken zal het best bekend overkomen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bvanleeuwen    posted on 27-09-2010 08:29
Wat een haat weer. Durf te wedden dat er vrij weinig 'jongeren' zijn hier die de officiele versie met licentie van de programma's hebben gekocht!

Probeer de demo's zou ik zeggen, kraak er eentje, en als er iets nuttigs uit komt koop je de licentie Thumbs Up
LouisCasper    posted on 27-09-2010 08:32
Poster: Bvanleeuwen
Wat een haat weer. Durf te wedden dat er vrij weinig 'jongeren' zijn hier die de officiele versie met licentie van de programma's hebben gekocht!

Probeer de demo's zou ik zeggen, kraak er eentje, en als er iets nuttigs uit komt koop je de licentie Thumbs Up

Helemaal mee eens!
http://www.louiscasper.com
tairip    posted on 27-09-2010 09:49
Hier worden geen links naar illegale downloads gegeven, illegale share-ware doen we niet aan!
Lead    posted on 27-09-2010 09:52
Poster: wannabeDJ
Hallo,

Waar kan ik een gratis full version van een goed progamma downloaden om te producen?

Groetjes van Pim.

software kun je meestal niet zomaar downloaden, dat koop je gewoon in de winkel....

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

282 Users online: 56 Guests (226 Unknown)
Pages generated today : 128
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.406.762