Namechange: focus = -Richard-
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-Richard-    posted on 26-09-2010 19:55
Ook Hier op DJR ga ik van nu af aan verder onder mijn 'gewone' naam, gezien ik die ook voor 't draaien en etc. gebruik, na veel speculeren over van allerlei namen ben ik hierop uitgekomen. Gewoon simpel, en niks 'fancy's' ofzo. Dus wat voorheen focus was, is vanaf nu hier @ DJR; -Richard- Cool!

What do you think about Namechange: focus = -Richard- ??

Vote :   

MaykFroix    posted on 26-09-2010 20:18
Alweer een name change.. vraag ik me toch waarom er nooit wordt gereageerd op mijn name change-requests? Ik heb al meerdere malen een bericht gestuurd via het contact form..
jannickv    posted on 26-09-2010 20:22
Poster: Freez
Alweer een name change.. vraag ik me toch waarom er nooit wordt gereageerd op mijn name change-requests? Ik heb al meerdere malen een bericht gestuurd via het contact form..

Waarom moet plots (lees de laatste maanden) iedereen een andere nickname? paar jaar geleden veranderde niemand die... Toen kozen mensen nog gewoon een nickname die ze niet na 3 maand beu waren..
Bootstrap    posted on 26-09-2010 20:43
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje onzin en een beetje irritant. Ik herken leden aan hun naam en avatar. Als dan ineens de naam verandert is het lastig om iedereen nog uit elkaar te houden.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
-Richard-    posted on 26-09-2010 21:04
Even om misverstanden te voorkomen, ik doe 't niet om het bewust lekker moeilijk te maken hoor...
En ook niet na een paar maanden. Ben al best lange tijd aanwezig hier.

Puur o.a. voor mijn eigen handigheid;
ik gebruik dit verder online ook op andere plaatsen en dan uiteindelijk ook graag op 't forum waar ik het
meest en liefst rondhang, DJR dus. Avatar blijft trouwens netjes 't zelfde.

En @ Freez; W.I.M of Lead kunnen dit voor je doen.
Winston    posted on 26-09-2010 23:29
Kilnkt heel goed hoor. Niet out of focus.

En dit topic is bedoeld om niet in de war te raken natuurlijk. Dus om niet out of focus raken. Cool
Tic Toc
TH3llC    posted on 27-09-2010 01:13
ah richard, valt de yamaka kx-49 nogaltijd goed mee?
Bootstrap    posted on 27-09-2010 02:04
Ik zal er ook wel snel aan wennen hoor, maar het valt me gewoon op dat het de laatste tijd wel erg vaak voorkomt.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Lead    posted on 27-09-2010 09:58
Jammer genoeg worden we inderdaad vaak benaderd voor naamswijzigingen.

Als mensen gewoon eens zouden nadenken voordat ze zomaar kiderachtige namen registreren zou dat al heel wat schelen.

We hebben nooit ingebouwd dat je zelf je naam kunt wijzigen juist omdat mensen naam/avatar combi gaan herkennen. Daarom moeten mensen ook zo'n namechange topic maken als er een wijziging is (of het schrijven in hun introduction topic.

@freez : waarom zou jij je naam willen wijzigen, is toch niets mis mee ? (indien reactie: niet hier op het forum Winking my eye)
Let the BASS be louder
MaximDJ    posted on 27-09-2010 10:57
Misschien moeten jullie dat gewoon helemaal niet meer doen..?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
MaykFroix    posted on 27-09-2010 19:34
Poster: Lead
Jammer genoeg worden we inderdaad vaak benaderd voor naamswijzigingen.

Als mensen gewoon eens zouden nadenken voordat ze zomaar kiderachtige namen registreren zou dat al heel wat schelen.

We hebben nooit ingebouwd dat je zelf je naam kunt wijzigen juist omdat mensen naam/avatar combi gaan herkennen. Daarom moeten mensen ook zo'n namechange topic maken als er een wijziging is (of het schrijven in hun introduction topic.

@freez : waarom zou jij je naam willen wijzigen, is toch niets mis mee ? (indien reactie: niet hier op het forum Winking my eye)

Je hebt een PM Lead. Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.338 days.
 Post CommentThat would be 177.9 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

81 Users online: 15 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 42.656
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.030