Poster: EleMentcp
als je tiesto 250.000 geeft wil hij vast wel trance draaien voor een keertje
Poster: Snoey
Daar vul je dus echt geen jaarbeurs mee.?
Denk eerder aan Gareth Emery, Markus Schulz, Aly & Fila en John O Callaghan.?
Poster:?Freez
Trance loopt sowieso op zijn einde. Komt bar weinig fatsoenlijks uit de laatste maanden..
Poster:?Tekhead
Sjonge toch, ben ik blij dat ik de klassiekers onder de dj's ken, en weet wat ze betekend hebben zowel op DJ als producer gebied, en waar die gasten overal gedraaid hebben, plaatsen, feesten en Party's, waar die 5 softie's hierboven op geilen.
Ik dacht dat je meer respect zou hebben voor dergelijke DJ's Snoey
Poster:?Snoey
Dit heeft te maken met ASOT500, dat op dezelfde datum is als Trance Energy. Dus alle grote djs zijn al bezet, en e buitenlandse menigte gaat daar op af.
Poster: Snoey
En dit jaar valt het gelijk met ASOT 500, en aangezien Tiesto geen trance meer draait, heeft Armin geen concurrentie meer. Dus wie ga je dan nog neerzetten?
Maar we zullen zien
Poster: ArCee
Bekend verhaal Tech, in de tijd dat ik geinfecteerd raakte met het HOUSE virus gingen we door heel Nederland om Dimitri te kunnen en zien draaien. Elke week uit ons plaat op de meest obscure plekken denkbaar, maar man, man, wat een tijd die helaas nooit meer terug komt nu alles rete commercieel is geworden.
Tegenwoordig hoor je in elke club dezelfde (commerciele)?house deuntjes. Enige verschil is dat in de 1e tent dj A ze speelt, en in tent 2 draaid dj B ze, in een iets andere volgorde. Meer verschil zit er niet meer in de verschillende clubs.
Tappen allemaal uit het zelfde vaatje tegenwoordig, niemand durft zijn nek meer uit te steken, allemaal meeliften op dezelfde commerciele hype, want alleen de inkomsten tellen.
In de tijd dat wij feesten afgingen en zelf organisserde deed je echt om de muziek. Het was altijd afwachten hoeveel erop af kwam, en of het zou lopen, maar met 50 man was het feest net zo geweldig als met 500 man.
De tijd van feesten draaien vanuit een ideologie is over, zelfs de party gangers denken anders.
Gelukkig heb ik mijn herinneringen nog..........................zei de ouwe bok
Poster: MaD
Ik vind het maar Kutski, ben bang dat je uiteindelijk een event krijgt wat het allemaal n?t niet is.... Ook omdat je doelgroep ineens aardig anders wordt dan bij Trance Energy...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.