Onderzoekje TU Delft (Muziek en DJ) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Freddies    posted on 26-09-2010 13:56
Beste mede-DJ's,

als vijfdejaars masterstudent aan de TU Delft (Industrieel Ontwerpen) heb ik jullie hulp nodig voor een onderzoekje.
Ik hoop dat jullie mij enigszins kunnen helpen met het invullen van een paar vragen. Dit zal niet meer dan 5 minuten in beslag nemen en je helpt mij er enorm mee Happy, laughing,
Het gaat tenslotte over wat jullie allemaal leuk vinden en als het goed is veel mee bezig zijn; muziek en DJ's. Jullie kunnen de vragen kopi?ren en gewoon reply'en, als je liever niet hebt dat iedereen je antwoorden kan lezen, maar je wel graag mee wil doen, kun je mij ook een message sturen met de antwoorden.

Algemeen
- Hoe oud ben je?
- Waar woon je?

Muziek
- Naar welke muziek luister je graag?
- Waar schaf jij nieuwe muziek aan? (internet, winkel)
- Op wat voor manier leer je nieuwe muziek kennen? (muziekwinkels, internet, vrienden)
- Zou je graag meer nieuwe muziek willen leren kennen?
- Kom je bij het zoeken naar nieuwe muziek ergernissen tegen?
- Zou je het leuk vinden om op een nieuwe, 'meer interactieve manier', nieuwe muziek te leren kennen?

DJ
- Voor welk publiek draai jij je plaatjes?
- Hoe kan je de interactieve beschrijven tussen de DJ en het publiek? Hoe speel jij als DJ met het publiek?
- Denk je dat het leuk is om meer interactie te hebben tussen het publiek en de DJ?

Alvast super bedank voor het invullen van deze vragenlijst! Ik hoop een aantal reacties te krijgen.

Groeten, Tim

What do you think about Onderzoekje TU Delft (Muziek en DJ) ??

Vote :   

djroy16    posted on 28-09-2010 12:50
Algemeen
- Hoe oud ben je? 23 jaar
- Waar woon je? Barendrecht

Muziek
- Naar welke muziek luister je graag? House, Techhouse, en Techno
- Waar schaf jij nieuwe muziek aan? Beatport en Itunes
- Op wat voor manier leer je nieuwe muziek kennen? Zoeken op de download portals en collega dj's vragen.
- Zou je graag meer nieuwe muziek willen leren kennen? Ik sta altijd open voor nieuwe muziek
- Kom je bij het zoeken naar nieuwe muziek ergernissen tegen? Ja, het aantal slechte producties en covers van vroeger wordt steeds erger.
- Zou je het leuk vinden om op een nieuwe, 'meer interactieve manier', nieuwe muziek te leren kennen? Ja, graag zelfs

DJ
- Voor welk publiek draai jij je plaatjes? 18 - 40 jaar.
- Hoe kan je de interactieve beschrijven tussen de DJ en het publiek? Hoe speel jij als DJ met het publiek? Goede platen kiezen, geen arrogante houding, zelf vrolijk mee dansen en de mensen ophypen.
- Denk je dat het leuk is om meer interactie te hebben tussen het publiek en de DJ? Ja, een DJ moet altijd vernieuwend zijn en een goede band met zijn publiek hebben. Ik vind dat dit een DJ ook uniek maakt. De ene DJ doet het links om, de andere rechts om.
Freddies    posted on 29-09-2010 10:02
Iedereen bedankt voor zijn reactie.

En ik zal de volgende keer inderdaad even contact opnemen met de admins, ik wist niet precies wat hier de procedure is.
Maar ik waardeer jullie hulp!
dj-zero    posted on 29-09-2010 18:48
Algemeen
- Hoe oud ben je? ?16
- Waar woon je? ?Roermond

Muziek
- Naar welke muziek luister je graag? ? Van alles: Dance, House, Electro, Pop, Rock, Punk etc.
- Waar schaf jij nieuwe muziek aan? (internet, winkel) Nu vooral nog veel (illegaal:x) internet.... maar wil legaal gaan draaien.
- Op wat voor manier leer je nieuwe muziek kennen? (muziekwinkels, internet, vrienden)DJR, Youtube, Winkel, Vrienden
- Zou je graag meer nieuwe muziek willen leren kennen? Absoluut (beetje rare vraag aan dj's)
- Kom je bij het zoeken naar nieuwe muziek ergernissen tegen? Vast wel... maar dan klik ik snel verder en erger me niet te lang...
- Zou je het leuk vinden om op een nieuwe, 'meer interactieve manier', nieuwe muziek te leren kennen? ja hoor!Happy, laughing

DJ
- Voor welk publiek draai jij je plaatjes? Thuis, verjaardagen, en beginnend in kleine clubs....dus vooral van 14-25 gok ik....
- Hoe kan je de interactieve beschrijven tussen de DJ en het publiek? Hoe speel jij als DJ met het publiek? De dj bepaald voor een deel de sfeer met de platenkeuze naar mijn mening... ook het mixen zelf bepaald heel wat..
- Denk je dat het leuk is om meer interactie te hebben tussen het publiek en de DJ? Tuurlijk... maar het kan ook te ver gaan... dat het publiek elke 10 sec met een aanvraag komt waardoor de dj zelf niets meer kan doen....
User edit by dj-zero on 29-09-2010 @ 18:53:34 (3%)
main    posted on 29-09-2010 18:50
offtopic:

@ dj-zero: daar erger ik me zo aan.. en als je dan zegt dat je m niet hebt of niet wil draaien worden ze boos..
dj-zero    posted on 29-09-2010 18:52
@main: ja idd,,, en dan weigeren ze nog maar iets te doen (losgaan) totdat je dat nummer hebt gedraait:S!
main    posted on 29-09-2010 19:31
achja, ik ga me er niet meer om bekommeren. ik ben de dj, als ik verzoekjes draai dan is het publiek de dj, en ben ik slecht een plaatjes draaier..

This is an old Topic

No new postings for 5.341 days.
 Post CommentThat would be 178 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

204 Users online: 24 Guests (180 Unknown)
Pages generated today : 25.959
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.834.418