Beste mede-DJ's,
als vijfdejaars masterstudent aan de TU Delft (Industrieel Ontwerpen) heb ik jullie hulp nodig voor een onderzoekje.
Ik hoop dat jullie mij enigszins kunnen helpen met het invullen van een paar vragen. Dit zal niet meer dan 5 minuten in beslag nemen en je helpt mij er enorm mee

,
Het gaat tenslotte over wat jullie allemaal leuk vinden en als het goed is veel mee bezig zijn; muziek en DJ's. Jullie kunnen de vragen kopi?ren en gewoon reply'en, als je liever niet hebt dat iedereen je antwoorden kan lezen, maar je wel graag mee wil doen, kun je mij ook een message sturen met de antwoorden.
Algemeen- Hoe oud ben je?
- Waar woon je?
Muziek- Naar welke muziek luister je graag?
- Waar schaf jij nieuwe muziek aan? (internet, winkel)
- Op wat voor manier leer je nieuwe muziek kennen? (muziekwinkels, internet, vrienden)
- Zou je graag meer nieuwe muziek willen leren kennen?
- Kom je bij het zoeken naar nieuwe muziek ergernissen tegen?
- Zou je het leuk vinden om op een nieuwe, 'meer interactieve manier', nieuwe muziek te leren kennen?
DJ- Voor welk publiek draai jij je plaatjes?
- Hoe kan je de interactieve beschrijven tussen de DJ en het publiek? Hoe speel jij als DJ met het publiek?
- Denk je dat het leuk is om meer interactie te hebben tussen het publiek en de DJ?
Alvast super bedank voor het invullen van deze vragenlijst! Ik hoop een aantal reacties te krijgen.
Groeten, Tim