Mijn eerste soort van Mash-Up. Venga (Sandro Silva Remix) / Teenage Crime (Hendrik B Remix) Op het einde is er niets meer gemash-upt, maar dat vond ik ook niet nodig.
Nou laat maar weten wat je vind enzo
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about Miss Etack - Venga Teenage Crime Mashup ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Die mash-up komt me bekend voor. Had je het idee toevallig van de set van Dimitri Vegas & Like Mike @ Mystery Land 2010? Het tweede nr in hun set is namelijk Digital Lab - Venga (Sandro Silva Remix) w/ Adrian Lux - Teenage Crime (Axwell & Henrik B Remode)...
Klinkt verder wel lekker hoor!
Ik heb ook zoiets gemaakt alleen dan van Venga & Clocks:
@Freeze ja klopt Ik vond het wel een vet idee. Ik vind het ontzettend knap als ze dat live hebben gedaan, ik heb namelijk zoveel moeten knippen en plakken...
Vroeger moesten wij ook knippen en plakken met de cassettebandjes enzo, wat een tering zooitje dat toch was, een hondejob, maar als je dan een mooi resultaat behaalde, was je o zo fier er over.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 25-09-2010 @ 21:40:34 (1%)
Poster: Esmee @Freeze ja klopt Ik vond het wel een vet idee. Ik vind het ontzettend knap als ze dat live hebben gedaan, ik heb namelijk zoveel moeten knippen en plakken...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.