Voor de echte Techno fans (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 24-09-2010 09:34
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Voor de echte Techno fans ??

Vote :   

picalausa    posted on 29-09-2010 23:03
Dat I love Techno al lang geen rasecht 'techno' event meer is (is het trouwens nooit echt geweest) erger ik mij nog het minst aan...

mijn pijnpunt ligt vooral aan de prijs en hetgeen je daarvoor terugkrijgt;

Ticket van 53?
Vestiare 2?
Drank 2,5? per bon (of meerConfused)

--> laat ons stellen dat iedere bezoeker ongeveer 80? of meer investeerd in dit evenement.

Wat je daarvoor terugkrijgt;

- Overvolle zalen waardoor je voor een gesloten poort komt te staan en bijgevolg het optreden moet missen.
- Ongelooflijk veel irritant volk dat precies voor de eerste keer in hun leven uitgaat, en door schele junks wel 10x gevraagd worden of je 'iets' nodig hebt/wilt kopen.

Endan mijn nog grootste punt van ergernis:

--> Het geluid in de zalen; man wat is me dat daar een triestige bedoening qua afstelling en regeling van akoestiek (Grote metalen hallen weerklinken nogal hard en zijn niet gemaakt om muziek in te spelen)
daarbovenop hoor je enkel op bepaalde goede plaatsen de muziek deftig en al zeker niet verder dan de helft van de zaal.
Je zou gaan verwachten dat de organisatoren na jarenlange ervaring en steeds terugkerende kritieken misschien eens zouden kunnen investeren in beter geluid en decoratie ?? Gezien de inkomsten aan ticketverkoop alleen al zou dit er makkelijk vanaf kunnen. Want daar draait het toch uiteindelijk om, de mensen komen om de muziek te horen...Of vergis ik mij dan?Cool
Yorick    posted on 30-09-2010 08:37
Geluid in de zalen waar Adamson hing was erg goed, de zalen waar Nexo hing was niet om aan te horenWinking my eye....
Dolivieira    posted on 30-09-2010 08:51
Poster: picalausa
Dat I love Techno al lang geen rasecht 'techno' event meer is (is het trouwens nooit echt geweest) erger ik mij nog het minst aan...

mijn pijnpunt ligt vooral aan de prijs en hetgeen je daarvoor terugkrijgt;

Ticket van 53?
Vestiare 2?
Drank 2,5? per bon (of meerConfused)

--> laat ons stellen dat iedere bezoeker ongeveer 80? of meer investeerd in dit evenement.

Wat je daarvoor terugkrijgt;

- Overvolle zalen waardoor je voor een gesloten poort komt te staan en bijgevolg het optreden moet missen.
- Ongelooflijk veel irritant volk dat precies voor de eerste keer in hun leven uitgaat, en door schele junks wel 10x gevraagd worden of je 'iets' nodig hebt/wilt kopen.

Endan mijn nog grootste punt van ergernis:

--> Het geluid in de zalen; man wat is me dat daar een triestige bedoening qua afstelling en regeling van akoestiek (Grote metalen hallen weerklinken nogal hard en zijn niet gemaakt om muziek in te spelen)
daarbovenop hoor je enkel op bepaalde goede plaatsen de muziek deftig en al zeker niet verder dan de helft van de zaal.
Je zou gaan verwachten dat de organisatoren na jarenlange ervaring en steeds terugkerende kritieken misschien eens zouden kunnen investeren in beter geluid en decoratie ?? Gezien de inkomsten aan ticketverkoop alleen al zou dit er makkelijk vanaf kunnen. Want daar draait het toch uiteindelijk om, de mensen komen om de muziek te horen...Of vergis ik mij dan?Cool

beetje alle events zijn die prijs of zelf wel duurder. En voor 6 zallen met muziek vind ik het nog mee vallen. Hie in Rotterdam hebben we Concept en Beatlovers in Ahoy. Betal je meer voor maar 2 zalen. Dus waar hebben we het over. Dat het duur is geef je gelijk in. Maar het kan nog erger.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Yorick    posted on 30-09-2010 10:45
En bij Hardbass heb je maar 1 zaal..
Betaal je ook aardig wat voor een kaartje
Niet te verglijkenWinking my eye dus onzinnige post,,,

User edit by Yorick on 30-09-2010 @ 10:45:43 (51%)

This is an old Topic

No new postings for 5.337 days.
 Post CommentThat would be 177.9 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

112 Users online: 18 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 62.057
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.669.808