Dat I love Techno al lang geen rasecht 'techno' event meer is (is het trouwens nooit echt geweest) erger ik mij nog het minst aan...
mijn pijnpunt ligt vooral aan de prijs en hetgeen je daarvoor terugkrijgt;
Ticket van 53?
Vestiare 2?
Drank 2,5? per bon (of meer

)
--> laat ons stellen dat iedere bezoeker ongeveer 80? of meer investeerd in dit evenement.
Wat je daarvoor terugkrijgt;
- Overvolle zalen waardoor je voor een gesloten poort komt te staan en bijgevolg het optreden moet missen.
- Ongelooflijk veel irritant volk dat precies voor de eerste keer in hun leven uitgaat, en door schele junks wel 10x gevraagd worden of je 'iets' nodig hebt/wilt kopen.
Endan mijn nog grootste punt van ergernis:
--> Het geluid in de zalen; man wat is me dat daar een triestige bedoening qua afstelling en regeling van akoestiek (Grote metalen hallen weerklinken nogal hard en zijn niet gemaakt om muziek in te spelen)
daarbovenop hoor je enkel op bepaalde goede plaatsen de muziek deftig en al zeker niet verder dan de helft van de zaal.
Je zou gaan verwachten dat de organisatoren na jarenlange ervaring en steeds terugkerende kritieken misschien eens zouden kunnen investeren in beter geluid en decoratie ?? Gezien de inkomsten aan ticketverkoop alleen al zou dit er makkelijk vanaf kunnen. Want daar draait het toch uiteindelijk om, de mensen komen om de muziek te horen...Of vergis ik mij dan?