Voor de echte Techno fans (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 24-09-2010 09:34
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Voor de echte Techno fans ??

Vote :   

Vassilli    posted on 24-09-2010 10:14
Ik heb kaartjes, maar nu blijkt dat ik zelf ergens moet draaien die avond. Cool
Sjoewe    posted on 24-09-2010 12:07
Tis weer vooral ilovemainstreamelectro zoals gewoonlijk.
Gagarin12    posted on 24-09-2010 12:14
Poster: Sjoewe
Tis weer vooral ilovemainstreamelectro zoals gewoonlijk.

Inderdaad! Leuk dat er een wedstrijd is hoor. Maar ILT volt meer zijn tijd dan zijn naam wat bij sommigen toch (terecht?) wat frustratie wekt.
Mathiz    posted on 24-09-2010 18:28
mmmm

word vaak toch wel kwaad als ik zo mensen hoor zeggen i love TECHNO . Techno heeft er natuurlijk wel iets mee te maken maar de opzet van deze organisatie is totaal niet richting techno gericht. De opzet is een feest met alle technologische digitale / eleketronische muziek ! ?Evengoed House, electro, nu zelfs Dubstep en DnB dus niks ?voor de echte techno fans maar voor alle elektronische muziek liefhebbers!!!
User edit by Mathiz on 24-09-2010 @ 18:58:34 (17%)
Estacy    posted on 24-09-2010 18:37
toch was het ooit wel een echt Techno feestje...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 24-09-2010 23:04
Is het nog Estacy, alleen denken vele dat alleen Schranz, Techno is, maar er zijn meerdere stromingen, en Elektro is een andere populaire stroming. Vergeet niet dat veel Top Techno dj's ook Top Elektro dj's zijn. En dan zijn er sommige die nooit van Dave Clarke, Chris Liebing, Technasia, Pierre, Deg, e.a. hebben gehoord, dit zijn wel echte Techno dj's.
Estacy    posted on 24-09-2010 23:18
techno is ook wel een van de breedste verzamelnamen voor dance in het algemeen. iets wordt al gauw techno genoemd. van het slome experimentele minimal achtige spul tot lekker monotone schranz. Maar voor mij blijft het snellere spul altijd techno!
Tekhead    posted on 24-09-2010 23:21
Ik ben ook liefhebber van hard tot hardste, maar hou ook van stevige elektro, alleen minimal is not my cup of tea
Estacy    posted on 24-09-2010 23:25
minimal vindt ik soms wel lekker, ik noem het alleen geen techno :p elektro word ik al gauw moe van...?

discussie puntje:

'techno, as a name, is dead'
van: Derrick May
Tekhead    posted on 24-09-2010 23:26
bwah, derrick zijn techno is dood ja !
Estacy    posted on 24-09-2010 23:30
hij heeft al in geen tijden een release meer gehad, maar toch respect voor de man. Techno is zo'n verzamelnaam geworden dat ik persoonlijk vindt dat de naam niet veel meer betekent, maar hij zal wel blijven voortbestaan. als het underground broertje van House. zo was techno, zo blijft techno.
Tekhead    posted on 24-09-2010 23:34
Tja, in vele landen en ook bij ons is de naam house al langer hoe minder gebruikt, het zijn altijd techno party's, feestjes, festivals etc... genoemd, maar what ever ? Ik weet wat techno was, en is en heb er mijn o zo zalige herinneringen aan, van 'In the begin, untill now...'

BTW: Ff vergeten, maar idd 'Derrick May' Cool
User edit by Tekhead on 24-09-2010 @ 23:35:22 (18%)
Seca    posted on 25-09-2010 20:01
Binnenkort eens een ticket gaan halen?Happy, laughing

1 ding begrijp ik niet: er staat : presale & doors.
Doors?.. Ik denk dat er zoveel volk komt dat al de rooms wel volgeraken..
User edit by Seca on 25-09-2010 @ 20:09:33 (100%)
Tekhead    posted on 25-09-2010 20:24
Poster: Seca
Binnenkort eens een ticket gaan halen?Happy, laughing

1 ding begrijp ik niet: er staat : presale & doors.
Doors?.. Ik denk dat er zoveel volk komt dat al de rooms wel volgeraken..

Zoals altijd zullen degene die niet pre-sale kopen, voor gesloten loketten staan, en dan ofwel huiswaarts keren ofwel het veelvoud moeten betalen.
Pre-sale ga je incl. Fee toch minimum 53,00 eu betalen, bij Tele ticket service?zelfs 55,10 euro.

Seca, wacht niet te lang meer want voorverkoop loopt al als een trein.
Dolivieira    posted on 25-09-2010 20:32
Techno is ook alles wat een monotoon karakter kwa muziek stuktuur heeft en een constante beat heeft. Minimal valt daar ook zeker onder. Maar ook Schanz is Techno. Ik vind toch dat de hokjes een beetje aan het vervagen zijn.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 25-09-2010 20:40
Poster: Dolivieira
Techno is ook alles wat een monotoon karakter kwa muziek stuktuur heeft en een constante beat heeft. Minimal valt daar ook zeker onder. Maar ook Schanz is Techno. Ik vind toch dat de hokjes een beetje aan het vervagen zijn.

Stillaan toch wel ja Dennis, maar heb er geen moeite mee dat het wat overzichtelijker wordt, zoals met meerdere house, maar wel over waken dat men niet alles in dezelfde pot kletst en 1 benaming geeft.
Sjoewe    posted on 25-09-2010 20:41
Ik vind juist dat techno als genre weer steeds dichter bij z'n essentie terugkomt. Als je hoort wat voor geweldigs er allemaal op de Berlijnse labels verschijnt.?Cool
Tekhead    posted on 25-09-2010 20:55
Tja, die Duitsers he, zijn niet tevreden met enkele goede releases, smijten er ineens de beuk erin met massa's steengoede producties, ik lust er veel pap van. Cool?
timmy90    posted on 26-09-2010 00:56
aanwezig!
Ziax    posted on 26-09-2010 11:08
Tot 3j geleden stonden er nog ?chte techno artiesten hun ding te doen: sven v?th, rush, felix kr?cher en zo verder.
Nu is het ook een pak meer mainstraim, begrijpelijjk: ze geven die festivals vooral uit winstgevende redenen dus waarom zouden ze techno dj's vragen als ze een 'breder' publiek kunnen aanspreken door er meer mainstream dj's te zetten.

Al vind ik de line up voor een 15-jarige verjaardag ondermaats.. Tegenover vorige jaren is het er toch op achteruit gegaan..
Tekhead    posted on 26-09-2010 18:29
Poster: Ziax
Tot 3j geleden stonden er nog ?chte techno artiesten hun ding te doen: sven v?th, rush, felix kr?cher en zo verder.
Nu is het ook een pak meer mainstraim, begrijpelijjk: ze geven die festivals vooral uit winstgevende redenen dus waarom zouden ze techno dj's vragen als ze een 'breder' publiek kunnen aanspreken door er meer mainstream dj's te zetten.

Al vind ik de line up voor een 15-jarige verjaardag ondermaats.. Tegenover vorige jaren is het er toch op achteruit gegaan..

Er zitten toch echte techno helden in de line-up, Rush, Krocher en andere techno-iconen keren met regelmaat terug naar ILT, het ene jaar is het andere niet he ?

Waar ik je mening wel 100% mee deel, is de te magere bekende dj line-up voor een 15de verjaardag.
Yorick    posted on 27-09-2010 08:49
Poster: Tekhead
Waar ik je mening wel 100% mee deel, is de te magere bekende dj line-up voor een 15de verjaardag.

Dan kom je toch nietWinking my eye

Ik ben er zoals het er nu uitzie wel aanwezig!
Dolivieira    posted on 27-09-2010 09:14

Er zitten toch echte techno helden in de line-up, Rush, Krocher en andere techno-iconen keren met regelmaat terug naar ILT, het ene jaar is het andere niet he ?

Ook is het mooi dat er wat andere namen staan die niet zo bekend zijn. Ik kan helaas niet. Heb al een boeking staan.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Seca    posted on 29-09-2010 21:29

Zoals altijd zullen degene die niet pre-sale kopen, voor gesloten loketten staan, en dan ofwel huiswaarts keren ofwel het veelvoud moeten betalen.
Pre-sale ga je incl. Fee toch minimum 53,00 eu betalen, bij Tele ticket service?zelfs 55,10 euro.

Seca, wacht niet te lang meer want voorverkoop loopt al als een trein.

Voila, heb de mijne net Happy, laughing
?54 was ik kwijt, maar dat is het waard!
tek-zotic    posted on 29-09-2010 22:08

pff i love techno is dikke kut geworden, paar echte namen die je ergens anders voor 15 euro wel eens kan meepikken ipv 54 euro. hardtechno room is weg, maar er wordt wel DubstepConfusedConfusedConfused?? ( zeg mij ff het verband met techno ) gedraaid. I love techno heeft voor mij niet veel van z'n pluimen verloren, maar gewoon allemaal. En over de te magere line up: die heeft serieuze anorexia. ik heb voor me affiches van 2002-2003-2004 hangen en dat was i love TECHNO

160 Users online: 11 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 1.508
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.674.460