Poster: Sjoewe
Tis weer vooral ilovemainstreamelectro zoals gewoonlijk.
Poster: Seca
Binnenkort eens een ticket gaan halen?
1 ding begrijp ik niet: er staat : presale & doors.
Doors?.. Ik denk dat er zoveel volk komt dat al de rooms wel volgeraken..
Poster: Dolivieira
Techno is ook alles wat een monotoon karakter kwa muziek stuktuur heeft en een constante beat heeft. Minimal valt daar ook zeker onder. Maar ook Schanz is Techno. Ik vind toch dat de hokjes een beetje aan het vervagen zijn.
Poster: Ziax
Tot 3j geleden stonden er nog ?chte techno artiesten hun ding te doen: sven v?th, rush, felix kr?cher en zo verder.
Nu is het ook een pak meer mainstraim, begrijpelijjk: ze geven die festivals vooral uit winstgevende redenen dus waarom zouden ze techno dj's vragen als ze een 'breder' publiek kunnen aanspreken door er meer mainstream dj's te zetten.
Al vind ik de line up voor een 15-jarige verjaardag ondermaats.. Tegenover vorige jaren is het er toch op achteruit gegaan..
Poster: Tekhead
Waar ik je mening wel 100% mee deel, is de te magere bekende dj line-up voor een 15de verjaardag.
Er zitten toch echte techno helden in de line-up, Rush, Krocher en andere techno-iconen keren met regelmaat terug naar ILT, het ene jaar is het andere niet he ?
Waar ik je mening wel 100% mee deel, is de te magere bekende dj line-up voor een 15de verjaardag.
Zoals altijd zullen degene die niet pre-sale kopen, voor gesloten loketten staan, en dan ofwel huiswaarts keren ofwel het veelvoud moeten betalen.
Pre-sale ga je incl. Fee toch minimum 53,00 eu betalen, bij Tele ticket service?zelfs 55,10 euro.
Seca, wacht niet te lang meer want voorverkoop loopt al als een trein.
Er zitten toch echte techno helden in de line-up, Rush, Krocher en andere techno-iconen keren met regelmaat terug naar ILT, het ene jaar is het andere niet he ?