Poster: Bonchanoize
Ik heb een vraag die direct gericht is aan mensen die zelf al fuiven/feestjes hebben georganiseerd met meerdere dj's die na mekaar draaien.
Zorg je dan zelf voor de gear of doen de dj's dat?
Als de organisator zelf voor de gear zorgt, is dat dan moeilijk voor dj's om zich aan te passen aan andere gear?
Als het niet zo is, hoe blijft de muziek spelen als er van gear wordt gewisseld?
Poster: Tomazos
Daarom is er een standaard:
Pioneer djm 800
2a3 x Pioneer cdj 100 mk3
dit zal ook in de Rider vermeld worden die je van de artiesten zult gaan krijgen,
als ze geen rider inleveren waar dit instaat, dan verwachten ze bovenstaande
Poster: ThijsG
Ik heb toch echt een keer 3 minuten gewacht op een gearswitch van angerfist.
Poster: Mixt-Ape
Nope! Idd
Poster: Mixt-Ape
Je kan natuurlijk wel buiten de deur draaien, maar laat je MIDI gedoe dan thuis en draai met CDtjes ofzo...
Poster: Bonchanoize
Zou dat ook lukken met een harde schijf?
En als je hem plugt in de ene cdj, kun je de tracks dan ook afspelen in de andere cdj?
(Sorry ik ben echt newb)
Poster: ThijsG
Ik heb toch echt een keer 3 minuten gewacht op een gearswitch van angerfist. Compleet onnodig lijkt mij.
Normaal inderdaad logischer een standaardset zoals Tomasoz zei. Maar er bestaan toch vast wel DJ's die alleen met een eigen stukje gear draaien? (Richie Hawtin). Moeten die dan hun gear van te voren op een andere ingang op de versterker zetten en snel zijn ofzo?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.