Poster: Muis
En dat van de ipad ? Is dat ook bekend ? En wordt daar ook wat aan gedaan ? Zou het wel fijn vinden. Aangezien ik thuis sneller de ipad pak om even te surfen dan mijn laptop.
Poster: W.i.M
Gezien de problemen lijkt het alleen te maken te hebben met mobiel internet. Dus internet via je telefoon provider op je mobiel. Als je Ipad wireless is via je normale internet zou dit geen probleem moeten geven.
Poster: djpatnl
Het probleem met de iPad is dat je niet kan reageren. Als je op het veld klikt waar ik DIT in tik dan gebeurt er niets. Ik heb hier op het forum al eens gelezen dat er een bug report van gemaakt was.
Nu ben ik hier niet via mijn iPAd maar tegenwoordig doe ik bijna al het surfen via dat ding. Lastig dat je dan hier niet kan reageren.
Als je problemen hebt en je wordt ten onrechte gebanned doordat je met je mobiel naar DJResource gaat vermeld dan ook even via welke provider je naar DJR op je mobiel gaat. Volgens de gegevens gaat het om 1 provider die problemen geeft.
Dit weekend gaat er naar het bansysteem worden gekeken en zal deze worden aangepast zodat mobiel internetten mogelijk is op DJR. Wacht dus even met mobiel internetten totdat je het startsein hebt gekregen anders moet ik je weer uit de banlist vissen.
Poster: LimbGirdle
De provider van mijn mobiele telefoon is HI (KPN). Ook heb ik een WIFI verbinding hier in huis, waar ik met mijn mobiel ook op surf.
Poster: Prozei
het is niet een heel algoritme volgens mij maar 1 ip adres.
mobile providers gebruiken proxyservers.
wordt de proxyserver gebanned dan zit wordt 1/5 van alle nederlandse mobieltje gebanned
Ik heb niet zoveel verstand van een ipad maar ik neem toch aan dat deze gewoon javascript ondersteund ?
Dit lijkt inderdaad het probleem te zijn maar aan iedereen:? wacht nog even met mobiel internetten want ik zit nu steeds dezelfde mensen uit de banlist te halen.
Poster: djpatnl
Het probleem met de iPad is dat je niet kan reageren. Als je op het veld klikt waar ik DIT in tik dan gebeurt er niets. Ik heb hier op het forum al eens gelezen dat er een bug report van gemaakt was.
Nu ben ik hier niet via mijn iPAd maar tegenwoordig doe ik bijna al het surfen via dat ding. Lastig dat je dan hier niet kan reageren.