[update] DJR Mobiele website problemen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 23-09-2010 18:21
Het gebeurde van de week voor de derde keer dat zowel mijn account via de pc als via mijn BB werd geblokkeerd. Op de een of andere manier bij het inloggen, werd het IP van de desbetreffende pc in de blaclist gezet, waardoor ik niet meer kon inloggen op DJR.
W.I.M. vertelde mij een tijd geleden dat dit te maken had met de mobiele site van DJR... Zijn er meer mensen die hier last van hebben? & is dit probleem inmiddels misschien verholpen?

UPDATE door W.i.M :
We hebben het bansysteem aangepakt en het zou mogelijk moeten zijn om op je mobiel te internetten.

Probeer het uit en laat het hier even weten of alles goed gaat.
Where the music meets the deejay!
Mod edit by W.i.M on 26-09-2010 19:34 (43%)

What do you think about [update] DJR Mobiele website problemen ??

Vote :   

juhteduh    posted on 23-09-2010 18:32
He,

Ik kan je vertellen dat dit probleem nog niet is?verholpen. Vanmiddag?was ik ook gebanned, op zowel mijn laptop als mijn mobiel. Maar gelukkig heeft Wim?het?weer supersnel geregeld en kan ik in ieder geval weer online via mijn laptop.

?
User edit by juhteduh on 23-09-2010 @ 18:36:47 (56%)
Lucalicious    posted on 23-09-2010 22:23
ik had het laatst ook, dan maar niet vis mijn bb op djr.
Xtremer    posted on 24-09-2010 08:44
Met m'n iPhone geen problemen, ook met de iPad niet.
Het enige wat lastig kan zijn is dat je niets kunt posten op de iPad. Tekstveld valt niet te selecteren.
Tijd voor wat updates en bug fixes. Heb de admins al een tijd niet online gezien. Met name Lead niet.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
W.i.M    posted on 24-09-2010 09:21
Als je problemen hebt en je wordt ten onrechte gebanned doordat je met je mobiel naar DJResource gaat vermeld dan ook even via welke provider je naar DJR op je mobiel gaat. Volgens de gegevens gaat het om 1 provider die problemen geeft.

Dit weekend gaat er naar het bansysteem worden gekeken en zal deze worden aangepast zodat mobiel internetten mogelijk is op DJR. Wacht dus even met mobiel internetten totdat je het startsein hebt gekregen anders moet ik je weer uit de banlist vissen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Tekhead    posted on 24-09-2010 09:46
hopelijk hebben de dj's ff geduld tot WIM het gefixed heeft
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Muis    posted on 24-09-2010 10:50
En dat van de ipad ? Is dat ook bekend ? En wordt daar ook wat aan gedaan ? Zou het wel fijn vinden. Aangezien ik thuis sneller de ipad pak om even te surfen dan mijn laptop.
W.i.M    posted on 24-09-2010 12:49
Poster: Muis
En dat van de ipad ? Is dat ook bekend ? En wordt daar ook wat aan gedaan ? Zou het wel fijn vinden. Aangezien ik thuis sneller de ipad pak om even te surfen dan mijn laptop.

Gezien de problemen lijkt het alleen te maken te hebben met mobiel internet. Dus internet via je telefoon provider op je mobiel. Als je Ipad wireless is via je normale internet zou dit geen probleem moeten geven.
djpatnl    posted on 24-09-2010 13:02
Het probleem met de iPad is dat je niet kan reageren. Als je op het veld klikt waar ik DIT in tik dan gebeurt er niets. Ik heb hier op het forum al eens gelezen dat er een bug report van gemaakt was.
Nu ben ik hier niet via mijn iPAd maar tegenwoordig doe ik bijna al het surfen via dat ding. Lastig dat je dan hier niet kan reageren.

Poster: W.i.M

Gezien de problemen lijkt het alleen te maken te hebben met mobiel internet. Dus internet via je telefoon provider op je mobiel. Als je Ipad wireless is via je normale internet zou dit geen probleem moeten geven.

W.i.M    posted on 24-09-2010 13:37
Poster: djpatnl
Het probleem met de iPad is dat je niet kan reageren. Als je op het veld klikt waar ik DIT in tik dan gebeurt er niets. Ik heb hier op het forum al eens gelezen dat er een bug report van gemaakt was.
Nu ben ik hier niet via mijn iPAd maar tegenwoordig doe ik bijna al het surfen via dat ding. Lastig dat je dan hier niet kan reageren.

Ik heb niet zoveel verstand van een ipad maar ik neem toch aan dat deze gewoon javascript ondersteund ?
djpatnl    posted on 24-09-2010 13:42
iPad ondersteunt javascript.
De eerste melding die ik hier zag over het probleem met de iPad was dat het blijkbaar eerder wel werkte. Ik kan dat niet bevestigen omdat ik toen mijn ipad nog niet had denk ik.
Moet dit niet naar een eigen topic eigenlijk?

Nog een vraag...kan ik met de hand het adres van de mobiel site intikken? Via de ipad kom je op de gewone site. Wie weet werkt de mobile site beter op de ipad. Ik ben nog nooit een URL tegen gekomen van een mobile DJ resource namelijk.
Limb-Girdle    posted on 24-09-2010 17:58
Als je problemen hebt en je wordt ten onrechte gebanned doordat je met je mobiel naar DJResource gaat vermeld dan ook even via welke provider je naar DJR op je mobiel gaat. Volgens de gegevens gaat het om 1 provider die problemen geeft.

Dit weekend gaat er naar het bansysteem worden gekeken en zal deze worden aangepast zodat mobiel internetten mogelijk is op DJR. Wacht dus even met mobiel internetten totdat je het startsein hebt gekregen anders moet ik je weer uit de banlist vissen.

De provider van mijn mobiele telefoon is HI (KPN). Ook heb ik een WIFI verbinding hier in huis, waar ik met mijn mobiel ook op surf.
juhteduh    posted on 24-09-2010 18:42
Poster: LimbGirdle

De provider van mijn mobiele telefoon is HI (KPN). Ook heb ik een WIFI verbinding hier in huis, waar ik met mijn mobiel ook op surf.

Dan is Hi icm met WIFI waarschijnlijk de boosdoener want ik heb dezelfde combi en hetzelfde probleem.
Sebasz    posted on 24-09-2010 23:24
hoe zit dat mobiele bansysteem in elkaar dan? lijkt me niet echt praktisch dat die automatisch adhv een algoritme ip's gaat bannen?Cool
Prozei    posted on 24-09-2010 23:52
het is niet een heel algoritme volgens mij maar 1 ip adres.
mobile providers gebruiken proxyservers.
wordt de proxyserver gebanned dan zit wordt 1/5 van alle nederlandse mobieltje gebanned

W.i.M    posted on 25-09-2010 10:03
Poster: Prozei
het is niet een heel algoritme volgens mij maar 1 ip adres.
mobile providers gebruiken proxyservers.
wordt de proxyserver gebanned dan zit wordt 1/5 van alle nederlandse mobieltje gebanned

Dit lijkt inderdaad het probleem te zijn maar aan iedereen:? wacht nog even met mobiel internetten want ik zit nu steeds dezelfde mensen uit de banlist te halen.
Mod edit by W.i.M on 25-09-2010 10:04 (4%)
Tekhead    posted on 25-09-2010 10:11

Ik heb niet zoveel verstand van een ipad maar ik neem toch aan dat deze gewoon javascript ondersteund ?

inderdaad wim
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Limb-Girdle    posted on 25-09-2010 13:06

Dit lijkt inderdaad het probleem te zijn maar aan iedereen:? wacht nog even met mobiel internetten want ik zit nu steeds dezelfde mensen uit de banlist te halen.

Ok duidelijk, dan wacht ik het bericht even af op het moment dat DJR mobiel veilig te gebruiken is zonder consequenties. Cool
W.i.M    posted on 26-09-2010 17:53
We hebben het bansysteem aangepakt en het zou mogelijk moeten zijn om op je mobiel te internetten.

Probeer het uit en laat het hier even weten of alles goed gaat.
DaCompra    posted on 26-09-2010 20:42
het werkt sowieso beter op mn ipod touch!?Cool
T-to-the-J    posted on 26-09-2010 20:59
Beter? Ik heb nooit problemen gehad op mn ipod. Het gaat alleen over problemen met de ban icm met sommige provider(s)
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
W.i.M    posted on 26-09-2010 22:54
Poster: djpatnl

Er is een tijdelijke workaround voor. Je kunt in je profiel de wysiwyg editor uitschakelen als je op je ipad op DJR zit. Dan kun je wel een bericht invoeren.
Mod edit by W.i.M on 26-09-2010 22:55 (1%)
Limb-Girdle    posted on 26-09-2010 23:20
Tot nu toe geen problemen meer gehad met mobiel surfen op DJR!
Helemaal top!
Lead    posted on 01-10-2010 18:13
De tekst editor gaat niet werken op iPod/Pads, er kunnen door Webkit bepaalde zaken niet gedaan worden in het Javascript van de editor. Voorlopig blijft de enige oplossing om in je profiel het vinkje uit te zetten bij de WYSIWYG editor. We updaten de editor zodra deze platforms ondersteund worden...

Wel een aardigheidje ingebouwd. Als je DJResource op je iP... als bookmark op je Home Screen plaatst zie je een mooi icoontje Winking my eye
Let the BASS be louder
Lead    posted on 03-10-2010 20:53
Mobiel posten vanaf ipad gaat nu weer, maar met een truukje. Als je de site bezoekt met een WebKit browser krijgt je geen WYSIWYG editor meer te zien maar een normaal tekst invoer vak.

Het is niet de mooiste oplossing maar zolang dit niet door de editor ondersteund wordt schakelen we hem beter uit. Nu kun je trnminste weer weer postings maken vanaf je iPad en iPhone. (Deze posting is geschreven met mijn iPad)
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2010 21:02 (1%)
Sebasz    posted on 03-10-2010 21:59
Ik werk met google Chrome en de editor is nu ook weg.. niet heel cool

132 Users online: 14 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 85.716
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.090