CDJ-800mk2 liep vast
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BigSign    posted on 23-09-2010 11:17
Beste DJ's,

Gister was ik even lekker aan het draaien, Maar toen ik opeens op play drukte op mijn CDJ-800mk2 kon ik niet meer op CUE of Pause drukken. Ook eject, Volgend nummer enz.?werkte niet meer. De track bleef gewoon draaien en was niet meer stil te krijgen. Toen besloot ik maar om de CDJ uit te zetten. is dit schadelijk? ik heb nog nooit eerder een vastloper gehad. Toen ik hem weer aan deed werkte alles weer goed. Maakt iemand dat hier vaker mee?, Het lijkt mij namelijk in een club of dergelijke heel vervelend als je CDJ ineens een vastloper krijgt!. Cool

What do you think about CDJ-800mk2 liep vast ??

Vote :   

Dav3    posted on 23-09-2010 11:34
Kan soms eens een keer gebeuren.
Blijft wel lastig uiteraard.
www.everybeat.nl
Muis    posted on 23-09-2010 11:41
Als het in een club gebeurt kan je gewoon het kanaal op de mixer uitzetten terwijl de volgende track al draait. En tijdens die track uitzoeken wat er aan de hand is en eventueel opnieuw aanzetten.

Als dat niet werkt, vragen of die desbetreffende club een reserve speler heeft... MET SPOED!
Victor    posted on 23-09-2010 11:57
Het uitzetten van de speler terwijl hij speelt lijkt me niet veel kwaad te kunnen. Hij kan dan natuurlijk niet de laser in de parkeerstand zetten, maar dat wordt hersteld als je de speler weer aanzet.

Wat voor schijf speelde je toen het mis ging: een gewone cd uit de winkel, een zelf gebrande audio cd of een mp3-schijf? Heb je al geprobeerd diezelfde schijf nogmaals af te spelen om te kijken of de speler dan weer vastloopt?
Dolivieira    posted on 23-09-2010 12:02
Ik heb het ook wel eens gehad. Als het vaker gebeurt kijk dan ook of je CD goed is. Soms zit er brand=fouten in en dan kunnen ze raar doen. Maar als het bij verschillende?cds gebeurt dan zou ik de speler laten nakijken. Maar?zo als nu een keertje,?zou ik me geen zorgen maken. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
DJADMIN    posted on 23-09-2010 12:12
Vaker blijft mij de cdj 800 wel hangen in de club ja, maar meestal is dat met switchen tussen tracks. Altijd ff aan en uit zetten...en klaar is kees !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

51 Users online: 25 Guests (26 Unknown)
Pages generated today : 4.356
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.211.108