Poster: Dolivieira
Heb je die drukknopjes gezien. Lijkt wel een cockpit foto van een DC8
Poster: Mitchell2
@ Winston. ze geven 3 jaar garantie op de mixer dus zo een korte levensduur zal het apparaat niet hebben denk ik. En heb eens op youtube een review gezien waarin duidelijk werd dat de faders heel lang meegaan.
Poster: Winstonhahaha. dus als ze drie jaar garantie geven dan is de uiteindelijke levensduur dat ook. ik had het over de garantie, en dat je daar uit kan opmaken dat het apparaat een lange levensduur zou kunnen hebben omdat ze 3 jaar garantie geven.
Ik heb een gewone Numark battle mixer die al 10 jaar meegaat, dus eigenlijk is 3 jaar niet zo lang. Maar als dat een goed argument is voor de TS is het natuurlijk mooi meegenomen.
Poster: ErikMegens
hmm mijn keuzen wordt hier niet echt makkelijker op
de een vind dit de ander dat ( was te verwachten )
maar toch bedankt voor de info
Poster: Winstonhoe kom je erbij dat de behringer na 3 jaar er mee op zal houden
Dat begreep ik ookEn verder bedoelde ik dat Numark bij wijze van spreken 10 jaar garantie zou kunnen hebben gegeven op mijn mixer.
Je zou dus kunnen opmaken dat de Reloop toch iets meer betrouwbaarheid uitstraalt dan behringer, omdat de garantie alleen maar zegt dat je 3 jaar lang geen problemen hoeft te verwachten.? En als TS na 3 jaar al zou vervangen kan hij dus best de behringer kopen, omdat het meer features heeft.
Poster: Mitchell2
hoe kom je erbij dat de behringer na 3 jaar er mee op zal houdenje hebt het mijn stukje hiervoor toch niet goed begrepen denk ik.
Poster: Winston
Nee, het zal natuurlijk langer kunnen meegaan zonder dat er iets mis gaat.
Maar reloop heeft een betere reputatie op het gebied van duurzaamheid. Maar het kan best dat het exemplaar van de DDM4000 dat je koopt 11 jaar probleemloos meegaat. Terwijl een RMX-40 na een jaar kuren vertoont. Het is en blijft een gok.
Poster: DelCortez
Ik gebruik nu een halfjaar de DDM4000 en hij heeft een heerlijke interface en je kan er echt van alles mee. Dit is ook echt een mixer waarbij je de handleiding erbij moet houden in het begin. Een mixer waar je veel plezier van kan hebben