DDM4000 vs RMX 40 DSP/USB mixer (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ErikMegens    posted on 20-09-2010 22:26
HeeCool, welke van deze 2 ( DDM4000 / RMX 40 DSP/USB mixer ) vinden jullie het best en waarom?
ik weet het zijn 2 best verschillende mengpanelen maarja.
en ik ga een van die 2 met ( 2x Pioneer cdj1000 mk2 ) combinerenCool

What do you think about DDM4000 vs RMX 40 DSP/USB mixer ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 23-09-2010 21:18
Ik denk dat er niks anders op zit om zelf te gaan testen. De gene die je bevalt die koop je.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Vinnyo    posted on 23-09-2010 21:44
Poster: Dolivieira
Heb je die drukknopjes gezien. Lijkt wel een cockpit foto van een DC8

Dan gebruikde die toch nie, als het te moeilijk is. Cool
Dolivieira    posted on 23-09-2010 21:53
Daar gaat het niet om. Ik vind hem te druk. Dat hoef jij niet te vinden, toch. Maar ik hoor verder alleen maar goede verhalen. en de TSer moet zelf maar gaan testen. Die moet zelf bepalen wat voor eisen hij een mixer geeft.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Winston    posted on 23-09-2010 22:13
DJ booth van de toekomst:
cockpit airbus A380

Gelukkig ben je geen piloot.

Alle grapjes op een stok. Ik zelf zou voor de Reloop gaan, want het heeft waarschijnlijk een langere levensduur. Deze is goed genoeg voor basic en advanced mixing.

Maar als je vooral veel features (effecten, etc.) wil voor weinig geld is de Behringer een betere optie. Ben je iemand die echt van plan is effecten te gebruiken, maar je hebt geen geld voor een Pioneer DJM-800 of een Denon DN-X1600, dan is deze mixer beter.
Tic Toc
Mitchell2    posted on 23-09-2010 22:23
@ Winston. ze geven 3 jaar garantie op de mixer dus zo een korte levensduur zal het apparaat niet hebben denk ik. En heb eens op youtube een review gezien waarin duidelijk werd dat de faders heel lang meegaan.
Winston    posted on 23-09-2010 22:27
Ik heb een gewone Numark battle mixer die al 10 jaar meegaat, dus eigenlijk is 3 jaar niet zo lang. Maar als dat een goed argument is voor de TS is het natuurlijk mooi meegenomen.
Tic Toc
Vinnyo    posted on 23-09-2010 22:53
Poster: Mitchell2
@ Winston. ze geven 3 jaar garantie op de mixer dus zo een korte levensduur zal het apparaat niet hebben denk ik. En heb eens op youtube een review gezien waarin duidelijk werd dat de faders heel lang meegaan.

Heb hem nu 2/3 jaar, werkt nog steeds super goed.
Mitchell2    posted on 24-09-2010 20:21
Poster: Winston
Ik heb een gewone Numark battle mixer die al 10 jaar meegaat, dus eigenlijk is 3 jaar niet zo lang. Maar als dat een goed argument is voor de TS is het natuurlijk mooi meegenomen.
  hahaha. dus als ze drie jaar garantie geven dan is de uiteindelijke levensduur dat ook. ik had het over de garantie, en dat je daar uit kan opmaken dat het apparaat een lange levensduur zou kunnen hebben omdat ze 3 jaar garantie geven.
Tekhead    posted on 24-09-2010 22:51
Poster: ErikMegens
hmm mijn keuzen wordt hier niet echt makkelijker op Cool
de een vind dit de ander dat ( was te verwachten )
maar toch bedankt voor de info Cool

daarom is dit ook een dj forum he maat !?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Winston    posted on 24-09-2010 22:53
Dat begreep ik ook Cool En verder bedoelde ik dat Numark bij wijze van spreken 10 jaar garantie zou kunnen hebben gegeven op mijn mixer.

Je zou dus kunnen opmaken dat de Reloop toch iets meer betrouwbaarheid uitstraalt dan behringer, omdat de garantie alleen maar zegt dat je 3 jaar lang geen problemen hoeft te verwachten.? En als TS na 3 jaar al zou vervangen kan hij dus best de behringer kopen, omdat het meer features heeft.
Tic Toc
Mitchell2    posted on 24-09-2010 23:37
Dat begreep ik ook Cool En verder bedoelde ik dat Numark bij wijze van spreken 10 jaar garantie zou kunnen hebben gegeven op mijn mixer.

Je zou dus kunnen opmaken dat de Reloop toch iets meer betrouwbaarheid uitstraalt dan behringer, omdat de garantie alleen maar zegt dat je 3 jaar lang geen problemen hoeft te verwachten.? En als TS na 3 jaar al zou vervangen kan hij dus best de behringer kopen, omdat het meer features heeft.
  hoe kom je erbij dat de behringer na 3 jaar er mee op zal houdenConfused je hebt het mijn stukje hiervoor toch niet goed begrepen denk ik.
Winston    posted on 24-09-2010 23:42
Nee, het zal natuurlijk langer kunnen meegaan zonder dat er iets mis gaat.

Maar reloop heeft een betere reputatie op het gebied van duurzaamheid. Maar het kan best dat het exemplaar van de DDM4000 dat je koopt 11 jaar probleemloos meegaat. Terwijl een RMX-40 na een jaar kuren vertoont. Het is en blijft een gok.
Tic Toc
Vinnyo    posted on 24-09-2010 23:42
Poster: Mitchell2
hoe kom je erbij dat de behringer na 3 jaar er mee op zal houdenConfused je hebt het mijn stukje hiervoor toch niet goed begrepen denk ik.

Na 1.095 dagen gaat hij ineens niet meer aan. Happy, laughing (grapje)
Tekhead    posted on 25-09-2010 10:21
Nee, het zal natuurlijk langer kunnen meegaan zonder dat er iets mis gaat.

Maar reloop heeft een betere reputatie op het gebied van duurzaamheid. Maar het kan best dat het exemplaar van de DDM4000 dat je koopt 11 jaar probleemloos meegaat. Terwijl een RMX-40 na een jaar kuren vertoont. Het is en blijft een gok.

elektro is en blijft gokken
Mitchell2    posted on 25-09-2010 12:06
Ja tuurlijk blijft het een gok. En misschien heeft reloop een betere reputatie. Ik heb alleen nog geen enkel reloop product mogen beleven die mij kon deugen (qua functies, fungehalte, etc.). Ik zelf zou iig nooit geld uitgeven aan reloop. Ook niet aan behringer waarschijnlijk, maar in dit geval is mijn advies voor de TS>>>>ga voor de ddm4000.
DelCortez    posted on 31-10-2010 10:52
Ik gebruik nu een halfjaar de DDM4000 en hij heeft een heerlijke interface en je kan er echt van alles mee. Dit is ook echt een mixer waarbij je de handleiding erbij moet houden in het begin. Een mixer waar je veel plezier van kan hebben Winking my eye
Tekhead    posted on 31-10-2010 10:57
Poster: DelCortez
Ik gebruik nu een halfjaar de DDM4000 en hij heeft een heerlijke interface en je kan er echt van alles mee. Dit is ook echt een mixer waarbij je de handleiding erbij moet houden in het begin. Een mixer waar je veel plezier van kan hebben Winking my eye

Goeie middag jonge man.

Leuk dat je erbij bent, maar stel jezelf effe voor hier. Cool
DelCortez    posted on 31-10-2010 11:22
Haha zal ik even doen Winking my eye

Ik ben Carlo, met als DJ Naam ''DelCortez'' wat jullie al hadden kunnen lezen.
Ik ben nu zo 4 jaar al DJ met een prachtige booth die ik zo snel mogelijk ga uploaden.
Sinds een jaartje ben ik me gaan verdiepen in het Produceren. Dit gaat al de goede kant op! En wil graag mijn ervaringen met jullie delen. En ik wil kunnen leren van alles wat zich hier rond gaat bij DJ Resource!

This is an old Topic

No new postings for 5.425 days.
 Post CommentThat would be 180.8 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

130 Users online: 70 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 67.615
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.588