Poster: focus
Persoonlijke mening! ->Maar ik ben niet zo van Behringen Mixers. Hoewel ze nu misschien best goed zullen zijn en iedereen er andere ervaringen mee heeft is het gewoon (na en DJX700) niet meer mijn ding. Heb momenteel de RMX 40 DSP en moet zeggen, erg fijn en goed mixertje tot op heden hoor!
(Toevallig ook i.c.m. 2 x CDJ1000mk2, zelfde opzet als jij noemt dus!)
Poster: Mitchell2
Beiden getest en mee gespeeld.. ddm4000 duidelijke winnaar. waarom? meer mogelijkheden, betere geluidskwaliteit, effectensectie en zo onoverzichtelijk is het allemaal niet. ik zou dus persoonlijk gaan voor de ddm4000
Poster: tek-zoticDe speakers waren niet volledig hetzelfde. En ik weet dat het bij een compleet eerlijke test wel belangrijk is dat de zelfde versterker en/ of speakers gebruikt worden. Maar ik heb ze beiden op meerdere plekken getest en vind de behringer zowel qua geluid als mogelijkheden een betere mixer. Ook klinken de effecten beter en zijn ze uitgebreider.
getest met volledig dezelfde speakers enzo?? want ik vind de reloop z'n geluid toch beter
Poster: Estacywie heeft het over middagje testen
maar kwaliteit is iets wat je niet kan testen in een middagje in de winkel. dat is iets wat je in de loop van jaren zal zien. en de Reloop heeft zich op dat vlak toch wel bewezen.
Poster: Joep
...?Maarja, als je tussen die twee moet kiezen en je wilt per se MIDI mogelijkheden hebben, dan moet je dus voor de Behringer gaan.
Poster: T-to-the-J
Ja of de ts wacht op de RMX40 midi
Poster: Vinnyo
Nogmaals, als je geen DDM4000 in je bezit hebt gehad breng je de TS op het verkeerde spoor door te zeggen dat Behringer slecht is etc. Uit eigen ervaring is de DDM4000 een heel stuk beter dan de RMX40.
Poster: Dolivieira
Nee, Maar dat zeg ik ook niet. Hij nog niet negatief in het nieuws geweest. Zijn goedkopere broertjes en zusjes wel. Sterker nog ik hoor ook veel positieve reacties. Alleen vind ik dat ding een drukke aanblik hebben.