[GZ] Misschien iemand bpm studio 'over' ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-Richard-    posted on 20-09-2010 22:19
Titel
BPM Studio software
Staat
NVT
Prijs
Hoor ik van je...
Transport
Ophalen of Verzenden
Beschrijving
Benieuwd of iemand toevallig een versie van BPM Studio heeft liggen die hij/zij niet meer gebruikt bijvoorbeeld door overstap volledig naar CD spelers of TT's. Wil dit nl misschien erbij voor de drive in, puur voor verzoekjes handig op te speuren en zo, en bijvoorbeeld voor sommige doeleinden een achtergrond playlistje te kunnen maken. Echter vind ik 'm nieuw eerlijk gewoon te duur, gezien het echt een beetje een 'bijzaakje' zal zijn naast de CDJ's! Info mag ook altijd per PB als je wil.

Gearbase item
nvt

Foto's
nvt

What do you think about [GZ] Misschien iemand bpm studio 'over' ? ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 20-09-2010 22:52
Ga lekker voor Traktor of Virtual DJ. Die kosten veel minder dan die dure BPM studio en biede meer mogelijkheden dan BPM studio. ALs je voor Trakor Scratch Pro/Duo gaat kan je nog je CDJ of TTs er op aansluiten ook
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
jannickv    posted on 20-09-2010 23:54
volgens mij kan traktor geen playlisten en zelf mixen Winking my eye
Dolivieira    posted on 21-09-2010 04:25
Met Traktor kan je wel playlisten maken en hij kan zelf mixen. Niet op de beat mixen. Maar dat kan BPM studio ook niet. Ken biede programma`s. Sterker nog met Trakor kan je zelf playlisten in iTunes maken.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
jannickv    posted on 21-09-2010 08:01
kan je mij dan ff uitleggen hoe je traktor dat kan doen doen? zou handig zijn als ik zo gewoon op mijn kamer naar muziek wil luisteren via mijn audio 4dj moet ik niet telkens zelf mixen...
marcelp    posted on 21-09-2010 08:25
Het kan inderdaad.. even je playlist selecteren en op de knop 'Cruise' klikken...
-Richard-    posted on 23-09-2010 22:21
Heb inderdaad ook de demo van Traktor geprobeerd, alleen vind BPM toch makkelijker werken; het continu zichtbaar van de trackdatabase om te zoeken, en het duidelijk (en ook continu) zichtbaar wat er in de wachtrijen van de players staat. Dit mis ik in Traktor, vind het allemaal iets minder logisch werken, maar dat kan persoonlijk zijn...
Maar het moet maar net toevallig zijn dat iemand dat heeft natuurlijk, maar wie weetCool!
Bjorn1419    posted on 23-09-2010 22:34
Poster: jannickv
kan je mij dan ff uitleggen hoe je traktor dat kan doen doen? zou handig zijn als ik zo gewoon op mijn kamer naar muziek wil luisteren via mijn audio 4dj moet ik niet telkens zelf mixen...

maak je eigen mixjes, neem ze op en speel ze dan afCool
User edit by Bjorn1419 on 23-09-2010 @ 22:34:28 (12%)
djpatnl    posted on 24-09-2010 13:09
Als je het alleen maar wilt gebruiken om playlists af te spelen wilt gebruiken kan je toch ook gewoon iTunes of zo gebruiken. Kost niets
De opmerking dat je in Traktor niet kan zien wat het volgende nummer wordt vind ik raar. Ga jij dan heel de tijd naar je scherm zitten kijken wat het volgende nummer wordt? Dan kan je toch ook zelf gaan draaien Cool
kobuz    posted on 24-09-2010 14:32
Poster: Dolivieira
Met Traktor kan je wel playlisten maken en hij kan zelf mixen. Niet op de beat mixen. Maar dat kan BPM studio ook niet. Ken biede programma`s. Sterker nog met Trakor kan je zelf playlisten in iTunes maken.

Als jij je collectie goed grid, je loadpunten goed zet, sync aan zet en een playlist hebt met min of meer de zelfde BPM nummers zal Traktor zelfs op de beat mixen. Of het ook klinkt is een tweede natuurlijk Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.477 days.
 Post CommentThat would be 182.6 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

259 Users online: 59 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 68.179
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.403.710